Zonder contactquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:36 schreef Fredo55 het volgende:
De bioscoop is altijd zo standaard als dateplek, je zit maar naar een film te staren zonder enig contact.![]()
Ikzelf vind de kroeg een leuke dateplek.
Op een doordeweekse avond barhangen met hem/haar, maar dan moet het wel rustig zijn met een achtergrondmuziekje.
Zo kun je lekker praten.
Wat fiets dus zegt.![]()
Ja, hoe kun je nou met elkaar praten midden in een film.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zonder contactdan doe je toch iets verkeerd.
Ik bedoelde meer lichamelijk contact.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, hoe kun je nou met elkaar praten midden in een film.![]()
Na afloop is het wel te doen ja.. maar ik lul nooit in de bioscoop tijdens een film, daar heb ik niet voor betaald.
Nja, dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer lichamelijk contact.
Nee, praten doe ik meestal ook niet onder een film. Maar toch heb ik de keren dat ik met een meisje naar de bios ben geweest weinig van de film gezien.
Is dat ook nog leeftijdsgebonden?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:39 schreef MASD het volgende:
Café's en de bioscoop voor nietsbetekenende sletjes, en restaurant voor de elite.
Strand is een beetje gay, doe dat maar niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:55 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Is dat ook nog leeftijdsgebonden?
Ik hoor trouwens voornamelijk plekken zoals het strand, cafe's en restaurants. Zijn dat niet de plekken waar je als volwassene met een date naartoegaat?![]()
Wat is volgens jou dan een echte dateplek voor pubers?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:55 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens voornamelijk plekken zoals het strand, cafe's en restaurants. Zijn dat niet de plekken waar je als volwassene met een date naartoegaat?![]()
Dat probeer ik dus te weten te komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een echte dateplek voor pubers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |