abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:35:04 #51
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66261256
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:22 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie drinkt er dan ook blikjes baco
pi_66261507
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wie drinkt er dan ook blikjes baco
op zondag ochtend baco's drinken
dan doe je zaterdag avond toch echt iets verkeerd
Nothing to see here, carry on
pi_66264492
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 00:17 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

op zondag ochtend baco's drinken
dan doe je zaterdag avond toch echt iets verkeerd
zondagochtend volgt op zaterdagavond, zat die er meteen doorgaan
pi_66265973
Niks in Florence of Marseille gebeurd? Sowieso waren er weinig Twentenaren in Frankrijk, wel te begrijpen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66266258
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 09:05 schreef Suijk het volgende:
Sowieso waren er weinig Twentenaren in Frankrijk, wel te begrijpen.
Iemand die tegen PSG relt maakt vrienden in Marseille hoor.
pi_66266277
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 09:16 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Iemand die tegen PSG relt maakt vrienden in Marseille hoor.
Ja, maar kan me voorstellen dat ze geen zin hebben in de Franse politie aanpak.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66267510
quote:
Supporter Twente aangehouden in Marseille

MARSEILLE - Voor aanvang van de wedstrijd Olympique Marseille en FC Twente, in de derde ronde van de UEFA Cup, heeft de Franse politie donderdag vijf supporters gearresteerd, waaronder één Nederlander.

Fans van beide clubs troffen elkaar bij een metrostation, waar het tot een opstootje kwam. De vijf voetbalsupporters worden vrijdag voorgeleid.

FC Twente won het duel in Frankrijk met 1-0.
Toch niet zulke goede vrienden...
pi_66274640
Zover ik gehoord hen zijn er gister 10 Ajacieden opgepakt in Florence rond de wedstrijd
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 februari 2009 @ 18:15:11 #60
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_66285773
Het was ook werkelijk waar belachelijk hoe de Italiaanse politie zich gedroeg voor de wedstrijd, heb jij daar nog iets van meegekregen Sandman?
Gourmetten of steengrillen?
pi_66285823
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:15 schreef Silenus het volgende:
Het was ook werkelijk waar belachelijk hoe de Italiaanse politie zich gedroeg voor de wedstrijd, heb jij daar nog iets van meegekregen Sandman?
Vertel..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  vrijdag 20 februari 2009 @ 18:20:06 #62
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_66285899
Ik zet het ook wel effe in m'n verslagje, maar in het kort: We moesten door een stuk of 3/4 'checkpoints', en bij elk checkpoint (waar je telkens gefouilleerd werd, alsof je in die corridor ineens allemaal wapens uit het asfalt kan trekken) werd die carabinieri steeds agressiever. Op een gegeven moment wisten ze het ook allemaal niet en begonnen ze met hun knuppels te zwaaien, werd ik door drie man hardhandig door elkaar geschud onder het mom van 'fouilleren'. Voor en achter me was het constant 'onrustig', terwijl er toch niet echt een agressief sfeertje hing. Maar dat kwam er dus wel door dat gedoe.
Gourmetten of steengrillen?
pi_66287539
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_66288732
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:15 schreef Silenus het volgende:
Het was ook werkelijk waar belachelijk hoe de Italiaanse politie zich gedroeg voor de wedstrijd, heb jij daar nog iets van meegekregen Sandman?
Ja, kwam stond bij het tweede checkpoint toen ze vrijwel uit het niets wat charges gingen uitvoeren. Echt, geen goed woord over voor die lui. Maar wel drie Ajacieden (waarvan één kreupel) lekker naast het uitvak laten zitten die vervolgens door een man of 20 in de rust werden aangevallen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_66300695
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, kwam stond bij het tweede checkpoint toen ze vrijwel uit het niets wat charges gingen uitvoeren. Echt, geen goed woord over voor die lui. Maar wel drie Ajacieden (waarvan één kreupel) lekker naast het uitvak laten zitten die vervolgens door een man of 20 in de rust werden aangevallen .
Tsja, erg slim is het niet om in je shirtje daar te gaan zitten. Doe dan tenminste gewoon een jas aan weetje. De ME vond ik nog wel meevallen met de stokken.
pi_66307055
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:54 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tsja, erg slim is het niet om in je shirtje daar te gaan zitten. Doe dan tenminste gewoon een jas aan weetje. De ME vond ik nog wel meevallen met de stokken.
Ja, jij was toen al binnen. Toen je belde begonnen ze ineens op alles in te hakken...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_66314321
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, jij was toen al binnen. Toen je belde begonnen ze ineens op alles in te hakken...
Hehe hoolie Sandman kwam er natuurlijk aan
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:57:49 #68
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_66324314
quote:
Twente-fan moet brommen in Frankrijk

Een 34-jarige supporter van FC Twente is zaterdag veroordeeld tot twaalf maanden cel, waarvan zes maanden voorwaardelijk. Dat heeft de rechtsback van Marseille bepaald, zo meldt persbureau Reuters.

De supporter werd donderdag opgepakt voor aanvang van het UEFA Cup-duel van FC Twente met Olympique Marseille. Daarbij zou hij een Franse politieagent hebben verwond, waarna men tot arrestatie overging.

De rechtbank ontzegde de 34-jarige man ook twee jaar lang de toegang tot Frankrijk. Hij en vier andere supporters werden aangehouden nog voor de wedstrijd begon. Verhitte fans van beide clubs troffen elkaar bij een metrostation, waar het tot een opstootje kwam.

De Twent gaf tijdens het verhoor toe dat hij dronken was en een fles had kapotgeslagen op het hoofd van een Franse agent. Twente won de wedstrijd in Marseille met 1-0.
Een fles stukslaan op het hoofd van een agent.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_66324454
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:57 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Een fles stukslaan op het hoofd van een agent.
6 maanden

[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 21-02-2009 21:28:14 ]
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66325174
De rechtsback van Marseille Kan die een beetje voetballen?
pi_66325530
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
De rechtsback van Marseille Kan die een beetje voetballen?
pi_66325570
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:15 schreef Silenus het volgende:
Het was ook werkelijk waar belachelijk hoe de Italiaanse politie zich gedroeg voor de wedstrijd, heb jij daar nog iets van meegekregen Sandman?
Heb ik dus echt helemaal geen last van gehad.

Alleen na de wedstrijd in de Ierse pub dan. Maar dat was meer met Fiorentina-gasten dan de politie.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_66372941
quote:
Politie voorkomt treffen hooligans AZ en Heracles

Almelo - Nog voor de start van de wedstrijd Heracles – AZ heeft de politie Twente zaterdagavond ongeveer 40 “voetbalsupporters” van AZ, verzocht Almelo te verlaten. Zij waren niet in het bezit van een kaartje en wilden de confrontatie met “Almelo-supporters” aangaan.

Omstreeks 20.00 uur heeft de politie een confrontatie tussen beide supportersgroepen ter nauwe nood kunnen voorkomen. Onderzoek had uitgewezen dat beide groepen elkaar wilden treffen bij een horecagelegenheid aan de Bornebroeksestraat.

De politie vorderde de groepen uit elkaar te gaan. Hier werd niet door iedereen gehoor aan gegeven, zodat 10 personen zijn aangehouden. Drie Almelose supporters en 7 AZ-supporters zijn voor verder onderzoek over gebracht naar het politiebureau. Ongeveer 30 personen hebben onder begeleiding Almelo verlaten. Wel zijn alle namen genoteerd, dit namenbestand zal worden overlegd aan de KNVB. Tegen de 10 aangehouden personen is proces-verbaal opgemaakt.

Bron: Tubantia
  maandag 23 februari 2009 @ 14:12:28 #74
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66373055
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66373441
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]


Ter nauwe nood, dat klopt niet helemaal volgens mij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')