Maar zoals je ziet, zijn alle percelen minstens 1 hectare of wat. Het enige wat ik wil, is een stukje grond van pakweg 1000 m2 zonder bouwbestemming, het liefste aan de openbare weg. Puur voor de hobby, om te onthaasten en wat te kweken e.d. Zit er dan echt niets tussen een volkstuintje van 100m2 en een landbouwperceel van 10.000 m2 ...??quote:Op maandag 22 juni 2009 20:13 schreef LXIV het volgende:
http://www.fundalandelijk.nl/ObjectSearchResults.aspx?provinceCode=NB&surfaceFrom=0&surfaceTo=1000000000&types=2
Maar het blijft een slechte investering. Zeker als je de grond niets laat voortbrengen. Vergeet bovendien niet dat als je het laat verwilderen, het op een zeker moment natuur wordt en je het feitelijk kwijt bent.
vijf volkstuintjes van 100m2quote:Op maandag 22 juni 2009 20:18 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[..]
Maar zoals je ziet, zijn alle percelen minstens 1 hectare of wat. Het enige wat ik wil, is een stukje grond van pakweg 1000 m2 zonder bouwbestemming, het liefste aan de openbare weg. Puur voor de hobby, om te onthaasten en wat te kweken e.d. Zit er dan echt niets tussen een volkstuintje van 100m2 en een landbouwperceel van 10.000 m2 ...??
Jij denkt dat het kweken van wiet oid niet gaat opvallen in een bos?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:18 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[..]
Maar zoals je ziet, zijn alle percelen minstens 1 hectare of wat. Het enige wat ik wil, is een stukje grond van pakweg 1000 m2 zonder bouwbestemming, het liefste aan de openbare weg. Puur voor de hobby, om te onthaasten en wat te kweken e.d. Zit er dan echt niets tussen een volkstuintje van 100m2 en een landbouwperceel van 10.000 m2 ...??
Nee hoor, gewoon kerstbomen of andere boomsoorten opkweken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:26 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Jij denkt dat het kweken van wiet oid niet gaat opvallen in een bos?
in de boswet zijn een paar uitzonderingen op bos en natuurterreinenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:47 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon kerstbomen of andere boomsoorten opkweken.
Mag je trouwens op bosgrond (bestemming bos of natuurgrond) ook zelf bomen planten / kweken?
heb je een linkje ofzoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:41 schreef GeenHelpdesk het volgende:
- Enorme schop -
Ik sta nu voor de keuze van 5500 m2 bosgrond voor 8250 euro (1,50 euro per m2) vrij op naam in Noord-Brabant (Alphen, vlakbij Breda en Tilburg).
Houtopstand voornamelijk grove den met wat loof, gelegen op 100 meter van de openbare weg. Onderhoud is redelijk tot goed. Bestemming is gewoon bosgrond.
Doen of niet doen?
Late reactie maar toch: Ik ben vaker in Belgie geweest, en daar hebben ze prima heel veel bos. Niks mis mee dat er af en toe een rijtje vakantiehuisjes langs een riviertje staat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ga eens naar Belgie, dan zul je berijpen waarom het een slecht idee is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |