abonnement Unibet Coolblue
pi_110366869
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:00 schreef datisstom het volgende:
Ben toevallig net terug van een seminar van een 6e dan. Heeft getraind onder Tatsuo Suzuki en de 2e Ohtsuka. :P
Ik vind seminars geweldig, je leert erg veel door een hele dag budo te doen. Zeker wanneer je moe begint te worden doet dat wonderen voor je techniek ;)

Ik heb wat youtube video's bekeken van wadoryu karate, ik kende het al :') Bevalt het? Oh en waarom die stroming/karate?

Ik heb mits m;n gezondheid dat toelaat deze zomer een 3 dagen durende seminar op de agenda staan. Onder begeleiding van 4 7e danners (waarvan 3 speciaal overgekomen uit Japan).
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_110367785
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Gisteren na lange tijd weer eens op de mat gestaan :). Dan merk je echt dat je het gemist hebt; na een drukke dag werken even gooien én smijten.
Grappig, ben een week of wat geleden ook weer begonnen met aikido en had precies hetzelfde gevoel. Ontzettend gemist :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_110369144
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
Ik heb wat youtube video's bekeken van wadoryu karate, ik kende het al :') Bevalt het? Oh en waarom die stroming/karate?
Het bevalt prima. Ik heb voor wadoryu gekozen omdat het dichtbij genoeg zit om heen te fietsen. :P Ik had eigenlijk liever op Muay Thai gewild, maar daar zitten alleen maar Mocros. :')
Nja, Wado is een mooie sport en dat er jujutsu inzit is mooi meegenomen. De grondlegger ervan deed ook aan zwaardkunsten dus dat zit er ook wel een beetje in verwerkt.

Ik snap ook niks van Iaido eigenlijk. :P
pi_110369283
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:07 schreef Cid het volgende:

[..]

Grappig, ben een week of wat geleden ook weer begonnen met aikido en had precies hetzelfde gevoel. Ontzettend gemist :)
Wat een prachtige sport is dat zeg, aikido. Lijkt me alleen extreem lastig uit te voeren irl en dat het geen aanval heeft is ook wel jammer.
pi_110592781
quote:
14s.gif Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef datisstom het volgende:

[..]

Wat een prachtige sport is dat zeg, aikido. Lijkt me alleen extreem lastig uit te voeren irl en dat het geen aanval heeft is ook wel jammer.
Het ontbreken van aanvallen is juist het mooie aan de sport, naar mijn mening. In meerdere opzichten zelfs. De filosofie van aikido spreekt mij als mens heel erg aan, het "past me".
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_110604837
valt boksen/ thaiboks ook onder budo?
pi_110605088
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:34 schreef krokdown het volgende:
valt boksen/ thaiboks ook onder budo?
Nee, dat zijn geen Japanse vechtsporten.
Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
pi_110612993
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:34 schreef krokdown het volgende:
valt boksen/ thaiboks ook onder budo?
Zijn wel 2 heel verschillende sporten hè? Maar boksen is westers en Muay Thai Thais, dus nee.
pi_110613114
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:23 schreef Cid het volgende:

[..]

Het ontbreken van aanvallen is juist het mooie aan de sport, naar mijn mening. In meerdere opzichten zelfs. De filosofie van aikido spreekt mij als mens heel erg aan, het "past me".
Als dat je niks uitmaakt, is dat prima. Ik persoonlijk vind het wel een fijne gedachte dat ik meer kan dan alleen mezelf verdedigen, als mensen dingen doen/zeggen die écht niet kunnen. Al is het maar een mae geri om hem uit te buurt te houden.
pi_110635358
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:16 schreef datisstom het volgende:

[..]

Zijn wel 2 heel verschillende sporten hè? Maar boksen is westers en Muay Thai Thais, dus nee.
klopt, maar het zijn allebei vechtsporten die niet echt op de sporten lijken die in de OP staan, vandaar.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:14:06 #36
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_111345837
Aikido een van de mooiste sporten, Steven Seagal is echt een grootmeester _O_ jammer dat ik hem niet goed meer kan serieus samen met meer mensen door die films van hem
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_112113409
Bump omdat budo. :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')