abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_233716
Goedeavond allemaal,

Dag 96, Nominatiedag

De Avond en Nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!

Screenshot v/d dag
12.53 Willem krijgt zijn eerste breiles van Karin om de weekopdracht te halen.

Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-20-1999 om 04:08 PM schreef Gert het volgende:
Willem zit nu ook aan tafel: ze gaan klaverjassen. Koppels: B+K, R+W.

Al snel irritatie: iedereen is het eens met de puntentelling, maar Bart wil nog een keer overnieuw tellen.

17:00
Er wordt nog steeds geklaverjast.



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 20 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233717
Ze zitten met zijn allen in de keuken, Willem is bezig met het eten maken.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233718
Ruud is wat gaan fietsen op de hometrainer na wat gekaart te hebben en Bart is buiten.

Karin en Willem zijn binnen gebleven en zitten aan de eethoek.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233719
Ze hebben een stukje piepschuim gepakt en willen kijken of het water opneemt.

B: "we kunnen toch proberen, ik mag toch wel proberen daar is toch niets mis mee"

K: "nee dat is het ook je kan het proberen"

Willem is het avondeten aan het voorbereiden en Ruud is nog steeds aan het fietsen. Het valt op dat Ruud niets zegt.

W: "ruud laat je niet gek maken he op de fiets"

R: "potverdikie nog 2 minuten joh he"

K: "waar zijn de steken gebleven die ik op de naald heb gezet?"

B: "die liggen op de grond dat moest ik van Willem zeggen"

K: "niet zo bij de hand he Bart"

B: "ik heb honger zeg"

W: "nog tien minuten dan is het klaar"

W: "we hebben allemaal gelijk genomineerd anders was het zo niet uitgekomen"

B: "dat is ook zo, je moet een keus maken"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 20 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233720
Ze praten over het vertrek van een van hen donderdag.

R: Ik zou het niet heel erg vinden als ik donderdag moet vertrekken.

K: Als ik donderdag vertrek beschouw ik dat niet als een nederlaag.

Ruud heeft het ook nog over de mogelijke aanbieding van TVM.


[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 20 December 1999).]

pi_233721
Ze hebben het eten op. Bart pakt een stelling. De stelling is dit keer het eten van vlees.

K: "ik ben helemaal geen vegetarier of wat dan ook maar het eten van wild en konijntjes etc, dat vindt ik wel zielig"

B: "stel je krijgt met de feestdagen niets en we hebben zelf 6 kippen wat doe je dan?"

B: "dan eet ik liever dan ik dingen bestel als eigen beesten te slachten die jezelf hebt zoals konijnen bijvoorbeeld"

R: "maar de kip wordt toch er voor gekweekt, ik vindt dat wat anders"

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 20 december 1999 @ 19:28:00 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_233722
1832
Bewoners eten aan tafel, een beetje te keuvelen
R: ik kan een paar geluiden doen voor die kwis, moeten ze raden wie het is
Willem heeft het over Karin dat ze het al 1.5 maand met alleen kerels uithoudt
K: ik probeerde Marco Borsato nog naar binnen te sleuren maar hij wilde niet
R: hij was zo vrolijk he
K: hij was zo goed he .. live.. was technisch niet mogelijk
bewoners lachen
K: ze hadden het beter over de intercom kunnen doen zoals vannochtend, maar ik ben geen programma maker
Ruud heeft een half uur op de fiests gezeten.. het dorp in
W: hoeveel kilometer?
R: 12 of zo
W: dan heb je flink doorgefietst

K: ik heb ontzettend lopen oefenen voordat ik hier inging met broodbakken

K: iemand mag mijn laaste stukje hebben
Ruud pakt het stukje
K: als je blieft Ruud, eigenlijk had ik het alleen Willem gegund

B: vind je het niet erg als je donderdag naar huids gaat Ruud
K: ik zou het niet zien als een nederlaag hoor, ik zou best wilen blijven met de kerst hier maar ook het wel thuis willen meemaken
R: ik heb er van geleerd en als het waar is van Cees Priem dan...
K: het is mischien nog voordeliger om het niet te winnen dan wel
R: ik heb zoveel mogelijk geprobeerd mijzelf te spelen, das me aardig gelukt
R: ik probeer wel een beetje privacy te nemen als ik eruit kom
B: ik zou verhuizen
1844
bart verteld over kerstavond, met z'n alle de tent in 100 man na de kerstdienst.. eerst een popquize
K: we waren 2 jaar geleden met de family in de Dominicaanse republiek, was heel vreemd, er was een meertje .. spiegelglad.. dacht dat de dienst in het Engles was.. dus niet.. 1.5 uur in het Spaans zonder liedjes... ze konden niet weg, de kinderen ongeduldig.. er waren weinig touristen alleen plaastelijke bevolken.. toen werd er gevraagd dat iedereen elkaar vast moest houden, zo'n Dominicaan pakte me beet, heel vreemd
R: ben je wel een in een gospel kerk geweest
K: ja
K: maar het ging in die kerk nog 1 uur door, dacht mischien zou er wel zang zijn.. das internationaal
B: net zoals die uitzending van Mister Bean... halleluja W: halleluja bewoners bespreken nu die aflevering en nu andere afleveringen bij de docter
R: hij is begonnen met not the nine o'clock news he, daar zatten die andere ook bij he,
B: laury en pry
R: Smith en Jones ja dat zijn ze
B: zou wel lachen zijn vrijdag als het helemaal mis gaat met die sneeuwpop
W: dan zijn we nog met zijn drieen
B: zal leuk zijn he willem in je eentje als het met die sneeuwpop de mist in gaat.. zal ik het zo formuleren dan?
1854
Ze zingen weer flarden van het BB lied
ze gaan nu vla en yohgurt eten
K: ik eet het thuis altijd met roosvicee, gelijk je vitamine C binnen
d/c
Ruud praat over het wielrennen, de hoeveelheid tijd die je erin stopt, waar die staat, hotel checken, eten checken hoe laat alles klaarzetten voor massage, alles moet perfet zijn voor die renners, geen zorgen voor hun is het belangrijkst
R: het is mijn ervaring.. hoe beter de renner hoe minder ze klagen
gaat nu over baanrennen verschil tussen de sprint en de 1 km.. de een is een tijdrit
gaat nu over het stilstaan op de fiests.. Jenny Longo en Leontien op alp Huez R: 2 jaar geleden was ik in... met Ingrid Haringa...

Bewoners keuvelen verder over fietsen .. achter een brommertje.. op de rolband... via Urbanus.. Hector... Coco Flanel... en het varken dat kan tellen.. Willem doet hem na
b: ken je dat?.. doe eens na
Willem doet de scene na

K: nou doe eens een stelling, er stond er ook nog eentje in de krant geloof ik?
B: ik weet er nog wel een.. je mag niet je eigen kip opeten maar wel die van de poelier
K: ja daar ben ik het mee eens, ik ben geen vegetarier maar ik heb liever dat iemand anders hem doodmaakt , vind ik zo naar om dat te doen
B: en jij Ruud, stel we halen de weekopdracht niet, zou jij de kippen slachten als we geen eten meer hadden voor kerst
R: je hebt er toch een band mee met die kippen hier
B: ik heb toch zelden een goed gesprek gehad met die kippen
R: tis wel zo als je echt nix te eten heb dan..
K: ..doe je het wel
R: kill je hem wel
W: maar we hebben nog aardappelen en meel
R: als je zon kip kent zoals hier dan niet maar als je echt honger hebt hier komt toch je oerinstinkt boven
B: als je die kip zijn kop afhakt loopt tie ook nog wel even door
R: wel 12 mintuen?...\
k; ik dacht mischien nog een stuiptrekking
R: nieuwe weekopdracht.. kijk hoe lang...
nu over een koe
K: een koe zou ik wel doen... nee?.. is tie dan lief dan?
gaat nu over hoe een koe te doden
B: mes in zijn nek ronddraaien en..
K: he wat een enge verhalen allemaal
R: hehe zou Mona kijken?
Gaat nu over het doel van beesten doodmaken
B: zo'n zeehonden killer doet het niet om het vlees, alleen om de vacht, dat is wat anders als een kip slachten omdat je honger hebt, we zullen niet aan het kippevoer eten.. lijkt me geen goed idee toch we zijn in principe carnivoor
K: die zeehonde jager doet het indirect ook om aan voedsel te komen, die vacht die verkoopt tie om eten te kopen...

1919
Bart zou de kip wel slachten de laatste week maar wordt omgepraat door de rest... dan gewoon boerenkool met worst als we de hazepepers niet kunnen betalen
gaat nu over het kreunen van Karin in haar slaap. hilariteit alom ohh Wim ohh wim...

Gaat nu over het boek van Bart... Bart en Karin vinden het een prachtig boek, Willem komt er niet door, ben al tot het vinden van die dode man
B: ahh dat schiet dan al op.. das bladzijde 3 ofzo
W: 4 ja
K: tis echt zo'n boek dat je nog een keer wilt lezen
B: ik wilde hem eerst snel lezen zodat Karin hem ook nog kon lezen indien een van ons eruit ging maar het was geen straf om hem in 2 dagen te lezen
R: als ik het overleef dan wil ik ook wat bestellen... crusli... ken je dat?
K: ja eet ik elke dag
W: vind ik zo vies joh
R: met aardbeien, maar die heb je niet in Nederland.. hoe heet dat merk... K: Kellogs .. en Quaker
R: ja Kellogs Quaker..jullie moeten..
B: het is of Kellogs of Quaker
R: jullie moeten clusli met stukjes aardbei maken.. een gat in de markt
W: ken je het zo ingooien


04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 20 december 1999 @ 19:49:00 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_233723
1938
Bart en Ruud maken het bad weer klaar voor gebruik
B: Ruud ik kan er niet bij.. ken jij hem aansteken?
3 streams op buiten een op de lege tafel.. W en K niet te zien
ahh Willem op de bank aan het lezen in een stukje krant
het vuurtje in het bad brand al
Willem legt het stukje krant weer neer en gaat Karin helpen met de afwas
W: dan zitten we straks hier met z'n 3en he
K: ja heel saai heel saai
GW (grrr bewust want de 3 buiten doen het wel)
R en B buiten bezig met het hout voor het bad
Willem roept even naar buiten... weer een nieuwe bank?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_233724
ruud en bart zijn buiten ze controleren of het bad al een beetje op temperatuur komt als de bal weer terug komt en ruud bedankt roept. (was dus over de schutting geschopt/gegooid)
r dan koelt dat water wel heel langzaam af zeg
b ja
bart gooit er nog wat hout bij.
pi_233725
Willem en Karin zijn aan het knutselen in de woonkamer. bart en Ruud voetballen nog steeds en trappen de bal naar elkaar toe.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 20 december 1999 @ 20:21:00 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_233726
2008
Willem en Karin zitten in de woonkamer, Bart en Ruud buiten te voetballen
Willem gaat weer lezen in het boek en ik denk dat Karin op de grond zit te breien
ze praten af en toe over het boek..witte kat...
W: wat is dat
K: he
W: wat is dat, ben jij dat
K: ja
...
K: wat zijn ze toch onrustig vandaag daar achter
w: ja
K: valt me echt op
...
w: had ik hem niet te strak
K: he
W: had ik hem niet te strak of ben je er al een verder
K: ja
...
K: we kunnen hem ook nog wassen en uitrekken
W: of een stuk lood aanhangen
K: wordt tie wel een stuk langer
...
Bart en Ruud zijn nog steeds in redelijke stilte aan het voetballen en checken het bad
2019
Bart hoort een vreemd geluid en klimpt op het vat terwijl Ruud er in roert
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_233727
Ruud en Bart zijn weer binnen en blazen wat uit van het partijtje voetbal.

K: "zal ik even koffie of thee zetten?"

W: "ja lekker doe maar"

W: "goh dit zal nooit mijn hobby worden". Willem doelt op het breien, hij is nu aan het knutselen met de garen."

Ruud pluist opnieuw de krant weer uit en zit op de bank.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233728
Karin heeft thee gemaakt voor allemaal en ze drinken dat nu op. Bart leest nog wat op uit de krant.

K: "Bart zei al we huren straks gewoon een huisje"

K: "ik was zo perplex toen Bianca dat aannam, dat ging zo snel ik dacht echt dat ze geld hadden gegeven en dat we dat aan een goed doel zouden geven. Ik vindt het iets gemeens."

B: "misschien hadden ze gedacht dat ik ook weg zou gaan en zou zeggen bekijk het maar"

K: "ik vindt dat je er dan uit had moeten gaan en niet later"

B: "dat is ook zo dat zou ik dan moeten doen"

R: "Kennis van mij was ook een keertje bezig in bed en toen kwam de moeder binnen die maakten zoveel lawaai joh he"

R: "lekker cake heb je Willem joh he"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 20 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233729
R: "een lekker kroegje in joh he dat zou mooi zijn weet je dat"

Karin is nu aan het breien.

K: "wat zijn we rustig en stil jongens"

Ze moeten er allemaal om lachen.

Ze hebben het over films en TV-sterren.
R: Julia Andrews heb ik het laats gezien bij Ivo Niehe, die mensen hebben alles en dan wonen ze alleen in zo een groot kuthuis."

W: "lijkt me heerlijk soms dat je je even terug kunt trekken in een groot huis, maar die mensen worden verder geleefd"

R: "iedereen heeft een eigen plekje nodig, ik heb dat wel even weg"

B: "ja huppakee zeker maar het bos he Ruud, verdikie"

R: "lekker even inderdaad het bos in en fietsen"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 20 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233730
Bart en Ruud gaan in het bad buiten, het water is goe dopgewarmt. Het lijkt erop dat Willem en Karin binnen blijven.

B: "Kaar heb jijmijn shag gezien?"

K: "ik heb hem weggegooid ik dacht dat het op was, en roken in het bad kan niet dan wordt het nat". Karin had het verstopt.

K: "ik had het heus wel gezged hoor Bart, dat vindt ik zo knap dat je dat gelijk ziet ik zou daar nooit zoeken"

B: "ik ken je al door en door Kaartje"

W: "ik zal me ook even in een ander pak hijsen Ruud, ik kom er zo aan"

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233731
Ze zitten alle vier in bad en praten over het geslacht van de man.

K: "ik heb eens een man gezien nou echt vreselijk, die had gewoon een derde been erbij"

ze moeten er allemaal om lachen. K: "dat is toch ook een handicap zeg"


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 20 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233732
R: "ik zou het helemaal niet erg vinden als ik zou moeten gaan weet je dat..dan hebben we 100 dagen gezeten en zal me een verliezer voelen maar verder niet, ik zou het wel fijn vinden, even nog doorzetten"

K: "dat is het ook, we hebben al veel gepresteert en het is nu gewoon aan het publiek wat die wil"

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233733
Ze hebben het over serieuze zaken, het onderwerp is het overlijden van je eigen kind.

R: "dat lijkt me het ergste wat er zou gebeuren, dat zeggen ze vaker dat het erger is als je partner"

W: "dat lijkt mij ook , het blijft je achtervolgen volgens mij"

R: "Bibi is mijn alles, ik heb een schat van een dochter en ik had het eigenlijk nooit verwacht dat dat mooie mij nog zou gebeuren. Wij kunnen geen kinderen meer krijgen"

R: "wat ik nu ga zeggen karin is op een leuke manier bedoeld, ik ben op een leuke manier jaloers op jou, 4 kinderen en hoe jij ermee omgaat samen met je man, mijn petje af. Ik ben op een gezonde manier jaloers hoor Karin niet verkeerd opvatten"

K: "nee ik begrijp je wel Ruud"

R: "ik verlang gewoon naar Trudie, ik hou van haar onvoorwaardelijk, ze is mijn grote liefde en mijn alles, samen met Bibi vindt ik het goed zo"

Mensen het is genoeg geweest voor mij vandaag, tot morgen als ik de dagstreams weer aan ga maken.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 20 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 20 december 1999 @ 23:38:00 #19
1464 ART
FOK!member
pi_233734
23.37 Ruud zit toch gewoon weer alleen met Willem in de tobbe verhalen te vertellen. Alsof er niets is gebeurd. Het gaat over de procedure en de gebeurtenissen toen hij werd geselecteerd voor BB.

Ruud: "Ik had het helemaal niet verwacht."

Willem: "Ik zat op de camping. Kreeg van de beheerder een briefje. Eerst met Tessa overlegd, moet ik het nog doen. Ja, zegt ze. Ik belde VOO: 'voordat ik op vakantie ging kreeg ik een brief dat het niet door ging. Ik ben nu net lang op vakantie geweest. Dus ik ben er eigenlijk niet blij mee'.

Er wordt van alles geroepen buiten de schutting. Ruud en Willem proberen het op te vangen, maar lukt niet. VOO schakelt weg naar binnen.

Bart staat brood te kneden. Buiten klinken doffe knallen (planken op het storvatt?)
Bart: "Ruud, ik heb nog zo gezegd, geen scheten laten in bad. Geen Bommetje!"

23.54: Regenbogen op alle vier de streams.

23.56: Ruud en Willem zijn weer binnen.

00.06: Jongens zitten aan tafel te kaarten. Blijkbaar werden er veel vervelende dingen geroepen buiten. Willem: "ze zeiden iets van vuile hufter. En dat ik van alles in de dagboekkamer zou hebben gezegd. Ik vond het niet leuk."
Reactie Bart niet te horen door slecht geluid. Na switchen streams zingen/hummen Bart en Ruud 'Testament' van Boudewijn de Groot.

[Dit bericht is gewijzigd door ART (Datum 21 December 1999).]

Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 21 december 1999 @ 00:20:00 #20
1464 ART
FOK!member
pi_233735
12.15 Er wordt gewoon gekaart. Vooralsnog geen referenties meer aan het geroep buiten.

Gesprek gaat over hoe snel de tijd verloopt in het huis.

Bart: "Het gaat toch niet snel vind ik de laatste dagen. Vandaag ook niet echt veel gebeurd. Ik heb het net zitten opschrijven, was in een half uurtje klaar."

Willem: "Ach het gaat best snel. Het is zo donderdag, dan zaterdag en nog maar een week. Morgen lekker uitslapen. Niks half tien eruit."

Er wordt alleen over het kaarten zelf gesproken.

12.35 Nog steeds alleen maar kaart-gebabbel.

[Dit bericht is gewijzigd door ART (Datum 21 December 1999).]

Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 21 december 1999 @ 01:08:00 #21
1464 ART
FOK!member
pi_233736
00.42: Karin komt binnen. "Heb je die das nog niet af?" Gemurmel van de boys over dat ze aan het kaarten zijn.

Karin: "wat een vies hoedje hé voor de sneeuwpop. Echt een vies hoedje."

00.46: Karin weer af.

De heren kaarten onverstoorbaar verder.

01.00 Ze stoppen met kaarten. Ruud maakt wat voor zichzelf te knagen klaar. Willem en Bart nemen ook wat.

Er wordt wat gefantaseerd over delen van het huis die nog op te stoken zijn. Deuren van keukenkastjes bijvoorbeeld.

01.10 Ruud bezemt de kamer een beetje. Bart en Willem warmen macaroni op. Ruud dekt de tafel.

01.20 zwijgend wordt gearbeid in de keuken.

01.21 Karin komt er weer bij: "Gaan jullie eten? Een bad maakt hongerig hé."
Ruud: "Wil je ook een kommetje?"
Karin: "Nee, ik kijk wel toe. Ik kan niet meer slapen."

Willem: "We hebben niet een weekopdracht waarvan je zegt, daar stoppen we heel veel geld in."

Zacht geluid. Karin filosofeert wat over donderdag eruit. Ruud: "Je moet jezelf niet gek gaan maken. Stel dat je er dan vrijdag nog in zit." (helaas verder niet goed te volgen)

Karin, over de weekopdracht: "we moeten de boel morgen wel een beetje in orde maken. Koolzwarte ogen."

Gaat nu over methodes om de pop te maken.

Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 21 december 1999 @ 01:36:00 #22
1464 ART
FOK!member
pi_233737
01.30:
Bart, met een kommetje macaroni voor zich: "Dit is echt back to basic."
Karin: "Toch vind ik het niet superdelux in dit huis. We kunnen maar een of twee dingen extra nemen."
Willem: "Nee, we hebben haast nooit chips, koeken of dat soort dingen."
Bart: "Dat is ook erg duur."

Ruud wijst recht met zijn vinger naar mij: dat is de internet-camera? Goed, dan doe ik daar morgen even de quiz in.

Gaat over Daniële Overgaag en dat die het met Arnie 'doet'. Karin is heel verbaasd.
Iedereen gaat nu over tafel. Dat Bas Westerweel met Babette van Veen getrouwd is. Dat de relatie van de zoon van Krabbé voorbij is.

01.40: Bart: "was goed te knagen Willem."
Ruud: "Ik neem wel eens van die Noodles, warm water erop. Best lekker."
Karin: "Ik heb het een keer gehad, het is echt vulling. Maar ik heb liever drinkbouillon."


Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 21 december 1999 @ 01:41:00 #23
1464 ART
FOK!member
pi_233738
Karin zit Willem wat te jennen dat hij het over een verkeerd stuk kaas had. "Geen onwaarheden vertellen hé."
Willem: "Ik zal het niet doen."
Karin gaat nog even door, Willem lijkt het niet te waarderen.

Bart wil nog wel even klaverjassen. Karin vind van niet. Pakt de kaarten weg. Gaat toch overstag.

01.45 Ruud gaat naar bed. De rest lijkt ook te gaan.

Conversatie in de badkamer.
Bart: "Weet je wat me wel dwars zit. Ik heb al iets van drie weken niet met Astrid gepraat."
Karin: "Die zit er alleen in de weekeinden." (doet even iemand (volgens mij Astrid) na die soms kortaf is of haar terecht wijst en zegt: "Misschien moet ze zich zo nu en dan op ons afreageren")
Bart: "Volgens mij staat in de reglementen dat iedereen verplicht vijf minuten moeten vertellen wat er die dag is gebeurd. Ik zat vanavond om kwart over elf in de DBK. Niemand die iets zei. Volgens mij waren ze er gewoon niet."
Karin: "Die zijn naar huis."

Bart: "Ik weet nog wel een triviantvraag: Hoe heette de loensende leeuw uit Daktari?"
Karin, meteen: "Clarence"

01.55: Het spul gaat naar bed. Bart bouwt nog een sjekkie en rookt die buiten op.

Ik hou er mee op. Moet morgen nog werken.


------------------
Het is kunst, omdat het kunst is

[Dit bericht is gewijzigd door ART (Datum 21 December 1999).]

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_233739
Deze Topic is gesloten, de dagstreams zijn weer aangemaakt. Iedereen bedankt voor zijn of haar inbreng.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002950.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')