Jep, hier ook: De verwarming doet het niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:28 schreef Sirolf het volgende:
DraMaandag, zeg dat wel...
De eerste stagedag in H'sum en de trein heeft meteen 25 minuten vertraging...
Gelukkig heb ik een alternatief.
Die lui zouden eeuwig openbaarvervoer verbod moeten krijgen , ga maar lopen of fietsen.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh
Een buschauffeur in zn gezicht slaan... sjonge jonge... net als dat ambulancepersoneel bedreigen... *zucht*
Dat het kiezen van een of ander liedje überhaupt als serieus item in het nieuws zitquote:Op maandag 2 februari 2009 09:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je druk maken over songfestival
jammerquote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Toch zijn er een boel mensen die t leuk vinden...
* Jannekje7 is niet één van hen![]()
Je hebt toch niet de volle prijs betaald nu he? Hun fout dat zij t hebben laten staan!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:46 schreef Jimbo het volgende:
ga ik net langs de AH hierzo
hebben ze 3 pakken chocomel in de aanbieding voor de prijs van 2, dus herr jimbo denkt "
!!" en pakt 3 pakken volle chocomel
kom bij de kassa aan, waas de aanbieding van gister en hebben ze de bordjes laten staansta ik daar met 3 pakken
![]()
oh maar wel dropjes in de aanbieding![]()
ik moest welquote:Op maandag 2 februari 2009 09:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de volle prijs betaald nu he? Hun fout dat zij t hebben laten staan!
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, net ff wat brood op t balkon gestrooid, duif 1 snapt t, duif 2 pikt nog vergeefs aan het pindazakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |