Ik heb toen voor de accountancy-richting gekozen idd. HEAO is het eerste gedeelte van de opleiding tot registeraccountant. Daarna nog twee jaar op Nyenrode vervolg gedaan, maar niet afgemaakt (omdat ik uit de accountancy ging).quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Okee. Maar HEAO is toch redelijk breed of niet? En jij bent dus de accountkant op gegaan?
Oke. Maar daarna toch weer terug de accountancy in?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb toen voor de accountancy-richting gekozen idd. HEAO is het eerste gedeelte van de opleiding tot registeraccountant. Daarna nog twee jaar op Nyenrode vervolg gedaan, maar niet afgemaakt (omdat ik uit de accountancy ging).
Haha.. Roep er maar een modje bijquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik zat weer niet op te letternIrritant dat we dat zelf niet kunnen aanpassen
Nope. Ik zit nu in de controlling. Da's net de andere kant van de tafel, zeg maarquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oke. Maar daarna toch weer terug de accountancy in?
Ik vind het wel goed klinken, live is ze trouwens ook erg lekker om te horenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
wel een beetje zeurplaat. Net als de vorge trouwens.
Ah okee. Dan snap ik het een heel klein beetjequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Ik zit nu in de controlling. Da's net de andere kant van de tafel, zeg maar. Accountants stellen nu aan o.a. mij vragen over cijfers/toelichting etc.
.
Leuk uitzicht?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef Sirolf het volgende:
De aankomend-nieuwe vrouwelijke 3FM komt hier net binnenlopen... nog ongeveer een week tot ze begint.
En te zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed klinken, live is ze trouwens ook erg lekker om te horen
Als ze zingt welquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed klinken, live is ze trouwens ook erg lekker om te horen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah okee. Dan snap ik het een heel klein beetje
Lekker ding hequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef Sirolf het volgende:
De aankomend-nieuwe vrouwelijke 3FM komt hier net binnenlopen... nog ongeveer een week tot ze begint.
Terugdenken aan SR08 en alles aan haar is leuk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als ze zingt welAls ze praat is ze soms een beetje dom
Maar het zij haar vergeven.
Waar gaat dit over??quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb d'r alleen nog nooit radio horen maken, dus dat is nog even afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |