Net zoiets als Transformersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:16 schreef zovty het volgende:
Flikker toch op man blinde.
Het slaat helemaal nergens op, maar het is WEL mooi gemaakt.
Dat sowieso.quote:
Een kleuter ziet nog dat het zo nep is als wat, gewoon slecht voor een film met zo'n hoog budget.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:16 schreef zovty het volgende:
Flikker toch op man blinde.
Het slaat helemaal nergens op, maar het is WEL mooi gemaakt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:24 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Een kleuter ziet nog dat het zo nep is als wat, gewoon slecht voor een film met zo'n hoog budget.
Die nieuwe heeft toch geen zak meer met een grote aap te maken, het is gewoon Jurassic Park IV.quote:
En ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die nieuwe heeft toch geen zak meer met een grote aap te maken, het is gewoon Jurassic Park IV.
Het is ook nepquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:24 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Een kleuter ziet nog dat het zo nep is als wat
Je gaat te ver met het verhaal > graphicsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die nieuwe heeft toch geen zak meer met een grote aap te maken, het is gewoon Jurassic Park IV.
Daarom vind ik de oude beter, qua film dus, en ook die special effects voor die tijd waren best aardig om nu nog te bekijken.quote:
Het verhaal van Lord of the Rings is afgelopen. Hij gaat wel "The Hobbit" maken, wat een verhaal is dat zich voor Lord of the Rings afspeelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuke film wel, al vaker gezien.
Maar ik had liever dat die Jackson nog een 4e Lord of the Rings had gemaakt. Of misschien komt dat nog wel. Hij liet het verhaal overduidelijk open om de deur voor het vervolg op een kiertje te zetten.
Ik weet niet of er in die oude film ook dinosaurussen zaten, maar die zaten wel in het oorspronkelijke verhaal dus vind ik het niet meer dan logisch dat je die ook terug zietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
De spanning op dat eiland, als ze wordt "geofferd" aan de aap, dat is in die oude film zo veel spannender.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik weet niet of er in die oude film ook dinosaurussen zaten, maar die zaten wel in het oorspronkelijke verhaal dus vind ik het niet meer dan logisch dat je die ook terug ziet
Wat wil je dan? Een beetje driekwart van de film een zoektocht naar king kong en dat wijf, zonder spanning verder?
Ik kan zulke oude films nooit serieus nemenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
De spanning op dat eiland, als ze wordt "geofferd" aan de aap, dat is in die oude film zo veel spannender.
wat dacht je van op de boot?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:27 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe hebben ze dat beest eigenlijk in godsnaam dat gebouw in gekregen?
Waarschijnlijk was de regisseur van KingKong ook nog de Spielberg van 1933!quote:
Ik vroeg toch niet waar ik het voor het laatst met je moeder heb gedaan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |