quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef borisz het volgende:
LLink is er, nu moet Plasterk De televaag^2 tegenhouden en alles is weer prima.
ik zou zeggen... neem nog een paar emmers voor het komende uurquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef cosmick het volgende:
Ook weer een geweeeeldig nummer van Maria Mena.
Piederdepierdepiel.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou zeggen... neem nog een paar emmers voor het komende uur[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb ook problemen met de 'd' en de 't' maar dit veranderd de spellingscontrole gewoon hoorquote:
behalve als je spellingscontrole op engels staatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb ook problemen met de 'd' en de 't' maar dit veranderd de spellingscontrole gewoon hoor
Wel je platenkast weer uitgezocht voor morgen ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef cosmick het volgende:
Ook weer een geweeeeldig nummer van Maria Mena.
Piederdepieperdepiepl.
cos heeft gisteren z'n teen al verlamd bij het schoppen tegen een cd van Lownoise & Mental Theo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel je platenkast weer uitgezocht voor morgen ?
Daar zit marktpotentiaal in.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou zeggen... neem nog een paar emmers voor het komende uur[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |