abonnement Unibet Coolblue
pi_66489549
Hello,

Ik ben met mijn collega's op zoek naar een leuke teamactiviteit. Ik vind het belangrijk dat we iets gaan doen, elkaar daarmee nader leren kennen en het kan afgesloten worden met een hapje eten.

Ik wil niet dat het al te vrijblijvend is (geopperd zijn nl massages). Ik wil dat we tijdens activiteit ook iets samen moeten doen, en evt ook samenwerken. de mensen die het betreft werken pas sinds kort als 'clubje' samen, ook al hebben ze niet dagelijks met elkaar te maken.


Mij leek het leuk om Tapas te maken en dan die gezamelijk op te eten, maar de meerderheid vindt dat niet leuk. Ik stel me voor dat we iets in de loop van de middag gaan doen en aansluitend eten.

het betreft trouwens maar 6 personen.

Hebben jullie leuke ervaringen/ideeen?
pi_66489666
Tip. Niet iedereen hoeft zijn of haar idee erin terug te vinden. Als iedereens meninkje telt ben je volgend jaar nog aan het discussiëren.
Doe bijvoorbeeld twee voorstellen en laat daarover stemmen: Niet A? Dan dus B.
Verder: Laat minstens een deel in werktijd vallen, en de baas betaalt (ook het eten). Dat gratis aspect trekt veel mensen over de streep.
pi_66489680
Suggestie: WIPEOUT!
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:57:39 #4
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_66490400
Paintballen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_66490677
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef mgerben het volgende:
Tip. Niet iedereen hoeft zijn of haar idee erin terug te vinden. Als iedereens meninkje telt ben je volgend jaar nog aan het discussiëren.
Doe bijvoorbeeld twee voorstellen en laat daarover stemmen: Niet A? Dan dus B.
Verder: Laat minstens een deel in werktijd vallen, en de baas betaalt (ook het eten). Dat gratis aspect trekt veel mensen over de streep.
Klopt, daarom ook in de loop van de middag en idd het wordt door de organisatie idd bekostigd. de activiteit moet ook weer niet TE vrijblijvend zijn...
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:17:34 #6
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_66493350
Zeilen, raften, boogschieten, boerengolf?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:28:34 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_66493844
Je kunt ook elkaar masseren natuurlijk, als dat geen teambevorderende activiteit is.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 26 februari 2009 @ 20:29:24 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66493872
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef Xebber het volgende:
Paintballen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_66494111
Of je doet een dropping in de nacht op de Veluwe, met als afsluiting een goed ontbijt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_66494275
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:35 schreef rene90 het volgende:
Of je doet een dropping in de nacht op de Veluwe, met als afsluiting een goed ontbijt.
lijkt me wel leuk voor de teambuilding

en anders misschien een leuke workshop, bonbons maken of een kookworkshop?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_66494523
Dit is misschien wel leuk:

Avonturentocht D 'Artagnan

Je kunt een aantal teams maken en moeten samenwerken om de puzzels op te lossen, zodat je de weg naar buiten kunt vinden. Ik heb het een aantal jaren geleden gedaan: was toen erg geslaagd!
pi_66494615
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:45 schreef BigBear het volgende:
Dit is misschien wel leuk:

Avonturentocht D 'Artagnan

Je kunt een aantal teams maken en moeten samenwerken om de puzzels op te lossen, zodat je de weg naar buiten kunt vinden. Ik heb het een aantal jaren geleden gedaan: was toen erg geslaagd!
klinkt leuk!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:49:34 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_66494692
Paintballen of een kartarrangement is hartstikke leuk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_66509838
hmmm Limburg, leuk idee maar errug uit de route, dan kost t ons echt de hele dag.
idee is echt om halverwege een middag iets te gaan doen en aansluitend hapje te gaan eten.

paintballen (bestaat dat nog?) is geen optie wat mij betreft.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:20:33 #15
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_66509876
Laserquesten dan?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_66509928
Op diverse plaatsen in nederland kun je met een groep gaan solexrijden. Dat is bij ons (2 jaar geleden) in zeer goede aarde gevallen, ook bij mensen die normaal gesporken als eerste afhaken!

Rit van ong. 3 x 45 min. met drankje tussen door en diner als afsluit en je hebt een volledige middag.
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:39:09 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_66511860
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:19 schreef Babbelzz het volgende:
hmmm Limburg, leuk idee maar errug uit de route, dan kost t ons echt de hele dag.
idee is echt om halverwege een middag iets te gaan doen en aansluitend hapje te gaan eten.

paintballen (bestaat dat nog?) is geen optie wat mij betreft.
je wilt eigenlijk niet echt iets actiefs doen? kun je iets meer specificeren dan weten we in welke richting we moeten zoeken

O ik zie net dat het maar voor 6 personen is.. tja dan is het waarschijnlijk wel leuk om niet zo'n massa activiteit te doen . maar bijv. in een restaurant een kookworkshop te gaan doen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_66518753
is het een dames, heren of gemengde groep trouwens?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_66518868
ja paintballen echte team activiteit.
ook heel leuk
pi_66518933
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:12 schreef McTasty het volgende:
ja paintballen echte team activiteit.
ook heel leuk
maar dan ben je met 6 man wel met een heeeeel kleine groep.
( wij paintballen altijd met teams van 15/15 ) maar ts vond paintballen geen optie geloof ik
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_66519104
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

maar dan ben je met 6 man wel met een heeeeel kleine groep.
( wij paintballen altijd met teams van 15/15 ) maar ts vond paintballen geen optie geloof ik
hm ja ik zag ut al dat ze het niet wou.
en ja hoe groter de groep hoe beter valt er meer te rake natuurlijk xD
uhmm tja wat blijft er dan over om te doen als groepsactiviteit lol? ik weet er iig geen.
pi_66519243
kijk hier eens:

http://www.mipapo.nl
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_66519302
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:21 schreef anconakip het volgende:
kijk hier eens:

http://www.mipapo.nl
die is minimaal 10 personen, ts is met 6

moet je wel van houden trouwens, je voor je plezier laten afbeulen en afblaffen voor de gezelligheid
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_66521807
op strand met zo'n blowkart!! (zoek maar Google)
of met een powerboat op de maas (en je laten afzetten in R'dam centrum voor een hapje/drankje)
of ... kleiduiven schieten
oh ja en dat solex rijden heb ik ook gedaan was ook mooi!
pi_66523455
Vlotvaren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft dit eigenlijk met WGR te maken, behalve dat TS een activiteit zoekt om met collega's te ondernemen?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')