Maar daarmee bedoel ik dat ik dus geen toestel wil aanschaffen, verders natuurlijk de normale abo-vorm.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef punksquad het volgende:
volgens mij kan je geen sim only abo + internet hebben
maar het wel mogelijk om 2 abos te hebben
Ik moet je zeggen dat ik super tevreden ben met telforts lage prijzen, uitstekend netwerk en ook het internet met 3G gaat uitstekend.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef Jerkmaine het volgende:
Ik kan niet eens bedenken waarom je over wilt stappen naar T-Mobile...
Vodafone hanteert een data-limiet van 400 MB las ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef n8n het volgende:
Volgens mij heeft Vodafone een speciaal iPhone abonnement. Als het netwerk je tevreden stelt kan je ook naar Kpn of Hi kijken, Hi en Telfort zijn beide onderdeel van Kpn. Ik weet niet of je nog studeert maar dan krijg je bij Hi nog extra 20%korting. Zo heb ik een abo van ¤12 met 220/440 minuten/smsjes.
Dat geloof ik graag, maar ik lees dat mensen dik boven de 4 gb gaan met t-mobile en daar geen meldingen over krijgen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef n8n het volgende:
Alle aanbieders hebben een limiet, bij Hi en Kpn meen ik dat 10 keer het gemiddelde als norm wordt aangehouden.
edit: Kan je op je werk niet via WiFi streamen?
Ho, wacht even... Ik dacht dat die limiet bij T-Mobile was? Mijn excuusquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:16 schreef brotherlouie98 het volgende:
Maar als ze je, als trouwe klant en dat al zeker 5 jaar, een dreigbrief sturen dat ze je gaan afsluiten en dat je dus maar 48 MB mag verbruiken, dan heb ik er geen trek meer in.
Behalve T-Mobile dus, onbeperkt is ook echt onbeperkt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef n8n het volgende:
Alle aanbieders hebben een limiet, bij Hi en Kpn meen ik dat 10 keer het gemiddelde als norm wordt aangehouden.
Heb dat ding nu 6 maanden en heb 12,7gb received. Ik denk dat 80% daarvan over t 3G netwerk komt (veel radio streamen). Nog nooit gezeik gehadquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef Metalfreak het volgende:
Behalve T-Mobile dus, onbeperkt is ook echt onbeperkt.
Vodafone neemt per maand het gemiddelde gebruik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Vodafone hanteert een data-limiet van 400 MB las ik.
En daar ga ik dus ook zeker overheen
En dan nog, als je eroverheen gaat sturen ze je een waarschuwing... en nog een... en nog een..quote:Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
Bron: http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/vodafone_blox/blox_voor_multimedia/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |