abonnement Unibet Coolblue
pi_65708376
Hoi,
sinds een maand is het uit met mijn vriend. we hadden 3 jaar een relatie. het is uitgegaan omdat ik Borderline heb en hij trok het niet meer. Toen het uit was probeerde ik hem op allerlei manieren te bereiken en terug te krijgen, ik stalkte hem dus om het zo maar te zeggen. Zijn vrienden hebben mij nooit gemogen en hebben nu allerlei roddels de wereld ingeholpen en hij gelooft dat. ik wil hem mijn excuses aanbieden dat ik hem lastig heb gevallen en dat k zo over de schreef ben gegaan. alleen heeft hij alle mogelijkheden tot contact afgesneden. moet ik hem nu gewoon met rust laten of toch nog proberen mijn excuses aan te bieden ?

[ Bericht 38% gewijzigd door t--ess op 03-02-2009 22:12:28 ]
pi_65708441
dit topic naar R & P schoppen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_65708501
Je bent vreemd gegaan?
pi_65708546
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:18 schreef SkyChat het volgende:
Je bent vreemd gegaan?
nee
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:21:06 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65708625
Zijn de roddels waar? Waarom zijn die roddels er opeens, door wie, en waarom gelooft je ex die roddels ipv jou!?
pi_65709524
Geen "Ik zou een topic op FOK! openen"?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:39:14 #7
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_65709648
Waarom is het lastig uitgegaan?
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:39:48 #8
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_65709680
Je vertelt minder dan de helft van het verhaal. Geen zinnig antwoord mogelijk
pi_65710180
wat zijn de roddels?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_65710227
Helemaal afhankelijk van wat er gebeurt is, wat de roddels zijn, of er nog andere oorzaken zijn waarom het uit is, wat voor iemand je ex-vriend is, etc.
Maar kort door de bocht zou ik zeggen dat je het lekker moet laten rusten. Het is niet voor niets je ex, je hoeft helemaal niets meer met hem. Als hij zijn vrienden wil geloven in plaats van jou dan moet hij dat lekker doen.
Als je voor jezelf nodig hebt om je excuses aan te bieden voor iets omdat jij daardoor makkelijker verder kan stuur dan een mail en laat het daarbij. Maar eerlijk gezegd zou ik dat ook een beetje overbodig vinden.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65710334
Maar je wilt wel zeggen dat het je spijt?

Ik zeg: waar rook is, is vuur
pi_65710674
Waarom heb je spijt als je zegt dat je niks gedaan hebt?
deal with it
pi_65711638
ik leg het inderdaad niet zo duidelijk uit ik zal het even een beetje bijwerken :p
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:17:18 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65712103
Duidelijk nu.
Liefde maakt dom en blind laten we maar zeggen, kan gebeuren, maar als ik jou was zou ik het nu gewoon hier bij laten en verder geen enkel contact meer zoeken. Het is klaar zo.
pi_65712301
Als je hem stalkte neem ik alles terug wat ik eerder zei. Laat die vent met rust, hij zit niet te wachten op je excuses en zal het ongetwijfeld zien als een nieuwe manier van jou om contact met hem op te nemen.
Laat hem met rust, dat zal hij meer waarderen dan excuses.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65712570
Je gebruikt zelf het woord stalken , hij heeft al het contact verbroken , zijn vrienden mogen je niet en het enige doel van het excuus is hem terugkrijgen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:31:26 #17
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_65712958
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:24 schreef cesareborgia het volgende:
Je gebruikt zelf het woord stalken , hij heeft al het contact verbroken , zijn vrienden mogen je niet en het enige doel van het excuus is hem terugkrijgen.
Denk dat je daar de spijker op zijn kop slaat.
pi_65715702
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef t--ess het volgende:
ik leg het inderdaad niet zo duidelijk uit ik zal het even een beetje bijwerken :p
Aha, nou laat hem dan maar met rust. Hij zit denk ik niet meer te wachten op je gestalk en aan je excuses hecht hij al lang geen waarde meer.

En neem wat tijd voor jezelf om deze relatie te verwerken en met jezelf in het reine te komen. Heb je hulp?
pi_65718842
Ik heb in precies dezelfde situatie gezeten. Meisje met borderline ging niet zo goed, ging me van alles verbieden mocht niet meer met me vrienden op vakantie mocht niet meer met me beste vriendinnetje omgaan mocht niet meer drinken toen maakte ik het uit, en werd ik per dag zo'n 19x door haar gebeld. Toen ze er achter kwam dat ik het niet nog een keer wou proberen ging ze me bedreigen enzo.

Maand niks meer van gehoord daarna belde ze me weer maar meer om sorrie te zeggen en het goed te maken. Een relatie zit er niet meer in van mijn kant maar ik vind het wel tof dat ze het goed had gemaakt kwa dingen die ze had gezegd en we kunnen weer normaal door 1 deur, en spreken elkaar zelfs weer als vrienden.

Geen idee of dit ook jou situatie is, maar hopelijk heb je wat aan deze informatie ik wil je ook geen valse hoop geven.
pi_65726259
ik zou hem gwwn laten voor wie die is,
als je wil dat het nog goed gaat komen moet het toch van 2 kanten komen.
stalke is zoiezo fucktup spreek uit ervaring,
dat gaat je irriteren en als ze vrienden dan ook nog roddels gaan verspreiden heb je weinig kans meer,
denk dat je beter verder kan gaan met wat je aan het doen ben tot dat je tegen iemand anders aanloopt.
dus laat het even rusten en laat hem met rust dan kom je hem vanzelf nog een keer tegen als
het perongeluk is bijv. dan zal het altijd minder erg zijn in zijn ogen dat je dan even wat wil zeggen.
van je fouten kan je leren meid!
pi_65896394
Ik zou 'm gewoon niet meer lastig vallen als ik het verhaal zo lees..
pi_65896574
Ja, wil ik ook en doe k ook eigelijk wel maar ik wil graag dat ie weet dat ik over 2 weken ga verhuizen.
pi_65896947
Ik zou 'm ook lekker met rust laten en niet zn topic list f5 om te kijken of je ergens kan baggeren, waarschijnlijk heeft ie nu toch al een enorme hekel aan je en wil ie toch nooit meer wat met je te maken hebben.
pi_65897075
Zou kunnen, wel heel oneerlijk aangezien ik niets fout heb gedaan en blijkbaar gewoon een leeghoofd is die stomme roddels gelooft. hij heeft geen rede om me te haten hij vind het gewoon een spelletje.
pi_65897190
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Frenker het volgende:
Ik zou 'm ook lekker met rust laten en niet zn topic list f5 om te kijken of je ergens kan baggeren, waarschijnlijk heeft ie nu toch al een enorme hekel aan je en wil ie toch nooit meer wat met je te maken hebben.
Waarom zou je denken dat ie een hekel aan me heeft? Hij en ik zijn toch 3 jaar samen geweest, lief en leed meegemaakt. ik denk niet dat je elkaar dan echt kan haten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')