abonnement Unibet Coolblue
pi_87204095
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:44 schreef Peter het volgende:

[..]

Bij mij staat er zelfs in dat ik kandidaat raadslid ben geweest. Lijkt me niet onbelangrijk om mee aan te geven dat ik politiek geïnteresseerd ben..
Idd en als jij Geert volgt, kan dat voor de één enorm positief overkomen en voor de andere juist niet.
pi_87204232
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:44 schreef Peter het volgende:

[..]

Bij mij staat er zelfs in dat ik kandidaat raadslid ben geweest. Lijkt me niet onbelangrijk om mee aan te geven dat ik politiek geïnteresseerd ben..
Raadslid is dan ook werkervaring, en hoort er weer wel op
pi_87204614
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:14 schreef Soohr het volgende:
Koppel niet je twitter aan je linkedin
Dat dus. Laatst weer 2 man eruit gegooid die steeds twitter updates hadden. Eentje zelfs wekelijks met zijn top tracks op last.fm van de laatste week, :').
pi_87206052
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:00 schreef picodealion het volgende:

[..]

Dat dus. Laatst weer 2 man eruit gegooid die steeds twitter updates hadden. Eentje zelfs wekelijks met zijn top tracks op last.fm van de laatste week, :').
Dat is inderdaad overdreven. Zo heb ik er ook een aantal en daar heb ik de updates ook van geblokkeerd.
Ik heb mijn "zakelijke" twitter wel gekoppeld en ben selectief in de berichten die ik share op LinkedIn.
pi_87211060
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat is inderdaad overdreven. Zo heb ik er ook een aantal en daar heb ik de updates ook van geblokkeerd.
Ik heb mijn "zakelijke" twitter wel gekoppeld en ben selectief in de berichten die ik share op LinkedIn.
Je mist een 't' in je sig :P

En twitter in lnkedin is toch onzin? Je kunt net zo goed via je phone gelijk op linkedin?
dag
pi_87211863
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef Peter het volgende:

[..]

Je mist een 't' in je sig :P

En twitter in lnkedin is toch onzin? Je kunt net zo goed via je phone gelijk op linkedin?
:D Ga het gelijk aanpassen :D
pi_87212345
ik moet altijd lachen om al die gasten die denken dat al die sociale netwerken hun reddingsmiddel is voor een goede baan.Die enkele gelukzoekers daargelaten. })
Het is in Nl nog altijd zo dat de meeste grote bedrijven op de ouderwetse manier hun toptalenten opzoeken en daar maken die sociale netwerken maar 20% deel van uit. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87213668
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

:D Ga het gelijk aanpassen :D
Nou, zo moeilijk kan 't toch niet zijn?
pi_87213716
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:48 schreef picodealion het volgende:

[..]

Nou, zo moeilijk kan 't toch niet zijn?
Het is zonder hulplijn gelukt.
pi_87216108
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef rubje het volgende:
ik moet altijd lachen om al die gasten die denken dat al die sociale netwerken hun reddingsmiddel is voor een goede baan.Die enkele gelukzoekers daargelaten. })
Het is in Nl nog altijd zo dat de meeste grote bedrijven op de ouderwetse manier hun toptalenten opzoeken en daar maken die sociale netwerken maar 20% deel van uit. :Y
Hoewel sommige mensen banen hebben gevonden via linkedin zal ik het niet afvallen, maar zelf gebruik ik het alleen om met oud-collega's contact te houden.
Het is best grappig om te zien hoe mensen binnen een 'wereldje' kunnen blijven. Sommige mensen zie je groeien en da's best interessant om te volgen, anderen zie je van werkgever naar werkgever springen met steeds dezelfde functie.
Ik vind het leuk om de typetjes eruit te plukken :@
Even a broken clock is right twice a day.
pi_87220524
Vooral goed om gevonden te worden door head hunters.
pi_87221744
Ik weet niet, het soort headhunters dat mij via LinkedIn vindt, staat hier gewoon op de ignore list. Goeie headhunters kennen hun sector en weten je zo ook wel te vinden, daar zit hun toegevoegde waarde immers in. Niet in LinkedIn profiles searchen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:42:04 #88
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_87226067
Je kunt ook zelf naar banen zoeken via het kopje 'Jobs' bovenin.
Staan er genoeg op, van alle soorten bedrijven.

Mijn droombaan heb ik daar tussen zien staan O+
Helaas heb ik mijn opleiding nog niet af en is het te ver weg. :D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_87226673
Op zoek gaan naar een nieuwe baan klinkt leuk, maar dan moet je niet collega's en je leidinggevende als LinkedIn contact hebben. Als je nog niet wilt dat zij weten dat je om je heen aan het kijken bent, dan heb je er dus niks aan.


Is het trouwens gangbaar om docenten waar je een goed contact mee hebt/had toe te voegen aan je LinkedIn?
pi_87226767
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef boarn het volgende:
Op zoek gaan naar een nieuwe baan klinkt leuk, maar dan moet je niet collega's en je leidinggevende als LinkedIn contact hebben. Als je nog niet wilt dat zij weten dat je om je heen aan het kijken bent, dan heb je er dus niks aan.

