abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_234914
Goed, ik weet niet of dit bericht thuis hoort in dit forum, of onder roddels etc, maar...

Ik kreeg zojuist een telefoontje (het aloude via via verhaal) waarbij mij het volgende verteld werd:

Een van de medewerkers bij Big Brother had de opdracht gekregen een cheque van 10.000 gulden uit te schrijven op naam van Karin, omdat Karin degene is die vanavond het huis moet verlaten.

Als dit klopt (en ik weet eigenlijk niet hoe betrouwbaar de brin is) dat wacht Veronica dus wederom niet totdat de telefoon-actie afgelopen is....

net niet te oud
pi_234915
ik weet ook niet hoe betrouwbaar die bron is
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
pi_234916

Kijk nou eens naar alle voorspellingen, daar gaat echt niets meer aan veranderen in de komende uren. Er komen alleen nog maar stemmen (lees:veronica-guldens) bij. Dan kun je 4 uur voor de sluiting van de telefoonlijnen echt al zeggen wie eruit gaat.


pi_234917
de cheque van 10k moet alleen nog even bij elkaar gebeld worden ,de uitslag zal niet meer veranderen die staat al vast
pi_234918
De familie van Karin zal inmiddels al wel onderweg zijn naar de studio. De uitslag is altijd al ruim van te voren bekend, want de familie van het 'slachtoffer' zit altijd in de zaal en de familie van degene die blijf nooit. Reken, reken, het kost toch wel zeker 4 uur om van ergens ver weg in Nederland bepakt en bezakt maar het huis te komen. Zolang is de uitslag zeker bekend. Er wordt ook altijd een complicatie videoband gemaakt, hier is dus ook nog tijd voor geweest.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_234919
de vraag is alleen of de familie van karin (haar man & kids vooral) wel zullen komen. ik had begrepen dat die niet op tv willen komen. maar 't kan dus dat d'r ouders er zijn.
pi_234920
Er is ook nog een catacombe onder de Big Brother studio, waar vanavond ook weer ex-bewoners aanwezig zullen zijn bij het vertrek... Misschien dat de familie van de bewoners die blijven zich daar ophouden, vanwege beperkte ruimte op de tribune??

Is trouwens ook leuk: bellen kost 1 gulden per minuut, maar als je precies weet wat je moet doen, hang je sowieso 2,5 minuut aan de lijn. Van iedereen die belt ontvangt de VOO dus sowieso 2,50!! Gaat snel dan, 10.000 gulden bij elkaar krijgen! (Ik wil ook zo'n telefoonnummer!)

net niet te oud
  donderdag 23 december 1999 @ 15:01:00 #8
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_234921
quote:
op 12-23-1999 om 02:54 PM schreef dasaliz het volgende:
Is trouwens ook leuk: bellen kost 1 gulden per minuut, maar als je precies weet wat je moet doen, hang je sowieso 2,5 minuut aan de lijn. Van iedereen die belt ontvangt de VOO dus sowieso 2,50!! Gaat snel dan, 10.000 gulden bij elkaar krijgen! (Ik wil ook zo'n telefoonnummer!)


Zo'n nummer bij de PTT aanvragen kost al snel een tonnetje en dan moet je van elk gesprek ook nog es de helft aan de PTT afdragen......

Als je genoeg bellers weet te genereren moet je het zeker doen!!!

pi_234922

Smallsister,

Het hele bandje afluisteren duurt 3,5 min = 4 gulden. Het gaat per hele minuten. Het bellen loopt via de callfactory, af te dragen aan de PTT contractueel 20%, blijft over per gesprek 3,20 gulden. Aantal bellers per belronde is ongeveer 110.000. Vemoedelijk deze keer meer bellers. De rest kan je zelf wel uitrekenen.

pi_234923
OK, ik geef het toe, ik ben een ouwe lul en een zeurpiet ook. Maar na bijna 100 dagen BB moet ik het toch een keer zeggen. De uitslag van de nominaties worden bekend gemaakt op maandag. Wat er door het bekend worden van de nominaties wordt begonnen is een stem/belronde waarbij één van de kanditaten voor vertrek uit het huis wordt gekozen. Op donderdag een topic starten 'Uitslag nominaties al bekend' is in mijn ogen een voorbeeld met veel geweld een wijdopen deur intrappen.

Ik heb gesproken en beloof geen opmerkingen te maken over spelling

pi_234924
Wat maakt het uit wat er staat, we hebben het toch gewoon over de laatste stem/belronde, dat weten we allemaal wel. Je moet gewoon iedereen lekker laten flowen Hiz.
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  donderdag 23 december 1999 @ 15:48:00 #12
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_234925
quote:
op 12-23-1999 om 03:17 PM schreef HiZ het volgende:
OK, ik geef het toe, ik ben een ouwe lul en een zeurpiet ook.

Het is dat je het zelf zegt... Ga je ons nu ook nog uitleggen dat het nieuwe millenium pas over een jaar begint?

GGrrrrrr......

oetjes, Casey

  donderdag 23 december 1999 @ 15:53:00 #13
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_234926
Het is dus ookal bekend dat Ruud wint. Want Ruud heeft Karin 10.000 gulden beloofd als hij wint en nu krijgt ze die al dus ruud wordt de winnaar en blblblblblblblblblbblalbka
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_234927
?
Ik ben online
  donderdag 23 december 1999 @ 16:39:00 #15
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_234928
..........................
.........???..............
........??.??.............
.......??...??............
............??............
...........??.............
..........??..............
..........??..............
..........??..............
..........................
..........??..............
..........??..............
..........................

[Dit bericht is gewijzigd door Amoebe (Datum 23 December 1999).]

pi_234929
ZZZZZZZZZZZZZZZZ,....,zzzzzzzzzzz, wat ontzettend zaai al die ?
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


pi_234930
Onderstaand bericht haal ik net uit een nieuwsgroep.
______________________

Natuurlijk hadden we al wel een vermoeden, maar volgens haar zoontje verlaat
Karin vanavond het huis. Dit bericht las ik op teletekst van TV Gelderland.
Volgens TV Gelderland wilde Veronica het bericht niet bevestigen.

Dianne

___________________________-

Ik Weet niet in hoeverre het waar is, maar het bericht komt van een doorgaans betrouwbare poster


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_234931
De bron van dasaliz had gelijk! Eén detail ontbrak: het geld was niet voor haarzelf, maar toch een leuke scoop!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  vrijdag 24 december 1999 @ 05:06:00 #19
1234 HiZ
Istanbullu
pi_234932
quote:
op 12-23-1999 om 03:48 PM schreef Casey het volgende:
Het is dat je het zelf zegt... Ga je ons nu ook nog uitleggen dat het nieuwe millenium pas over een jaar begint?

GGrrrrrr......

oetjes, Casey


Hoi Casey,

Het kan nog erger, als je geloof hecht aan Jezus als historisch figuur dan kun je tot geen andere conclusie komen dat het tweede millenium al 4 jaar terug is begonnen. Wel goed lullig, al die mensen die vier jaar te laat zijn met hun feestje . Maarre.. wilde je dat nou echt weten ?

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')