abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:44:36 #1
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_67180769
Het is al een tijdje stil op TRU naar mijn mening, dus even weer een harde Conspiracy item
http://www.eyepod.org/Nazi-Disc-Photos.html



Om niet te ontgoochelen werd de RFZ-2 hetzelfde jaar gebouwd en bereikte een matig succes.
Dit was een licht bewapende schijf met twee MG machinegeweren als geschut. Zij werden gebruikt voor verkenningsvluchten in 1940. (Naar het schijnt boven de Britse eilanden en de Atlantische oceaan.)


RFZ-2 met MG geschut


RFZ-2 met geschut op de koepel
De RFZ 3, 4 en 6 waren allen prototypes die groter en krachtiger werden in elk afzonderlijk model. Zij werden gebouwd tussen 1934 en 1940. De RFZ-5 werd herdoopt tot Haunebu in 1939 en de RFZ-7werd de Vril-1 jager in 1941. Deze hoogstaande schijven werden door Himmler's SS over het hoofd gezien, vooral het technisch gedeelte van de eenheid E-IV (ontwerpplaats 4) die ontworpen werd om verschillende alternatieve energieën te verkennen.


voor filmppjes

Klik!

mochten jullie raar opkijken van de volgorde...
1914 - stap 1 werd gezet,

1940 - stap 2 werd gezet,

toen kwamen ze met een nieuwe technologie die hoe dan ook geheim moest blijven voor de rest van de wereld, de hauneburg - projecten, dus zetten ze de hele ondergang van duitsland in scene, zodat de wereld dacht dat ze er niet meer waren, vervolgens duiken ze onder op antartica, en kunnen rustig verder bouwen aan hun plannen (en haunebu's) omdat iedereen denkt dat ze weg zijn,...de amerikanen kwamen er later wel achter dat ze daar zaten en stuurden een invasie macht onder leiding van Richard E. Byrd en toen kregen ze een pak slaag, (die invasiemacht was trouwens 3 maal groter dan die op normandie)

dus stap 3 was de zogenaamde ondergang van de Nazi's terwijl ze gewoon onderdoken,

vervolgens de nazi - operaties in europa en amerika, tot vandaag de dag,...



als deze foto echt is...dan klopt elke letter in the omega files, als elke letter in de omega file correct is, betekent dat dat de nazi's de oorlog niet hebben verloren maar gewonnen, dat ze ondergedoken zitten op antartica, en dat ze aan het plannen zijn voor de laatste fase in hun spelletje die al in 1914 begon.

ben benieuwd
*Hosselcopter*
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:49:26 #2
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_67180972
tvp
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:49:38 #3
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_67180985
en de laatste fase vind plaats in 2012?
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:52:13 #4
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_67181092
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef Bill_E het volgende:
en de laatste fase vind plaats in 2012?
Dat weet ik niet maar het laat wel zien dat de Duitsers tien keer meer voorop liepen met technologie dan ieder ander volk op aarde. Niemand wist van straalwerking op vliegtuigen totdat hun bases in beslag werden genomen bijv.
*Hosselcopter*
pi_67181256
Maar hoe komen ze aan die bouwtekeningen, als Roswell pas in 1947 gebeurde?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_67181704
Voor de complot theoretici onder ons, check:

http://discaircraft.greyfalcon.us/HAUNEBU.htm





ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:15:27 #7
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_67182076
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef Burner82 het volgende:
Maar hoe komen ze aan die bouwtekeningen, als Roswell pas in 1947 gebeurde?
ja!

tevens tvp
Cocktail? Anyone?
pi_67182116
tvp
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:32:45 #9
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_67182790


Although the SS requested additional slave laborers from Armaments Minister
Albert Speer, Speer himself was not told what war projects the laborers would be
used for; indeed, Speer was deliberately kept out of the entire SS disc development
programs for security reasons and the fact that the SS was a state-within-a-state
with its own production facilities, war material, scientists and technicians, slave
workforce, and the knowledge of secret Third Reich military bases outside Germany
where these discs were both tested and stored.

Wiki
quote:
Berthold Konrad Hermann Albert Speer (Mannheim, 19 maart 1905 – Londen, 1 september 1981) was een Duits architect die de tweede of derde machtigste man van het Derde Rijk werd[1]. Hij raakte, onder andere vanwege hun gemeenschappelijke belangstelling voor architectuur, bevriend met nazi-dictator Adolf Hitler. Speer wordt wel de 'architect van het Derde Rijk' genoemd en hij was één van de kopstukken van nazi-Duitsland. Hij had zes kinderen, van wie er één, Albert Speer jr. (geboren in 1934), na de oorlog eveneens een bekend architect is geworden.
*Hosselcopter*
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:49:04 #10
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_67183555
UFO's van BMW
quote:
Meanwhile, BMW started work on a design very similar to Schriever’s Flugkreisel
but utilizing the company’s own BMW 003 jet engines. These machines, called
‘Flugelrads" (Winged Wheels) were not really true disc aircraft but jet autogyros
that used a standard BMW 003 with a Strahlrohr (Jet pipe) deflector to power a
multi-blade disc rotor. These craft were built on a much smaller scale than
Schriever’s Flugkreisel so work proceeded from 1941-45 with construction of
prototypes beginning in 1943. Instability, however, was never really solved in the
earlier designs. One disc, however, a BMW Fluglerad II V-2 possibly achieved flight
in April 1945.
In the face of imminent defeat BMW destroyed all their Flugelrads. Schriever’s
Flugkreisel was also destroyed. Miethe’s disc may have been captured as Miethe
went to Canada postwar to work on AVRO’s designs.


De Canadezen bestuderen de Duitse UFO's met geheimhouding...
quote:
The Avro Aircraft, Limited experimentation with saucer-craft was always an open secret which was at times exploited by the government. Information regarding this project has been obtained via Freedom Of Information Act using their American partner, the United States Air Force at Wright-Patterson Air Force Base, by this researcher as well as other researchers.




UFO's gespot in Wenen (Austria)

*Hosselcopter*
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:12:57 #11
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_67184628
De VS hebben meer dan 6000 Duitse geleerden en materiaal ontvoerd. Op jacht gegaan onder het mom van ''War Criminal'' propaganda. Het bekendste voorbeeld hiervan is Werner Von Braun die mee had geholpen aan het V2 raket prohamma van de SS en later een belangerijk aandeel had in het Apollo progamma.
quote:
It became apparent in 1946 that 54 U-boats and over 6,000 technicians and scientists were ‘"missing" from Germany- especially from the SS Technical Branch. There were also 40, 000 slave laborers and between 142,000-250,000 German citizens unaccounted for. Despite simply writing these off as probable losses and deaths of the war, Washington suspected that a large number of these missing actually escaped to South America and Base 211 (if such a base existed). The US then went on a hunt using the "war criminal" propaganda to cover up the search for technology akin to a South American version of "Operation Paperclip".
Himmler, de rechterhand van Hitler, overzag de belangerijke vorderingen omtrend de ontwikkelingen bij ''Entwicklungsstelle 4''. De SS technische afdeling ''Gruppe E-IV''.

Viktor Schauberger werd de aangewezen leider door zijn ''liquid vortex technology'' wat geperfectioneerd werd toen hij in dienst was bij de Mauthausen concentratiekamp.

De moderne UFO fenomenen begonnen in 1947 en de verdere ontwikkelingen begonnen begin jaren 50 die tot nu nog worden voortgezet onder de naam ''Black-Project'', vliegtuigen die worden beheerd door de CIA,NSA en NRO.

Enkele Duitse vliegtuigen van 1935 tot 1945

*Hosselcopter*
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:15:37 #12
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67187596
tvp!
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:24:58 #13
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_67188135
Deze is wel erg fake :

pi_67195083
Tvp!

Erg interessant.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:29:06 #15
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67196000
tvp en in overleg ontvoerd naar BNW
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67196403
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:44 schreef Dibble het volgende:
de amerikanen kwamen er later wel achter dat ze daar zaten en stuurden een invasie macht onder leiding van Richard E. Byrd en toen kregen ze een pak slaag, (die invasiemacht was trouwens 3 maal groter dan die op normandie)
Zoiets kun je natuurlijk moeilijk onder stoelen of banken steken. Dan zijn er simpelweg teveel mensen die een geheim moeten bewaren.

Verder zeer interessant topic, tvp
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:19:44 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67196922
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:44 schreef Dibble het volgende:
Het is al een tijdje stil op TRU naar mijn mening, dus even weer een harde Conspiracy item
http://www.eyepod.org/Nazi-Disc-Photos.html
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Om niet te ontgoochelen werd de RFZ-2 hetzelfde jaar gebouwd en bereikte een matig succes.
Dit was een licht bewapende schijf met twee MG machinegeweren als geschut. Zij werden gebruikt voor verkenningsvluchten in 1940. (Naar het schijnt boven de Britse eilanden en de Atlantische oceaan.)

[ afbeelding ]
RFZ-2 met MG geschut

[ afbeelding ]
RFZ-2 met geschut op de koepel
De RFZ 3, 4 en 6 waren allen prototypes die groter en krachtiger werden in elk afzonderlijk model. Zij werden gebouwd tussen 1934 en 1940. De RFZ-5 werd herdoopt tot Haunebu in 1939 en de RFZ-7werd de Vril-1 jager in 1941. Deze hoogstaande schijven werden door Himmler's SS over het hoofd gezien, vooral het technisch gedeelte van de eenheid E-IV (ontwerpplaats 4) die ontworpen werd om verschillende alternatieve energieën te verkennen.
[ afbeelding ]

voor filmppjes

Klik!

mochten jullie raar opkijken van de volgorde...
1914 - stap 1 werd gezet,

1940 - stap 2 werd gezet,

toen kwamen ze met een nieuwe technologie die hoe dan ook geheim moest blijven voor de rest van de wereld, de hauneburg - projecten, dus zetten ze de hele ondergang van duitsland in scene, zodat de wereld dacht dat ze er niet meer waren, vervolgens duiken ze onder op antartica, en kunnen rustig verder bouwen aan hun plannen (en haunebu's) omdat iedereen denkt dat ze weg zijn,...de amerikanen kwamen er later wel achter dat ze daar zaten en stuurden een invasie macht onder leiding van Richard E. Byrd en toen kregen ze een pak slaag, (die invasiemacht was trouwens 3 maal groter dan die op normandie)

dus stap 3 was de zogenaamde ondergang van de Nazi's terwijl ze gewoon onderdoken,

vervolgens de nazi - operaties in europa en amerika, tot vandaag de dag,...

[ afbeelding ]

als deze foto echt is...dan klopt elke letter in the omega files, als elke letter in de omega file correct is, betekent dat dat de nazi's de oorlog niet hebben verloren maar gewonnen, dat ze ondergedoken zitten op antartica, en dat ze aan het plannen zijn voor de laatste fase in hun spelletje die al in 1914 begon.

ben benieuwd
Franse, Argentijnse kranten hadden in 1946 tot 1948 meldingen gemaakt van Nazi praktijken bij Antartica.

http://www.bibliotecapleyades.net/esp_antartica.htm
http://antarctica.greyfalcon.us/

Er is trouwens ook wat geheimzinnigs met het Vostok meer.

VideoGoogle heeft ook genoeg materiaal.:
http://www.dailymotion.co(...)crets-of-world-war-i
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67197141
Ik heb 10.000de officiele Duitse documenten gezien en in mijn handen gehad over de jaren heen waarbij vele geheime documenten en documenten van de SS. Dit document met "Geheime Kommandosache" is 100% zeker een verzinsel. De gebruikte stempels, lettertype, indeling etc komt in niets overeen met bekende documenten.
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:59:45 #19
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67199804
Haunebu betekend naar wat ik gehoord heb "vliegende schijf " in oud egyptisch

Hier iets meer over de repulsin engine van Victor Schauwberger

http://jnaudin.free.fr/html/repulsin.htm

http://discaircraft.greyfalcon.us/Viktor%20Schauberger.htm



http://en.wikipedia.org/wiki/Viktor_Schauberger

met een vidiootje

http://video.google.nl/videoplay?docid=-4770477589537728517&ei=yhnCSYeVMIGw-Aa3muTFAQ&q=VIKTOR+SCHAUBERGER&hl=nl

[ Bericht 38% gewijzigd door merlin693 op 19-03-2009 11:11:16 ]
  Moderator donderdag 19 maart 2009 @ 12:02:32 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_67202223
Uitermate interessant, maar deze foto's en documenten zijn al eerder voorbij gekomen in topics op Fok. Hoewel ik wel wil geloven dat de Duitsers technologie hadden die geheim was, en ook wel voorop liepen qua ontwikkelingen geloof ik er niet geheel in dat ze ook daadwerkelijk werkende vliegende schotels hadden.

Die foto van die MiG (denk ik?) met daar achter die schotel ziet er wel ontzettend nep uit, en die andere foto's van die duitse schotels..tja ik weet niet..ik heb het idee dat er iets niet klopt, als ik daar naar kijk.

@ The_General. Jij schrijft dat je documenten in handen hebt gehad van SS. Erg interessant, vanuit je werk ofzo?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_67202489
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:02 schreef CoolGuy het volgende:
@ The_General. Jij schrijft dat je documenten in handen hebt gehad van SS. Erg interessant, vanuit je werk ofzo?
Ik ben in het verleden betrokken geweest bij het beheer van de collectie van musea en stichtingen die zich bezig houden met WOII. (ook aankoop/verkoop via nationale en internationale veilingen)

Daarnaast heb ik veel archief onderzoek gedaan en heb ik veel contacten met veteranen van WOII. Op die wijze heb ik de kans gehad om zeer veel documenten in mijn handen te krijgen.

Klein voorbeeld van iets wat op mij direct vreemd overkomt. Het volledig schrijven van "Geheime Kommandosache" in een Gotisch drukwerkachtig font terwijl de rest getypt is met een typemachine.
Daarnaast gebruikte de Duitsers meestal de volgende afkortingen op documenten voor "Geheime Kommandosache" gK GKS GeKaDoS gKdos.

[ Bericht 18% gewijzigd door _The_General_ op 19-03-2009 12:25:16 ]
  Moderator donderdag 19 maart 2009 @ 12:22:32 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_67202828
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:09 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ik ben in het verleden betrokken geweest bij het beheer van de collectie van musea en stichtingen die zich bezig houden met WOII. (ook aankoop/verkoop via nationale en internationale veilingen)

Daarnaast heb ik veel archief onderzoek gedaan en heb ik veel contacten met veteranen van WOII. Op die wijze heb ik de kans gehad om zeer veel documenten in mijn handen te krijgen.
Ah, zeer interessant. Hoe zie jij bovenstaande foto's? Even los nogmaals van die straaljager met die schotel er naast, want die neem ik niet eens serieus. Overigens zijn dergeljike foto's in een ander topic hier een tijd geleden ook voorbij gekomen maar dat waren allemaal trucage foto's waarbij een Fokker de originele foto's overal dr bij had gezocht

Maar ook die zwartwit foto's en die kleurenfoto van een schotel op een vrachtwagen...als ik er naar kijk dan heb ik het idee dat het niet klopt, maar ik kan er niet de vinger opleggen wat ik dan zie dat niet klopt. Ik denk dat de foto's nep zijn..
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:26:26 #23
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67202934
quote:
geloof ik er niet geheel in dat ze ook daadwerkelijk werkende vliegende schotels hadden.
wat versta je onder werkende vliegende schotels ?

want de repulsin engine is echt en modellen ervan hebben gevlogen.....sommige mensen schrijven het foo-fighter fenomeen hier ook aan toe
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:30:49 #24
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67203062
Topic heeft potentie, maar de links met de ontzettende fake foto's laten me een beetje twijfelen over het doel van het verhaal.



Wordt er een verhaal de wereld in gebracht om het vervolgens in diskrediet te brengen?
Met de foto's lukt het in ieder geval erg goed.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:31:50 #25
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_67203093
tvp, leuk verhaal met een zeer laag waarheidsgehalte. Dit idee wordt trouwens verder uitgewerkt in de nog uit te komen film Iron Sky
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')