Hoezo dat niet? Je gaat niet op linkedin zetten dat je een baan zoekt, je komt juist in contact met anderen en door te netwerken weten ze jou te vinden of jij hen. Komt je baas echt niet achter.
pi_87226804
Ik moet zeggen dat ik na een dag of 4 Linkedin te hebben toch aardig contact heb gekregen met branchegenoten en al een enkele afspraak om eens wat verder te kijken in hoeverre we samen zouden kunnen werken in de toekomst. Dat had ik er echt niet van verwacht ..
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:56:29 #92
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_87226835
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef boarn het volgende:
Op zoek gaan naar een nieuwe baan klinkt leuk, maar dan moet je niet collega's en je leidinggevende als LinkedIn contact hebben. Als je nog niet wilt dat zij weten dat je om je heen aan het kijken bent, dan heb je er dus niks aan.


Is het trouwens gangbaar om docenten waar je een goed contact mee hebt/had toe te voegen aan je LinkedIn?
Hier moet je wel mee uitkijken wat je overal op verschillende pagina's bij jezelf en andere plaatst ja.
Dit kan ook zonder dat collega's en leidinggevenden dit zien.

Als het voor jouw gevoel kan, kun je dat best doen. Ik heb bijv. mijn leraren van mijn opleiding die ik al 3 jaar heb gevolgd, niet toegevoegd. Maar van mijn minor die ik nu net een paar weken volg, heb ik wel een paar leraren toegevoegd.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_87226943
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Hier moet je wel mee uitkijken wat je overal op verschillende pagina's bij jezelf en andere plaatst ja.
Dit kan ook zonder dat collega's en leidinggevenden dit zien.

Als het voor jouw gevoel kan, kun je dat best doen. Ik heb bijv. mijn leraren van mijn opleiding die ik al 3 jaar heb gevolgd, niet toegevoegd. Maar van mijn minor die ik nu net een paar weken volg, heb ik wel een paar leraren toegevoegd.
Wat zou een bezwaar zijn ?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:02:34 #94
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_87227188
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Wat zou een bezwaar zijn ?
Ligt eraan hoe zijn gevoel erbij is, ik weet niet hoe de relatie is tussen hem en zijn leraren.

Bij mijn minor gaat het júíst over netwerken, dus die leraren heb ik wel toegevoegd.
Leraren van mijn reguliere opleiding zou ik niet toevoegen omdat bij hen het werk en prive toch anders ligt volgens mij. Ik het idee heb dat zij er niet op staan te springen om allemaal studenten in hun connecties te hebben, ook al heb ik al meerdere jaren les van hen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_87227347
haha, ik wilde net zeggen "je hoeft je niet aangevallen te voelen" .. Maar je hebt je post al ge-edit ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:13:13 #96
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_87227737
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:05 schreef DutchieBre het volgende:
haha, ik wilde net zeggen "je hoeft je niet aangevallen te voelen" .. Maar je hebt je post al ge-edit ;)
Haha ja ik voelde me in eerste instantie een beetje aangevallen, maar toen ik het nog eens las, zag ik toch de andere kant dat het niet zo bedoeld hoefde te zijn :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_87227760
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef Luxuria het volgende:
[..]

Hier moet je wel mee uitkijken wat je overal op verschillende pagina's bij jezelf en andere plaatst ja.
Dit kan ook zonder dat collega's en leidinggevenden dit zien.
Inderdaad als ik in groepen laat weten dat ik op zoek naar een nieuw baan ben, dan komt dat ook bij mijn All Network Activity te staan en kunnen al mijn contacten dat dus zien.

quote:
Als het voor jouw gevoel kan, kun je dat best doen. Ik heb bijv. mijn leraren van mijn opleiding die ik al 3 jaar heb gevolgd, niet toegevoegd. Maar van mijn minor die ik nu net een paar weken volg, heb ik wel een paar leraren toegevoegd.
Docenten kunnen uiteindelijk zelf beslissen of ze de studenten toch willen toevoegen. Waarom ik het zou willen doen? Omdat mijn docenten vaak een voet hebben in het werkveld en dus studenten die talent hebben wellicht kunnen aanbevelen in het werkveld.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:14:23 #98
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_87227791
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef boarn het volgende:

[..]

Docenten kunnen uiteindelijk zelf beslissen of ze de studenten toch willen toevoegen. Waarom ik het zou willen doen? Omdat mijn docenten vaak een voet hebben in het werkveld en dus studenten die talent hebben wellicht kunnen aanbevelen in het werkveld.
Als je weet dat de leraren erg tevreden over je zijn en je zien als talentvol, kun je dit zeker proberen ;)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_87227830
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Hier moet je wel mee uitkijken wat je overal op verschillende pagina's bij jezelf en andere plaatst ja.
Dit kan ook zonder dat collega's en leidinggevenden dit zien.

Als het voor jouw gevoel kan, kun je dat best doen. Ik heb bijv. mijn leraren van mijn opleiding die ik al 3 jaar heb gevolgd, niet toegevoegd. Maar van mijn minor die ik nu net een paar weken volg, heb ik wel een paar leraren toegevoegd.
Ik neem aan dat je niet op je LinkedIn gaat adverteren dat je op zoek bent naar een nieuwe baan?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:17:01 #100
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_87227949
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je niet op je LinkedIn gaat adverteren dat je op zoek bent naar een nieuwe baan?
Dat hoeft niet nee, maar je kunt wel in groepen bepaalde berichten plaatsen waaruit blijkt dat je open staat voor iets nieuws oid. Als je zelf gevonden wilt worden door organisaties, moet je zelf ook wel actief zijn op LinkedIn.
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')