abonnement Unibet Coolblue
pi_68403326
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:12 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat dus

Ik had zelf ook een paar flesjes, maar omdat ik wist dat naar de VS ging verhuizen kocht op een gegeven moment gewoon geen nieuwe flessen meer. Ik had nog 1 fles whiskey over toen ik verhuisde, en een paar flessen wijn. Zijn allemaal naar pa en ma gegaan, de wijn is allang verdronken, en de whiskey is volgens mij ook wel weg intussen.

Je kunt in de VS echt alle goede whiskeys wel verkrijgen, dus je kunt hier gewoon nieuwe flesjes kopen.

Echt veel heb ik zelf trouwens ook niet in huis, ik ben niet zo'n drinker..... heb nu twee flesjes whiskey, wat wijnen, liqeurtjes, vodka heb ik nog geloof ik.... en wat zelfgestookte (door mijn baas) kahlua
Dan zal ik de flessen die niet van een bepaald jaar zijn maar weggeven, denk ik. Ik heb een paar flessen op jaar en een paar maanden geleden heb ik nog een fles voor ongeveer 160 euro gekocht.. waarvan ik hoopte dat het een mooie gelegenheids-fles zou worden. En nee, dan niet ter gelegenheid van mijn vertrek. .

Overigens kreeg ik van mijn vader juist een fles wijn uit ergens eind jaren 70. Schijnt nog drinkbaar te zijn, maar ik zou hem puur voor de heb bewaren. Eens kijken wat we daar dan mee gaan doen...
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 27 april 2009 @ 02:15:52 #277
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68412313
Ik denk dat als je 2 flessen in je verscheepte goederen stopt, en 2 flessen in je check-in bagage, dat je ook al een eind komt. Je kunt ook je pa vragen 2 maanden later nog eens 2 flessen te versturen, en bij je volgende bezoek aan NL neem je weer 2 flessen mee..... zo heb je al snel 8 flessen mee.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_68412541
Jullie nog ongerust over de "swine flu" (varkensgriep)?
 FR
pi_68412989
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:25 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb de beste ervaring (en erg goede herinneringen) aan de pickup games op de velden van MIT. Ze hebben daar een astroturf veld en twee (?) 'echte' voetbalvelden. Op een zaterdag of zondag zul je er tientallen mensen vinden die aan het voetballen zijn. Vaak op een kleiner veld, zes tegen zes. Na verloop van tijd worden de velden en teams groter. Het is een bont internationaal gezelschap. Het enige nadeel aan die wedstrijden is dat de teams blijven groeien en je eigenlijk constant in Verenigde Naties mode bent: gaan we het veld groter maken? Bij wie speel je mee? Spelen we met keepers of zonder keepers? Soms wordt er meer geouwehoerd dan gevoetbald.
Grappig dat je dat zegt; ik speel bijna ieder weekend op de MIT velden met een groep Spanjaarden. Voetbal komt wel goed.
Jesus saves but death prevails.
  maandag 27 april 2009 @ 07:58:35 #280
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68413342
quote:
Op maandag 27 april 2009 03:06 schreef Bora-Bora het volgende:
Jullie nog ongerust over de "swine flu" (varkensgriep)?
Niet echt. Zal wel overwaaien, net als de "vogelgriep" destijds. Alhoewel deze wel wat makkelijker verspreid van mens to mens....

Zoals Bill Maher al zei in zijn show van de week: The real Orange County housewives will need to wash up after banging their gardeners.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_68459996
quote:
Op maandag 27 april 2009 07:58 schreef maartena het volgende:

[..]

Niet echt. Zal wel overwaaien, net als de "vogelgriep" destijds. Alhoewel deze wel wat makkelijker verspreid van mens to mens....

Zoals Bill Maher al zei in zijn show van de week: The real Orange County housewives will need to wash up after banging their gardeners.
welcome to the OC bitch
pi_68460136
Is er nog feest gevierd in de Orange County maartena? Je weet wel wat ik bedoel
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:09:49 #283
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68463755
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef Doler12 het volgende:
Is er nog feest gevierd in de Orange County maartena? Je weet wel wat ik bedoel
Het is slechts een quarterfinal overwinning, geen Stanley Cup feest.... Er was wel feeststemming in en buiten het stadion. De sports bars zitten vrijwel allemaal aan de andere kant van de snelweg, daar zal het wel feest geweest zijn..... maar ik rij de andere kant op om naar huis te gaan.

En voor hen die geen flauw idee hebben waar dit over gaat: NHL Hockey, Anaheim Ducks winnen de Western Conference Quarter Final door de San Jose Sharks te verslaan en ik was er bij in het stadion.

Nu we Shark Steak hebben ge-BBQd, mogen we ons gaan bezig houden met het braden van Red Buffalo Wings, Detroit Style.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_68469543
* Janteh zit vanaf augustus tot december in Northridge!

Nog tips wat ik daar in de buurt allemaal moet gaan bezichtigen of moet gaan doen?
pi_68491136
Vanaf morgen ook 1 weekje een kaaskop in het buitenland

Om half 10 vertrek ik morgen richting Miami. Echt zo veel zin in, damn! Vandaag gelukkig maar tot 12:00 werken, zodat ik vanmiddag mijn koffer in kan pakken, dollars kan halen etc. Waarna ik vanavond lekker ga BBQen, even genieten van het heerlijk Nederlands vlees onder het genot van een biertje, wat ik 1 week lang niet MAG drinken!
pi_68501555
Waar is Northridge
Jesus saves but death prevails.
  woensdag 29 april 2009 @ 16:47:26 #287
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68503504
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 29 april 2009 @ 16:49:08 #288
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68503556
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Levitas het volgende:
Vanaf morgen ook 1 weekje een kaaskop in het buitenland

Om half 10 vertrek ik morgen richting Miami. Echt zo veel zin in, damn! Vandaag gelukkig maar tot 12:00 werken, zodat ik vanmiddag mijn koffer in kan pakken, dollars kan halen etc. Waarna ik vanavond lekker ga BBQen, even genieten van het heerlijk Nederlands vlees onder het genot van een biertje, wat ik 1 week lang niet MAG drinken!
Een vakantie van een week is niet echt een KAA vermelding waard natuurlijk, dat hoort meer in TRV thuis.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_68506517
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Levitas het volgende:
[...]

Waarna ik vanavond lekker ga BBQen, even genieten van het heerlijk Nederlands vlees onder het genot van een biertje, wat ik 1 week lang niet MAG drinken!
Nog geen 21?
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
pi_68515303
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:24 schreef Atlanticus het volgende:

[..]

Nog geen 21?
Nope
pi_68614185
eindelijk! de celtics door naar de volgende ronde van de playoffs..
*plop*
  zondag 3 mei 2009 @ 12:24:50 #292
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_68614583
quote:
Nah, als je om informatie over een bepaalde plaats vraagt, kun je er toch minstens bij zetten welke staat het is?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 mei 2009 @ 13:40:06 #293
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_68653826
Wat is eigenlijk de beste manier om een Road trip van het Oosten ( New York dus ) naar het Westen te doen?
Ik zal vanaf Augustus in NY zitten en sinds ik nog geen lessen hoef te volgen laat staan dat ik ergens moet werken, wil ik er even tussen uit. NY ben ik overigens nog niet eerder geweest maar dat zal binnen een dag of 2 wel wennen. Hoop ik.

Ik heb namelijk een vriend wonen in Murfreesboro ( in de buurt van Nashville ) waar ik eventueel even langs wil gaan. Voor de rest wil ik eigenlijk wel even langs Las Vegas en LA & San Fran.

Ik neem aan dat een huur auto bij 1 of andere zaak in NY gewoon het beste is? En dat dat niet al te duur is voor 1 weekje? Of is het de reis van oost naar west niet waard? (kost teveel, te weinig om te zien, en duurt lang?) Anderen adviseren me namelijk om gewoon te vliegen van oost naar west sinds de prijzen daarvan niet verschrikkelijk duur zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68654316
Het is nogal een eind, van oost naar west. Maar Nashville TN ligt niet eens zo ver van NY af. Dat kun je in twee dagen met de auto doen. Ik zou het in twee aparte trips doen. Een road trip naar Nashville en dan met het vliegtuig naar Las Vegas, daar een auto huren en dan het klassieke rondje maken dat bijna iedere Nederlander maakt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 4 mei 2009 @ 14:05:57 #295
249713 Atlanticus
quintessenz
pi_68654508
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is eigenlijk de beste manier om een Road trip van het Oosten ( New York dus ) naar het Westen te doen?
Ik zal vanaf Augustus in NY zitten en sinds ik nog geen lessen hoef te volgen laat staan dat ik ergens moet werken, wil ik er even tussen uit. NY ben ik overigens nog niet eerder geweest maar dat zal binnen een dag of 2 wel wennen. Hoop ik.

Ik heb namelijk een vriend wonen in Murfreesboro ( in de buurt van Nashville ) waar ik eventueel even langs wil gaan. Voor de rest wil ik eigenlijk wel even langs Las Vegas en LA & San Fran.

