abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65976828
Situatie is het volgende:

Ik heb op dit moment een telfort abonnement met internet surf & mail unlimited.
Dit abo loopt nog tot september door, maar in mei zou ik m dus al kunnen opzeggen om over te stappen naar T-Mobile.

De reden dat ik echter nu al wil overstappen is het feit dat Telfort mijn data te hoog vindt en mij waarschuwt dat ik me aan hun 48(!) MB moet houden.
Ik heb een Iphone, en ik dagelijks radio te streamen op mn werk middels 3G. En ja, dan zit je daar al bijna o 1 dag overheen.

Nu vroeg ik me af of t mogelijk is om een Sim Only abo te bestellen bij T-Mobile met een internet abo (ongeveer 20 euro), ondanks dat mijn telfort abo nog doorloopt.
En is het dan mogelijk om mijn nummer dan in mei al over te laten zetten naar dit abo?

Alvast bedankt voor jullie reacties
pi_65976982
volgens mij kan je geen sim only abo + internet hebben

maar het wel mogelijk om 2 abos te hebben
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
pi_65977015
---->DIG
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65977074
Waarom zou je geen sim only abo kunnen hebben met internet Sim only is gewoon een abonnement, maar dan zonder bijgeleverde telefoon...

Dit kan gewoon, zie het probleem niet, alleen dat overzetten van het nummer gaat volgens mij niet lukken, maar dat zou je best eens na kunnen vragen bij T-Mobile of Telfort.
Don't let my username fool you...
pi_65977077
Ik kan niet eens bedenken waarom je over wilt stappen naar T-Mobile ...
pi_65977109
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef punksquad het volgende:
volgens mij kan je geen sim only abo + internet hebben

maar het wel mogelijk om 2 abos te hebben
Maar daarmee bedoel ik dat ik dus geen toestel wil aanschaffen, verders natuurlijk de normale abo-vorm.

Ik zie namelijk op de T-mobile site wel die sim-only abo icm internet staan
pi_65977154
Ja dat kan, dat heb ik zelf ook anderhalf jaar lang gehad (een mooie SIMonly aanbieding van 4 euro, voor als m'n andere bundel op was ).
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_65977183
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef Jerkmaine het volgende:
Ik kan niet eens bedenken waarom je over wilt stappen naar T-Mobile ...
Ik moet je zeggen dat ik super tevreden ben met telforts lage prijzen, uitstekend netwerk en ook het internet met 3G gaat uitstekend.
Maar als ze je, als trouwe klant en dat al zeker 5 jaar, een dreigbrief sturen dat ze je gaan afsluiten en dat je dus maar 48 MB mag verbruiken, dan heb ik er geen trek meer in.

Straks zit ik zonder internet, maar ben ik wel verplicht dat 10tje extra op te hoesten tot aan september.
pi_65977287
Volgens mij heeft Vodafone een speciaal iPhone abonnement. Als het netwerk je tevreden stelt kan je ook naar Kpn of Hi kijken, Hi en Telfort zijn beide onderdeel van Kpn. Ik weet niet of je nog studeert maar dan krijg je bij Hi nog extra 20%korting. Zo heb ik een abo van ¤12 met 220/440 minuten/smsjes.

edit: Nu relatief nog goedkoper
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_65977320
Iemand verders ook nog een Iphone en geen last van dit soort waarschuwingen?
pi_65977340
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef n8n het volgende:
Volgens mij heeft Vodafone een speciaal iPhone abonnement. Als het netwerk je tevreden stelt kan je ook naar Kpn of Hi kijken, Hi en Telfort zijn beide onderdeel van Kpn. Ik weet niet of je nog studeert maar dan krijg je bij Hi nog extra 20%korting. Zo heb ik een abo van ¤12 met 220/440 minuten/smsjes.
Vodafone hanteert een data-limiet van 400 MB las ik.
En daar ga ik dus ook zeker overheen
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:22:41 #12
230788 n8n
Pragmatisch
pi_65977367
Alle aanbieders hebben een limiet, bij Hi en Kpn meen ik dat 10 keer het gemiddelde als norm wordt aangehouden.

edit: Kan je op je werk niet via WiFi streamen?
pi_65977494
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef n8n het volgende:
Alle aanbieders hebben een limiet, bij Hi en Kpn meen ik dat 10 keer het gemiddelde als norm wordt aangehouden.

edit: Kan je op je werk niet via WiFi streamen?
Dat geloof ik graag, maar ik lees dat mensen dik boven de 4 gb gaan met t-mobile en daar geen meldingen over krijgen.
Nope, helaas geen WIFI (ik weet t, erg ouderwets)

Hoe dan ook, die 48 MB van telfort, dat heeft geen enkele aanbieder
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:32:01 #14
230788 n8n
Pragmatisch
pi_65977632
http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only

Dit bedoelde ik, ik kan me voorstellen dat Vodafone hier andere limieten hanteerd, je zou even naar de voorwaarden kunnen kijken.
pi_65977731
volgens mij kun je je nummer pas over laten zetten op het moment dat je oude abonnement is afgelopen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_65977821
Ik zou zeker weten voor dit abonnement gaan: http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only
Goede dekking, snelste internet wat je kan krijgen, goede fair use policy en erg goedkoop!

Edit: n8n was me voor
pi_65995909
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:16 schreef brotherlouie98 het volgende:
Maar als ze je, als trouwe klant en dat al zeker 5 jaar, een dreigbrief sturen dat ze je gaan afsluiten en dat je dus maar 48 MB mag verbruiken, dan heb ik er geen trek meer in.
Ho, wacht even... Ik dacht dat die limiet bij T-Mobile was? Mijn excuus . Vreemdgenoeg heb ik nooit oorlog met Telfort en ik heb enigszins dezelfde situatie als jij; iPhone 3G die flink wat internetbyte'jes verwerkt, hetzij als mail/streaming radio/Google Maps? Wijs die mafketels anders eens naar hun eigen site?
pi_65996289
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef n8n het volgende:
Behalve T-Mobile dus, onbeperkt is ook echt onbeperkt.
Don't let my username fool you...
pi_65996480
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef Metalfreak het volgende:
Behalve T-Mobile dus, onbeperkt is ook echt onbeperkt.
Heb dat ding nu 6 maanden en heb 12,7gb received. Ik denk dat 80% daarvan over t 3G netwerk komt (veel radio streamen). Nog nooit gezeik gehad
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:11:17 #20
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_66000980
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef brotherlouie98 het volgende:

[..]

Vodafone hanteert een data-limiet van 400 MB las ik.
En daar ga ik dus ook zeker overheen
Vodafone neemt per maand het gemiddelde gebruik.
quote:
Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
Bron: http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/vodafone_blox/blox_voor_multimedia/
En dan nog, als je eroverheen gaat sturen ze je een waarschuwing... en nog een... en nog een..
Je mag je telefoon alleen niet gebruiken als modem voor pc of laptop. (Fair use policy dus).

[ Bericht 3% gewijzigd door Pizzahut op 12-02-2009 21:21:50 ]
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')