abonnement Unibet Coolblue
pi_70385969
Wij willen met 4 man trouwens een hostel gaan boeken.
2x 2 kamers of 1x 4 kamers maakt verder niet uit.
Alleen wat ik mij afvraag is hoe het zit met het douchen en toilet...
Heeft elke 2/4 persoons kamer een douche/toilet of is dit gedeelt met meerdere mensen?
Ik kan hier soms niet wijs uit worden...

Ja dit wordt voor ons de 1ste keer een hostel
pi_70386408
Dat is per hostel verschillend, als je via hostelworld.com of hostels.com boekt staat het er altijd bij.
Stop rockin' the boat.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:48:28 #178
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70386727
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:00 schreef Drive-r het volgende:
Heeft iemand trouwens tips voor goedkope "normale" vluchten vanuit Stockholm? Ik zit met die directe vluchten Arlanda-Amsterdam altijd zo snel op de 300+ euro... Dat schiet niet op als de vriendin af en toe mee wil naar A'dam (woon zelf in Londen)...
lufthansa naar Dusseldorf kan aardig goedkoop vanaf Arlanda, laatst voor 80 euro gevlogen. SAS en KLM zijn inderdaad veel te duur! Alhoewel ik ooit voor 100 euro met SAS gevlogen ben, t kan wel!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_70387363
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:48 schreef AKnynke het volgende:

[..]

lufthansa naar Dusseldorf kan aardig goedkoop vanaf Arlanda, laatst voor 80 euro gevlogen. SAS en KLM zijn inderdaad veel te duur! Alhoewel ik ooit voor 100 euro met SAS gevlogen ben, t kan wel!
Ik weet dat het kan, alleen de tijden zijn dan al vaak wat irritanter, het is vaak via Kopenhagen en je moet het 3 maanden van tevoren boeken. Typisch zo'n route met te weinig concurrentie, waardoor SAS en KLM lekker vragen wat ze willen
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 10:29:14 #180
45833 crew  Fogel
pi_70387912
Als je erg vaak tussen Arlanda en Amsterdam wil vliegen, kan je overwegen de Travel Pass Individual Limited of Unlimited aan te schaffen. Is per reis niet zo heel duur, maar wel erg flexibel aangezien je in eco-flex of business vliegt. Scheelt in de rij staan en je kan de lounge in (als je business vliegt, of als je een goldcard krijgt bij het 12 maanden unlimited product).

Ik heb zelf twee Travel Pass Corporate die ik ook prive mag gebruiken, maar dat is voor een normale consument niet gunstig
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_70388180
Voor diegene hierboven die uit wil.. Hou er rekening mee dat het vroeg begint en vroeg stopt. Je kunt na 3 uur nergens meer terecht. En Kelly's op Södermalm heeft erg goedkoop bier, sek24,- voor een klein flesje.
pi_70388760
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef Fogel het volgende:
Als je erg vaak tussen Arlanda en Amsterdam wil vliegen, kan je overwegen de Travel Pass Individual Limited of Unlimited aan te schaffen. Is per reis niet zo heel duur, maar wel erg flexibel aangezien je in eco-flex of business vliegt. Scheelt in de rij staan en je kan de lounge in (als je business vliegt, of als je een goldcard krijgt bij het 12 maanden unlimited product).

Ik heb zelf twee Travel Pass Corporate die ik ook prive mag gebruiken, maar dat is voor een normale consument niet gunstig
Zo vaak gaat ze echter niet, zou handiger zijn voor London - Arlanda (ik vlieg er elke drie weken minimaal een lang weekend heen). Maar goed, die vluchten zijn sowieso vrij goed te doen en dan wordt ik vaak ge-upgrade.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 11:04:10 #183
45833 crew  Fogel
pi_70389087
OK, als ik het goed herinner wordt het vanaf 10 retourtjes per jaar pas aantrekkelijk. Het grootste voordeel is de flexibiliteit, kan je gewoon de vlucht pakken die je zelf wil (af en toe wil je een uur of twee later gaan dan geplanned bv) vantevoren boeken (al is dat wel handig op de volste vluchten, kan je nog steeds zelf bepalen of je wel of niet op komt dagen).
Swipe & go
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_70748696
Is het mogelijk om ergens te gaan stappen al ben je 16 hier?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_70766973
Amper tenzij met veel geluk.
pi_70767007
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:12 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Is het mogelijk om ergens te gaan stappen al ben je 16 hier?
Lijkt me gezien je username al vrij duidelijk, maar mocht je toch vrouwelijk zijn, dan is het wel mogelijk. Als kerel wat lastiger, ze checken in Stockholm de leeftijden wat beter.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:18:26 #187
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_70795322
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:34 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Het was echt ongelofelijk kloteweer dit weekend. En dan is Stockholm niet zo leuk, zit ik liever thuis in Londen... Enfin, dit weekend midzomer vieren!
Nou zeg, ik was er datzelfde weekend. Het weer was werkelijk bizar slecht. PIJPENSTELEN, NON STOP!!! Echt een beetje een domper! We hebben ons echt geprobeerd tegen het druilerige gevoel van de regen te verzetten, maar als je 3 dagen lang niet veel meer dan de binnenkant van je paraplu ziet, dat wordt dat je toch wel moeilijk gemaakt zeg. In de herfst toch maar weer Madrid.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:21:34 #188
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_70795448
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:17 schreef fathank het volgende:
Van de zomer misschien een paar dagen Stockholm pakken. Wil samen met een maat ff een paar dagen er tussenuit. Nou hebben we nog geen definitieve bestemming uitgezocht. Hoe is 't uitgaan in Stockholm? Prijzig, zoals iedereen in m'n omgeving roept (terwijl ze er nog nooit geweest zijn ) of valt dat wel mee? We willen gewoon een paar dagen er tussenuit en flink gaan stappen maar dan niet in een oord zoals Salou ofzo .
Drank = duur!!!

5/6 euro voor een bier of wijntje. Gewoon, vuel dus!

Koffie en taart, cake, koek, brownies en/of muffins daarentegen, zijn erg goedkoop.
pi_70796673
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef renzell het volgende:

[..]

Drank = duur!!!

5/6 euro voor een bier of wijntje. Gewoon, vuel dus!

Koffie en taart, cake, koek, brownies en/of muffins daarentegen, zijn erg goedkoop.
Voor 5 euro krijg je meestal wel een goed gevuld glas wijn.
Stop rockin' the boat.
pi_70798027
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef renzell het volgende:

[..]

Nou zeg, ik was er datzelfde weekend. Het weer was werkelijk bizar slecht. PIJPENSTELEN, NON STOP!!! Echt een beetje een domper! We hebben ons echt geprobeerd tegen het druilerige gevoel van de regen te verzetten, maar als je 3 dagen lang niet veel meer dan de binnenkant van je paraplu ziet, dat wordt dat je toch wel moeilijk gemaakt zeg. In de herfst toch maar weer Madrid.
Afgelopen weekend was weer een goedmakertje, toen was het weer beter. Lekker relaxed gegeten en gedronken bij Sturehof, toch wel mijn favoriet tent, denk ik.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:09:22 #191
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_70799461
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:47 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Voor 5 euro krijg je meestal wel een goed gevuld glas wijn.
Dat wel ja, maar het blijft VEEL!
pi_70799512
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:09 schreef renzell het volgende:

[..]

Dat wel ja, maar het blijft VEEL!
Nou ja, voor wijn vind ik het wel ok. De glassen zijn zo belachelijk groot, da's niet veel duurder dan in Nederland. Maar goed, het is niet goedkoop nee. Wel leuk om uit te gaan, dus het boeit me eigenlijk niet zo
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:13:42 #193
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_70799576
Als je centen hebt, is Stockholm ongetwijfeld een prima plek om uit te gaan ja!

Vlieg je nooit met Ryan air trouwens?
pi_70799723
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:13 schreef renzell het volgende:
Als je centen hebt, is Stockholm ongetwijfeld een prima plek om uit te gaan ja!

Vlieg je nooit met Ryan air trouwens?
Nee, ik vlieg altijd vanuit Londen, dus SAS of (liever) British Airways. Volgens mij is er geen low cost carrier vanuit Londen naar Sweden. En ik heb geen kosten voor overnachting, dus dat scheelt dan weer een paar drankjes.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_70802925
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:09 schreef renzell het volgende:

[..]

Dat wel ja, maar het blijft VEEL!
5 euro ben je in Nederland ook al gauw kwijt voor een glas wijn. En 2.20 euro voor 0.2liter.
Waar ik in Stockholm voor 5 euro een halve liter krijg. Dus ja, Stockholm is net zo duur als in Nederland soms.

BTW sterke drank is pas echt duur in de kroegen.
Stop rockin' the boat.
pi_70805190
Nogmaals, voor zover ik heb meegemaakt is alleen Kelly's bar op Södermalm echt te betalen:

  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:42:55 #197
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_70834934
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 08:37 schreef bassieVL het volgende:

[..]

5 euro ben je in Nederland ook al gauw kwijt voor een glas wijn. En 2.20 euro voor 0.2liter.
Waar ik in Stockholm voor 5 euro een halve liter krijg. Dus ja, Stockholm is net zo duur als in Nederland soms.

BTW sterke drank is pas echt duur in de kroegen.
Nou, dan vraag ik me af in welke juppentoko jij wijntjes drinkt in Nederland. Maar goed, een avondje drinken kost je hoe dan ook een flinke zak duiten daar.
pi_70885265
pi_70888211
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:42 schreef renzell het volgende:

[..]

Nou, dan vraag ik me af in welke juppentoko jij wijntjes drinkt in Nederland. Maar goed, een avondje drinken kost je hoe dan ook een flinke zak duiten daar.
Maar dat is niet anders dan in NL. Zoals hierboven staat (even sterke drank is uitgezonderd) per consumptie betaal je meer, maar er wordt ook meer geschonken per glas. Persaldo is het even duur.

En als bonus krijg je er dus ook nog een paar mooie zweedse dames bij ;-)

Ergo: Vaker naar de kroeg in Zweden
  vrijdag 17 juli 2009 @ 01:01:51 #200
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_71052455
ben net terug van een dag of 5 Stockholm....wat een feest! Eigenlijk alleen maar lekkker weer gehad, op een bui op Grinda na. Ik ben de volgendeStockholm trip alweer aan het plannen!
= there is a light that never goes out =
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')