Ik neem aan dat een huur auto bij 1 of andere zaak in NY gewoon het beste is? En dat dat niet al te duur is voor 1 weekje? Of is het de reis van oost naar west niet waard? (kost teveel, te weinig om te zien, en duurt lang?) Anderen adviseren me namelijk om gewoon te vliegen van oost naar west sinds de prijzen daarvan niet verschrikkelijk duur zijn.
Ik zou ook gaan vliegen. Ik ken een verhaal van iemand die van LA naar Las Vegas was gereden om vervolgens via Arizona weer naar Californië terug te keren. Dat is per auto al een heel avontuur en eerlijk gezegd viel het hem qua bezienswaardigheden tegen.

Niet omdat er weinig te zien valt, maar omdat je steeds 1000 km moet rijden naar het volgende interessante plaatsje. Dus je zit dagen lang tegen hetzelfde landschap aan te kijken vanuit je auto. Als je alleen bent is dat helemaal niet te doen. En met pech is er geen ANWB en je weet nooit wat je onderweg tegenkomt.

Van NY naar LA is al helemaal een klere eind rijden. =Van hier naar midden-Rusland.
Als je het heel graag wilt en je hebt een partner bij je kan het wel, maar je moet er niet op rekenen dat het leuk is in je eentje.

New York -> Nashville is maar 3 staten rijden, 900 miles en 14 uur non-stop met de auto.
Dat is zo'n beetje van Nederland naar Spanje, dus ik wens je veel succes.
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
pi_68656458
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is eigenlijk de beste manier om een Road trip van het Oosten ( New York dus ) naar het Westen te doen?
Ik zal vanaf Augustus in NY zitten en sinds ik nog geen lessen hoef te volgen laat staan dat ik ergens moet werken, wil ik er even tussen uit. NY ben ik overigens nog niet eerder geweest maar dat zal binnen een dag of 2 wel wennen. Hoop ik.

Ik heb namelijk een vriend wonen in Murfreesboro ( in de buurt van Nashville ) waar ik eventueel even langs wil gaan. Voor de rest wil ik eigenlijk wel even langs Las Vegas en LA & San Fran.

Ik neem aan dat een huur auto bij 1 of andere zaak in NY gewoon het beste is? En dat dat niet al te duur is voor 1 weekje? Of is het de reis van oost naar west niet waard? (kost teveel, te weinig om te zien, en duurt lang?) Anderen adviseren me namelijk om gewoon te vliegen van oost naar west sinds de prijzen daarvan niet verschrikkelijk duur zijn.
ik heb vorige zomer met een vriend de omgekeerde route afgelegt (van SF naar NY). Hij ging een internship doen in princeton en had een eigen auto die hij daar heen wilde rijden. Omdat ik toch nog wat vrije tijd had voor ik weer terug naar Nederland moest ben ik bij hem ingestapt en meegereden naar de oostkust

de volgende route hebben we toen afgelegt:
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Octavia+St&daddr=NV-599%2FN+Rancho+Dr%2FUS-95+to:AZ-64%2FUS-180+to:N+Fort+Valley+Rd%2FN+US-180+to:W+Florida+St+to:S+St+Francis+Dr%2FUS-285%2FUS-84+to:I-25+N+to:I-40+E+to:I-40+E+to:AR-22%2FRogers+Ave+to:I-40+E+to:E+Pkwy+S+to:TN-100%2FTN-48+to:S+James+Campbell+Blvd%2FTN-50+to:Majors+Blvd%2FTN-55+to:I-40+E+to:I-64+E%2FI-81+N+to:VA-110+S+to:I-95+N+to:S+Harrison+St+to:40.744656,-74.027596&geocode=FYxeQAId9PWz-A%3BFSi8KAIdyugh-Q%3BFcQYJgIdwGNR-Q%3BFaRFGQIdgl5Y-Q%3BFW6jFAId9Adv-Q%3BFeYkIAId0Duv-Q%3BFV-wHQIdW825-Q%3BFdtkFgIdV4bG-Q%3BFZCpGQId-Sbl-Q%3BFebJGwId-ohf-g%3BFTSoEgId9o6A-g%3BFbztFwIdhPKi-g%3BFcZCIgIdjM3J-g%3BFZgZHwIdoLPP-g%3BFZRFGgIddOTZ-g%3BFTa8JAIduPj--g%3BFbZXRQId8nhJ-w%3BFfYuUQIdoEJo-w%3BFRhXYQIdnGCF-w%3BFZSxZwIdnguN-w%3B&hl=en&mra=mi&mrcr=17&mrsp=20&sz=12&via=12,13&sll=40.720201,-74.027596&sspn=0.130363,0.307617&ie=UTF8&ll=37.509726,-93.164062&spn=34.679551,78.75&z=4dit hebben we in 14 dagen gedaan waarvan we 2 dagen in LV hebben gezeten, verder hebben we overal max 1 dag of 1 middag gezeten.
In minder tijd is het echt niet te doen en 14 dagen is eigenlijk al te weinig. Je zit vaak grote stukken achtereen achter het stuur (wij reden voornamelijk 's ochtends en 's avonds om overdag dingen te kunnen doen). Er is absoluut wel genoeg leuke dingen te doen/te zien langs de weg, maar doordat je zo weinig tijd hebt is er weinig gelegenheid om van de 40 af te wijken, waardoor je uren lang niet meer dan de snelweg ziet.
Toch heb ik er absoluut geen spijt van dat ik bij hem ben ingestapt, was echt een super reis (met als hoogtepunten Vegas, Grand Canyon, Texanen die om 11am al een 72ouch steak zitten te eten, Santa Fe, Memphis, Jack Daniels fabriek te Lynchburg, Washington, Philly, NY).

Ik had dus het voordeel dat die vriend zijn eigen auto had en ik er geen hoefde te huren. Anders lijkt me dat wel de beste optie ja. 1 week is wel echt veel te weinig om helemaal naar de westkust te rijden. Dan zou ik idd het vliegtuig naar LA(/SF) pakken en dan het rondje LA-LV-SF-LA (SF-LA-LV-SF) maken.
hmmmm....WAT???
  maandag 4 mei 2009 @ 15:43:57 #297
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_68657742
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:06 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

ik heb vorige zomer met een vriend de omgekeerde route afgelegt (van SF naar NY). Hij ging een internship doen in princeton en had een eigen auto die hij daar heen wilde rijden. Omdat ik toch nog wat vrije tijd had voor ik weer terug naar Nederland moest ben ik bij hem ingestapt en meegereden naar de oostkust

de volgende route hebben we toen afgelegt:
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Octavia+St&daddr=NV-599%2FN+Rancho+Dr%2FUS-95+to:AZ-64%2FUS-180+to:N+Fort+Valley+Rd%2FN+US-180+to:W+Florida+St+to:S+St+Francis+Dr%2FUS-285%2FUS-84+to:I-25+N+to:I-40+E+to:I-40+E+to:AR-22%2FRogers+Ave+to:I-40+E+to:E+Pkwy+S+to:TN-100%2FTN-48+to:S+James+Campbell+Blvd%2FTN-50+to:Majors+Blvd%2FTN-55+to:I-40+E+to:I-64+E%2FI-81+N+to:VA-110+S+to:I-95+N+to:S+Harrison+St+to:40.744656,-74.027596&geocode=FYxeQAId9PWz-A%3BFSi8KAIdyugh-Q%3BFcQYJgIdwGNR-Q%3BFaRFGQIdgl5Y-Q%3BFW6jFAId9Adv-Q%3BFeYkIAId0Duv-Q%3BFV-wHQIdW825-Q%3BFdtkFgIdV4bG-Q%3BFZCpGQId-Sbl-Q%3BFebJGwId-ohf-g%3BFTSoEgId9o6A-g%3BFbztFwIdhPKi-g%3BFcZCIgIdjM3J-g%3BFZgZHwIdoLPP-g%3BFZRFGgIddOTZ-g%3BFTa8JAIduPj--g%3BFbZXRQId8nhJ-w%3BFfYuUQIdoEJo-w%3BFRhXYQIdnGCF-w%3BFZSxZwIdnguN-w%3B&hl=en&mra=mi&mrcr=17&mrsp=20&sz=12&via=12,13&sll=40.720201,-74.027596&sspn=0.130363,0.307617&ie=UTF8&ll=37.509726,-93.164062&spn=34.679551,78.75&z=4dit hebben we in 14 dagen gedaan waarvan we 2 dagen in LV hebben gezeten, verder hebben we overal max 1 dag of 1 middag gezeten.
In minder tijd is het echt niet te doen en 14 dagen is eigenlijk al te weinig. Je zit vaak grote stukken achtereen achter het stuur (wij reden voornamelijk 's ochtends en 's avonds om overdag dingen te kunnen doen). Er is absoluut wel genoeg leuke dingen te doen/te zien langs de weg, maar doordat je zo weinig tijd hebt is er weinig gelegenheid om van de 40 af te wijken, waardoor je uren lang niet meer dan de snelweg ziet.
Toch heb ik er absoluut geen spijt van dat ik bij hem ben ingestapt, was echt een super reis (met als hoogtepunten Vegas, Grand Canyon, Texanen die om 11am al een 72ouch steak zitten te eten, Santa Fe, Memphis, Jack Daniels fabriek te Lynchburg, Washington, Philly, NY).

Ik had dus het voordeel dat die vriend zijn eigen auto had en ik er geen hoefde te huren. Anders lijkt me dat wel de beste optie ja. 1 week is wel echt veel te weinig om helemaal naar de westkust te rijden. Dan zou ik idd het vliegtuig naar LA(/SF) pakken en dan het rondje LA-LV-SF-LA (SF-LA-LV-SF) maken.
Wooah

Wat vet zeg! Deze route hou ik even in de gaten. Ik zie iig. dat las vegas en nashville op de route liggen.
Hoe zat het hier met benzine kosten? En het duurde 'roughly' 2 weekjes? Of was het 2 weken echt flink je voet op het pedaal en dan elke middag ff de stad in ? Ik kan namelijk eventueel ook wel een weekje eerder naar NY ( heb m'n tickets nog niet geboekt namelijk )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68658120
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wooah

Wat vet zeg! Deze route hou ik even in de gaten. Ik zie iig. dat las vegas en nashville op de route liggen.
Hoe zat het hier met benzine kosten? En het duurde 'roughly' 2 weekjes? Of was het 2 weken echt flink je voet op het pedaal en dan elke middag ff de stad in ? Ik kan namelijk eventueel ook wel een weekje eerder naar NY ( heb m'n tickets nog niet geboekt namelijk )
2 weken is wel flink doorgassen ja. Was gelukkig samen met een duitser die het gaspedaal wel wist te vinden (was voornamelijk in Texas wel even oppassen op Highway patrol). Maar hij moest beginnen met zijn internship en ik zou daarna naar Hawaii vliegen dus meer tijd hadden we niet.
Voornamelijk vanaf de Grand Canyon tot Memphis was het voet op de pedaal en dan in de middag de stad in. Aan Memphis, Washington, Philly en New York hebben we een hele dag besteed.

Benzinekosten zou ik niet meer weten. We hebben het ook allemaal niet nauwkeurig bijgehouden. Betaalden gewoon om en om voor een volle tank en voor de overnachtingen.
We reden in een Jeep Liberty wat niet de meest zuinige auto is. Beetje normale huurauto heeft over het algemeen een lager verbruik.
hmmmm....WAT???
  maandag 4 mei 2009 @ 16:47:17 #299
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68660446
Van kust naar kust zou ik ook nog wel eens willen doen, maar je hebt er als je ook nog eens wat anders wil zien dan snelwegen toch al gauw 4 weken voor nodig.... Mensen die het echt doen met een camper ofzo, doen het ook meestal in 3 maanden, omdat ze - inderdaad - ook nog wat willen zien van de staten waar ze doorheen reden, ipv gaspedaal openen, binnen 6 uur er doorheen rijden, en dat tellen als "ik ben in staat xxx geweest".

De afstand, hemelsbreed, tussen New York en Los Angeles is ongeveer 4000 kilometer. Ter vergelijking, dat is hetzelfde als rijden van Amsterdam naar Teheran, Iran. Alleen dan wel allemaal in hetzelfde land.

Ook heb ik me laten vertellen dat ten westen van de Missisippi, ten Oosten van de Rockies, ongeveer een derde van de reis dus, je naar buiten kan kijken en je hetzelfde ziet als twee dagen geleden..... Graan, Maisvelden, etc. De mensen die echt de tijd nemen om van kust naar kust te rijden gaan meestal ook via Texas. Houston, dan door naar New Orleans, voordat door het "Deep South", etc, in plaats van dwars door Kansas, Oklahoma, of Noord-Texas wat allemaal hetzelfde is.

Als ik het ooit zou doen, dan zou ik denk ik de I-10 van Los Angeles naar Jacksonville nemen, en pas bij Jacksonville naar het noorden richting New York. Dus langs Tuscon, El Paso, San Antonio, Houston, New Orleans, en dan vanaf Jacksonville door de Carolinas richting DC, Philly, en New York.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 4 mei 2009 @ 16:48:20 #300
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_68660492
Ik ben van het weekend in Pittsburgh geweest. Verrassend leuke stad
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')