Zal wel meevallen, ik doe het al jaren, ben er nog nooit dood aan gegaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterintoxicatie
Ff opgezocht, maar lijkt me toch niet. Waarom zou ik dat hebben, ben verder gewoon gezond. En dat komt voornamelijk voor bij ouderen en dikke mensen toch.quote:
Dokter? Lijkt me een beetje overdreven. Hij ziet me al aankomen: 'ik drink te veel water'.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:28 schreef B.E.D het volgende:
Ga naar de dokter.
Zeer zeker niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:41 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
En dat komt voornamelijk voor bij ouderen en dikke mensen toch.
[..]
Omdat je 7 liter water per dag drinkt ofzoquote:
Op je Diabetes na ben je hartstikke gezond.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:41 schreef Schuifpui het volgende:
ben verder gewoon gezond.
Nee hoor, type 1 vooral bij jongerenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:41 schreef Schuifpui het volgende:
En dat komt voornamelijk voor bij ouderen en dikke mensen toch.
Mja ik zal er eens over denken, net de wiki erover gelezen, klinkt niet echt ok.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:48 schreef Pyjama het volgende:
Maarre, ik zou toch maar even naar de dokter gaan. Te veel dorst hebben is een goede reden hoor. Word je ook midden in de nacht wakker omdat je dorst hebt?
Sommige mensen met diabetes hebben pas na jaren door dat ze het hebben, het is een sluipende aandoening en de wat ergere symptomen kunnen pas veel later de kop opsteken. De dokter kan met een simpel bloedtestje meteen zien of je het hebt. Waarom het risico nemen?
Niet eens een heel buisjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:36 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik drink ook best veel water en thee. Zal ook wel een paar liter zijn denk ik. Ik word echt bang van dit topic want ik ben vind bloed prikken echt superkut. En de laatste paar dagen word ik wakker met een heel droge mond, maar ik ben dan te lui om op te staan en water te drinken, en als ik eenmaal wakker ben word het wel minder. Ik zal morgen eens bijhouden hoeveel liter het is. Ik denk wel 2 liter thee en 2 liter water/sap op een dag.
En hoeveel buisjes moet je prikken voor een diabetes test?
Schuifpui, je had iets beter moeten googelen denk ik. Die tweede heeft namelijk niets met suikerziekte te maken, wel veel met jouw klachten lees dit eens.quote:
Ik zou me nog niet al te druk maken, wie weet heeft je dorst een heel andere redenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:47 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Maar diabetes kan je daar volledig van genezen? Of moet je de rest van je leven aan de medicijnen? En hoelang duurt het voordat je de uitslag hebt van zo'n test?
Neen, soms is het wel in de hand te houden met dieetaanpassingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:47 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Maar diabetes kan je daar volledig van genezen?
Ligt er dus aan hoe erg het is, maar meestal wordt het erger waardoor iedereen uiteindelijk aan de medicijnen gaat en een aanzienlijk deel ook aan de insuline.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:47 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Of moet je de rest van je leven aan de medicijnen?
Een bloedglucose uit het capillaire bloed van je vingertop weet je binnen 20 seconden. Nadeel is dat het niet erg betrouwbaar is. Maar als die nuchter normaal-laag is en na het eten niet boven de 11 uitkomt heb je vrijwel zeker geen suikerziekte.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:47 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
En hoelang duurt het voordat je de uitslag hebt van zo'n test?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |