abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage woensdag 11 februari 2009 @ 15:02:29 #1
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_65950129
De OP in de wiki is vernaggeld, dus mocht iemand de OP ff kunnen copy-pasten... Gaarne
  Redactie Frontpage woensdag 11 februari 2009 @ 15:03:23 #2
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_65950160
Vandaag weer lekker rond geknald, steunpuntjes rijden. En na twee weken met een kapotte koplamp gereden te hebben en veel geklaag van collega's dat niemand er wat aan doet maar 't initiatief genomen om het effe te laten maken bij de garage. 10 minuten werk
pi_65954322
Vandaag een stuk of vijf wijken voorbereid en twee wijken gelopen. Helaas ging het een halfuurtje voor ik klaar was ineens regenen, dus alsnog doorweekt thuis
pi_65957724
Vandaag autobestelling gereden en daarna nog een stadswijkje gelopen. Al met al toch nog iets minder dan 8 uren werk. Terwijl er best weinig post was. Wel hadden we van die kleine rotfoldertjes van de karwei voor de stad. Voor de dorpen in mijn autobestelling gelukkig niets...
Nothing is what it seems
pi_65957994
Als er een kwaliteitscontrole gehouden wordt, weet iemand hoeveel van die kaartjes er dan ongeveer tussen gestoken worden?


Iedere medewerker hier in het dorp had ineens een brief gekregen dat de kwaliteit ondermaats was en dat we allemaal maar even naar het kantoor moesten komen voor uitleg Achter de rug om van mijn directe supervisor, die al maanden geen klachten heeft gehad. En dan moet nu ineens iedereen 2 dagen later op komen dagen, toevallig precies op de dag dat de supervisor altijd bezet is.

Hij was er niet van gecharmeerd en niemand hoeft er naar toe, hij regelt alles zei ie. Paar collega's en ik zagen al wel die kaartjes ertussen zitten. Ook echt 6 kaartjes bij 10 huizen achter elkaar ofzo, doe dat dan wat onopvallender.
deal with it
  Redactie Frontpage woensdag 11 februari 2009 @ 20:13:04 #6
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_65961428
3, 4 hier meestal. Voor zover het al gebeurd...
pi_65975383
Hier meestal ook iets van twee. Vaak doet diegene die de kaartjes er tussen stopt ze er al tussen terwijl de persoon nog aan het zetten is. :p Dus vaak heb ik ze er niet uit hoeven vissen.
Nothing is what it seems
pi_65979481
Ik heb ze tot nu toe nog niet gezien. Bij mij niet en ik heb andere er ook nog niet over gehoord.
Neem aan dat er wel duidelijk te zien is dat het kaartjes zijn voor de kwaliteitscontrole?
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:34:27 #9
93199 lisje
prof. dr. drs. ir. mr. Lisje
pi_65981904
A.s zaterdag heb ik nogal een behoorlijke stapel werk op het rooster staan. Twee en een halve wijk om weg te brengen, waarvan eentje al zo'n 2,5 uur kost en 3 wijken om voor te bereiden. Maar aangezien het zaterdag ook valentijnsdag is, maak ik me een beetje zorgen Is het nou echt heel erg druk met zo'n valentijnsdag, of valt het wel mee? Vorig jaar heb ik niet gewerkt met valentijnsdag namelijk, dus ik heb geen idee..
pi_65983597
Valentijn is bijna net zo erg als kerst!
Grapje, ik had paar jaar geleden iets van 10 valentijnkaartjes voor een wijk van 2 uur, dus het zal wel meevallen, je zult er niet veel van merken iig.
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
pi_65983820
Serieus, na een paar uurtjes heb je het zo gehad met al die rozen en hartjes dat je zelfs je eigen hart uit je lijf wil snijden. ;-)
Nothing is what it seems
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:13:45 #12
93199 lisje
prof. dr. drs. ir. mr. Lisje
pi_65985508


Ok thanks
pi_65987705
Vanaf vandaag begin ik part-time bij TNT met het rijden van brievenbus-lichtingen en evt op termijn het rijden voor klanten (post ophalen bij bedrijven).

Iemand tips zodat ik sneller ingewerkt ben?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Redactie Frontpage donderdag 12 februari 2009 @ 15:42:32 #14
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_65988620
Eerst de zak onder de bus hangen voor je 'm open maakt?
pi_66002348
- Je eigen buslichtingssleutel aanvragen zodat je die van kantoor niet meer kunt vergeten

- De postzakken op het laatst niet te vol stouwen met de post vanuit de buslichtingszakken, zo kun je ze gemakkelijker vastbinden. En dat beetje post wat er dan niet in zit kun je gewoon in de volgende postzakken laten liggen, omdat de volgende buslichter daar dan nog gemakkelijk zijn post in kan gooien.

- De postzakken op de volgende methode vastbinden: Je pakt alvast een touwtje, je pakt vervolgens van de opening van de zak iets van 10 cm. vast zodat 2 zijden van de opening tegen elkaar aan gedrukt zijn. Daarna vouw je dat tegen de zak aan. En zo vouw je je een weg tot het einde van de opening en lijkt de opening van de zak van boven af net op een hele boel haarspeldbochten naast elkaar. Daarna kun je gemakkelijk een touwtje eromheen binden. Probeer dit touwtje wel 2 keer eromheen te draaien en vervolgens 2 keer te knopen. Zo voorkom je een hoop ellende. Als je dat niet doet kan zo'n zak gemakkelijk open spatten en ligt de post door de hele vrachtwagen/hal/vloer, of waar de zak zich ook maar bevind. En omdat je er ook een kaartje met datum / code van het bestelkantoor aan hangt kunnen ze direct zien wie deze zak dichtgemaakt heeft.

- De tijd moet je goed in de gaten blijven houden tijdens je dienst. Als je ook maar één minuut te vroeg een bus/postagentschap ( pag ) scant kan er al gezeur van je opperste van komen...

- Als je een grote route hebt met veel pag's is het vaak ook handig om in je bus aparte plekken voor verschillende soorten zendingen te reserveren. Bijvoorbeeld in de hoek alle postzakken, daarnaast alle pakketjes, en daarvoor alle blauwe postbakken. Zo krijg je niet de situatie dat hele zware zakken allemaal pakketjes gaan pletten en er daar weer gezeur over kan ontstaan...

- Als in een supermarkt een pag gevestigd is kun je een winkelwagentje als pakkettenwagen gebruiken. Voordeel hiervan is het gemak waarmee je je pakketjes naar je auto kunt rijden ( zeker als je auto een stuk verderop is geparkeerd.... ) en je kunt veel meer pakketjes in één keer meenemen. Dus: altijd een halve euro meenemen voor een winkelwagentje.

Zo, hoop dat je hier wat mee kunt.
Nothing is what it seems
pi_66003462
Wel benieuwd of ik zaterdag nog zo'n hart van de meisjes van Verkade ga tegenkomen

http://www.verkade.nl/
pi_66036389
Zag net reclame van C1000 op TV, morgen een leuke grote papieren zak als HAH plus folder...
  vrijdag 13 februari 2009 @ 23:56:09 #18
93199 lisje
prof. dr. drs. ir. mr. Lisje
pi_66042984
En ook nog samen met de C1000 folder verpakt in plastic..
Ja, lachen morgen
pi_66043627
Is er veel nachtwerk bij de TNT, ben opzoek naar een baantje en ben wel een nachtmens. Op de site staat uiteraard niks maar ik denk van de insiders hoor je zulke dingen toch makkelijker, wat voor werk bijv., is het te doen en wat voor tijden en welke verdiensten.

Thanks alvast
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:56:19 #20
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_66044868
De sorteercentra werken 's nachts

voor meer info: klik

Morgen weer lekker een zinloos dagje, want ik ben 'over'. Lekker restwijkjes stellen en een laf wijkje lopen. Zo kom ik wel aan mn uren
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_66044997
Oke, en is dat bijvoorbeeld ook voor 2 nachtdiensten, want ik zie daar bijvoorbeeld dat het om 25 uur gaat wat ze willen hebben? Enig idee van de verdiensten voor een 19 jarige in de nacht?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 14 februari 2009 @ 01:02:11 #22
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66045011
Leuke reclame zo te lezen

De OP in wiki is trouwens weer gefixt voor zo lang het duurt
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 14 februari 2009 @ 01:04:00 #23
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66045040
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef RTB het volgende:
Als er een kwaliteitscontrole gehouden wordt, weet iemand hoeveel van die kaartjes er dan ongeveer tussen gestoken worden?
Bij ons zijn het er 5 die er in de HSM al tussengezet worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 14 februari 2009 @ 01:05:52 #24
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_66045075
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 01:01 schreef rene90 het volgende:
Oke, en is dat bijvoorbeeld ook voor 2 nachtdiensten, want ik zie daar bijvoorbeeld dat het om 25 uur gaat wat ze willen hebben? Enig idee van de verdiensten voor een 19 jarige in de nacht?
Even bellen en je weet het. Tja en de 25 uur, in principe zoeken ze altijd alleen mensen voor kleine diensten in drukke tijden. Maar goed nogmaals, even bellen en je weet meer.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_66045161
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 01:05 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Even bellen en je weet het. Tja en de 25 uur, in principe zoeken ze altijd alleen mensen voor kleine diensten in drukke tijden. Maar goed nogmaals, even bellen en je weet meer.
Zal er eens een telefoontje aan wagen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')