abonnement Unibet Coolblue
pi_70248869
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:28 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Daar dacht ik dus ook aan. De FXX heeft geen goedkeuring voor de openbare weg, dus hoort ie niet op het bord. Anders kunnen ze de Aston DBR9 er ook wel weer bij zetten...
En de Renault F1
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  maandag 22 juni 2009 @ 12:44:34 #277
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70249041
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:43 schreef JohnLocke het volgende:
Overigens merkte je wel al gauw dat Clarkson (Net als de meeste Britten) Schumi niet moet, vooral met dat laatste stukje. Slechte verliezers
"Ja, en Jeremy Clarkson is ook heel erg chauvinistisch ! "
zzz
  maandag 22 juni 2009 @ 12:48:50 #278
202014 JJH
Knetter. O+
pi_70249176
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:02 schreef James-Hetfield het volgende:
Kan je de aflevering ergens online terugzien?
Check mijn twitter. Staat een link naar een torrent.


Verder echt een geniale start van een nieuw seizoen, ondanks dat het lang geduurd heeft hebben ze nu weer de volle aandacht op zich. De race met de trein, motor en XK120 was echt geniaal, die beelden
En Jeremy die helemaal af is als ze in Edinburgh zijn en door May een biertje gevoerd word. Rondje van de FXX. was epic. Nog nooit een auto zo onbenullig de Hammerhead zien uitkomen.

En natuurlijk "de Onthulling" van wie de Stig is. Toch wel een momentje hoor. Het begon al met het openen van die deuren na het FXX rondje. En de eerste vraag: Heb je wel eens een paard geslagen
Maar zoals eerder gezegd, hij is het niet. No way. Er zijn er meerdere inderdaad. De witte Stig heeft ten tijde van het succes van Renault F1 met een Renault F1 over de Test Track gereden. Kun je voorstellen dat Schumi, in hart en nieren een Ferrari man, en ook nog steeds verbonden met Ferrari daar op dat moment in die auto heeft mogen rijden?

In ieder geval genoeg stof om al zin te hebben in volgende week zondag.
pi_70255962
Erg leuke aflevering gisteren.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:02:50 #280
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_70275956
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:28 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik ook niet, als sportman heeft hij weliswaar veel mooie dingen laten zien op de circuits, (en ook wat bijzonder a-sociale), maar sinds ik gehoord heb dat zijn PR-adviseur eerst vroeg hoeveel pers bij een bezoek van Schumacher aan wat zieke kinderen in een ziekenhuis aanwezig zouden zijn, en hij vervolgens niet wilde komen omdat het er te weinig waren, heb ik hem uitgekotst.
Ja en zo zijn heel wat verhalen die niet waar zijn over alle soorten mensen.

Vergeet niet dat mensen die groot zijn of op handen gedragen worden. Ook het mooie doel vormen voor mensen om de poten er onder uit te zagen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 23 juni 2009 @ 04:29:18 #281
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_70278532
Die FFX was trouwens echt laag, dat dang kwam bij jeremy tot net boven z'n knieën..
pi_70279092
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_fxx
quote:
Ferrari's F1 World Champion driver, Michael Schumacher, who received the 30th when he retired from Formula One racing at the end of 2006. Schumacher's FXX differs from others in that it is the only black FXX without a stripe, it comes with red trim on the wheels, it has matte exhaust tips (regular FXX's have chrome tips), and his personal logo is stitched on the racing seats.
pi_70280841
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja en zo zijn heel wat verhalen die niet waar zijn over alle soorten mensen.

Vergeet niet dat mensen die groot zijn of op handen gedragen worden. Ook het mooie doel vormen voor mensen om de poten er onder uit te zagen.
Dit "verhaal" is wel waar, een vriendin van mijn moeder organiseert dat evenement elk jaar, en sporters als Federer werken belangeloos mee, maar zijn PR figuur begon dit over dit soort geneuzel. En ja, ze zijn een gemakkelijke doelwit, maar net als bij ons normale stervelingen zit er wel eens een klootzak tussen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_70280989
Tja. Vaker zijn de PR mensen grotere kwallen dan de vips zelf.

OT: wel grappig dat schumi een raampje open had staan tijdens de ronde. Misschien kon er nog wel een paar tienden er vanaf
pi_70281145
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:48 schreef Chuphinh het volgende:
Tja. Vaker zijn de PR mensen grotere kwallen dan de vips zelf.

OT: wel grappig dat schumi een raampje open had staan tijdens de ronde. Misschien kon er nog wel een paar tienden er vanaf
Hij (of de "echte" stig) gingen al zo snel, die tijd haal je volgens mij alleen met een echte F1 auto zoals toen met die Renault toen, dus die paar tienden meer/minder doen het hem ook niet. Maar wel leuk speeltje zo in het zwart, volgens mij zou dat een Réventon ook wel staan..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:05:05 #286
87694 Robin__
letitredno
pi_70283094
lol @ telegraaf

ze zitten bijna chronisch naar elkaar te knipogen

en the stig heeft al eens in de liana gereden.. waarom zou ms het dan nog een keer moeten doen (stiekem hoop ik op volgende week een vliegende ronde )

En hoe road legal is die fxx nou precies..
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:09:56 #287
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_70283264
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:05 schreef Robin__ het volgende:
En hoe road legal is die fxx nou precies..
Niet. Je mag er alleen mee op een circuit rijden en volgens mij zelfs alleen op het circuit van Maranello. Dat weet ik alleen niet helemaal zeker (zou lekker zijn, een miljoen of wat neerleggen om er vervolgens niet mee te mogen rijden ), maar zoiets staat me bij.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:11:32 #288
87694 Robin__
letitredno
pi_70283321
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:43 schreef JohnLocke het volgende:
Schumacher is gewoon de beste, en hij doet ook vaak leuk mee aan dit soort dingen. Het zal altijd mijn favoriete coureur blijven. Overigens merkte je wel al gauw dat Clarkson (Net als de meeste Britten) Schumi niet moet, vooral met dat laatste stukje. Slechte verliezers
Vond je? Dat gevoel had ik meer toen hamilton te gast was (was ie ook niet zo aardig over dit keer )

Die vraag over hill moet kunnen, en hij gaat ook gewoon door zonder een antwoord te verwachten
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:12:00 #289
87694 Robin__
letitredno
pi_70283333
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:09 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Niet. Je mag er alleen mee op een circuit rijden en volgens mij zelfs alleen op het circuit van Maranello. Dat weet ik alleen niet helemaal zeker (zou lekker zijn, een miljoen of wat neerleggen om er vervolgens niet mee te mogen rijden ), maar zoiets staat me bij.
dus volgende week trekken ze die laptime gewoon van het bord af?
pi_70283525
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef Robin__ het volgende:
dus volgende week trekken ze die laptime gewoon van het bord af?
volgens mij mag hij wel op de weg, maar mag het niet van ferrari. Ik begreep dat je wel zelf kon aangeven waar je wilde rijden mits dit op een curcuit was.
pi_70283939
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:20 schreef willempjewever het volgende:

[..]

volgens mij mag hij wel op de weg, maar mag het niet van ferrari. Ik begreep dat je wel zelf kon aangeven waar je wilde rijden mits dit op een curcuit was.
Dat ding is niet streetlegal... Waarom zou Ferrari hem laten keuren als ze toch niet willen dat ie op de openbare weg komt...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:05:32 #292
87694 Robin__
letitredno
pi_70284866
dan hoort ie toch niet op het bord.. alleen dingen die je daadwerkelijk kan kopen en geen circuit racers

die radical ging er toch toch ook vanaf? renault f1 al helemaal
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:06:42 #293
251119 Rainesz
flets outz
pi_70286746
Denk dat hij er niet gelijk afging om contractuele dingen
Ding word er dit seizoen vast op ludieke wijze nog afgehaald!

Bv door de echte Stig ofzo
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:08:49 #294
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70286808
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Rainesz het volgende:
Denk dat hij er niet gelijk afging om contractuele dingen
Ding word er dit seizoen vast op ludieke wijze nog afgehaald!

Bv door de echte Stig ofzo
Kans is groot.. tis toch een soort trekpleister
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70286868
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Rainesz het volgende:
Denk dat hij er niet gelijk afging om contractuele dingen
Ding word er dit seizoen vast op ludieke wijze nog afgehaald!

Bv door de echte Stig ofzo
Het zou echt super zijn als die echte stig dan zijn helm afdoet en dat mijn held Mika Häkkinen de echte stig is en de score van Schumacher eraf haalt en doormidden scheurt
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:26:31 #296
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70287338
tvp
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:12:14 #297
87694 Robin__
letitredno
pi_70288871
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:11 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Het zou echt super zijn als die echte stig dan zijn helm afdoet en dat mijn held Mika Häkkinen de echte stig is en de score van Schumacher eraf haalt en doormidden scheurt
dat stuk met mika en may is ook mooi
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:07:06 #298
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_70298116
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:11 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Het zou echt super zijn als die echte stig dan zijn helm afdoet en dat mijn held Mika Häkkinen de echte stig is en de score van Schumacher eraf haalt en doormidden scheurt
Het zou pas tof zijn als blijkt dat de echte stig een of ander oud omaatje is
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:57:39 #299
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_70299746
Trouwens 1 ding klopt niet.
Niet alles FXX modellen staan bij Ferrari.

Er was een nederlander die hem gewoon thuis had staan. Hij is zelfs een keertje op een trailer op de NL snelweg gespot.

En zo is er 1 in zwitserland die straat legaal gemaakt is.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_70300025
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:20 schreef willempjewever het volgende:

[..]

volgens mij mag hij wel op de weg, maar mag het niet van ferrari. Ik begreep dat je wel zelf kon aangeven waar je wilde rijden mits dit op een curcuit was.
Arg. Orgineel was het zo: Je koopt de auto en Ferrari regelt per jaar een X aantal events waar je mag racen. De auto blijft voor de rest in bezit van Ferrari. Wagen is uiteraard niet street legal (heb je gehoord wat voor geluid eruit komt? om maar eens wat te noemen).

Vervolgens is het zo geworden: Rijke mensen vonden het toch niet zo leuk dat hun 1+miljoen bij Ferrari in de garage stond dus daarna is het zo geregeld dat de FXX wel mee naar huis mocht worden genomen.

In het koop contract staan datums afgesproken tot wanneer een eigenaar niets aan de FXX mag laten doen. Dat loopt als het goed is dit jaar af (en als je het evolutzione pakket heb 1 of 2 jaar later dacht ik). Daarom is EDO bv dit jaar met een kit gekomen die je FXX wel street legal maakt. Zit onder andere een beweegbare neus in zoals bij de Enzo zodat je over drempels kan en aanpassingen aan de uitlaat. In ik dacht zwitserland was er een jaar geleden trouwens al een gast die bezig was met het street legal krijgen van zijn FXX (grootste probleem was het geluid) maar of dat gelukt is weet ik niet.

edit: ook_gek was me voor.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')