Ja, echt een superplaat !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Racoon... Hebben die een nieuwe
Inderdaad, super origineelquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En met een mondharmonica. Nog nooit vertoond!
Roel is dit je periode weer van de maand dat er weinig goeds isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En met een mondharmonica. Nog nooit vertoond!
Er waren ook genoeg platen vandaag waarover ik wel enthousiast ben. Er wordt gewoon weer veel kutmuziek gedraaid en ook nog meer dan eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel is dit je periode weer van de maand dat er weinig goeds is
Zit er geen zenderkeuze op je radioquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er waren ook genoeg platen vandaag waarover ik wel enthousiast ben. Er wordt gewoon weer veel kutmuziek gedraaid en ook nog meer dan eens.
Neuh. Is geen digitaal ding hier op kantoor. Anders moet ik weer zo lang zoekenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit er geen zenderkeuze op je radio
ah nieuwe vorm van zelfkastijdingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Is geen digitaal ding hier op kantoor. Anders moet ik weer zo lang zoeken.
Correct.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah nieuwe vorm van zelfkastijding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |