abonnement Unibet Coolblue
pi_65430044
Ik zou graag Sport 1 willen maar nadat ik het activeer via de ziggo site hoe lang duurt het voordat je toegang krijgt tot de Zender?
  maandag 26 januari 2009 @ 19:24:29 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_65430083
Ze zeggen een dag of 7. Het duurt 4 maanden
  maandag 26 januari 2009 @ 19:24:38 #3
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65430090
Weten ze dat bij Ziggo zelf niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_65430269
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ze zeggen een dag of 7. Het duurt 4 maanden
Serieus? Het is nog duurder ook 15 euro voor sport 1 en 15 euro voor eredivisie live. Bij UPC kost het 10 euro per stuk en in combinatie 15 euro
pi_65430315
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:23 schreef Kurolon het volgende:
Ik zou graag Sport 1 willen maar nadat ik het activeer via de ziggo site hoe lang duurt het voordat je toegang krijgt tot de Zender?
Er doen hierover de wildste verhalen de ronde, maar: ik heb afgelopen kerstvakantie bij mijn ouders het digitaal totaal pakket geactiveerd, gewoon online via Mijn Ziggo, en guess what? Binnen één uur werkten alle zenders uit het digitaal totaal pakket, en dat nota bene op een zondag. Het gaat dus kennelijk allemaal automatisch en ook nog supersnel.
pi_65430430
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:31 schreef Riparius het volgende:

[..]

Er doen hierover de wildste verhalen de ronde, maar: ik heb afgelopen kerstvakantie bij mijn ouders het digitaal totaal pakket geactiveerd, gewoon online via Mijn Ziggo, en guess what? Binnen één uur werkten alle zenders uit het digitaal totaal pakket, en dat nota bene op een zondag. Het gaat dus kennelijk allemaal automatisch en ook nog supersnel.
Bedankt Zo maar is activeren
  maandag 26 januari 2009 @ 19:34:45 #7
8069 B4tman_DH
 To the Bat.....
pi_65430436
Als je belt; 48 uur (max) tenzij je vorige order vast gelopen is
pi_65432931
Zodra jij belt zouden ze het direct op de seconde kunnen activeren....alleen omdat het handmatig ( ) geactiveerd wordt (en niet door de helpdeskmedewerker) kan het langer duren
pi_65440167
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodra jij belt zouden ze het direct op de seconde kunnen activeren....alleen omdat het handmatig ( ) geactiveerd wordt (en niet door de helpdeskmedewerker) kan het langer duren
TS wil online activeren, dus dit is irrelevant. Overigens kan het ook bij onmiddellijke activatie online enige tijd (maximaal één uur) duren omdat de kijkrechten van de smartcard in de ontvanger bijgewerkt moeten worden. De kijkrechten van alle geregistreerde smartcards worden permanent en sequentieel meegestuurd met het kabelsignaal van Ziggo, maar het kan dus even duren voordat het registratienummer van jouw smartcard voorbij komt. Vandaar ook het advies om de digitale ontvanger in ieder geval gewoon aan te laten staan als je een nieuw zenderpakket gaat toevoegen.
  maandag 26 januari 2009 @ 23:52:39 #10
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_65441231
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ze zeggen een dag of 7. Het duurt 4 maanden
Wat is er in Nederland fout met de techniek dat het niet meteen kan? Als ik hier Time Warner Cable bel omdat ik een extra premium zender of een extra zender pakket wil, dan voegen ze dat "on the fly" toe, en is het in de meeste gevallen binnen een half uur beschikbaar, in het ergste geval moet je na een half uur even je digitale tuner rebooten.

Waarom moet zoiets 7 dagen duren?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_65441344
Wij genieten hier al een maand van het totale aanbod van Ziggo. Zonder daar extra voor te betalen. We zien het wel als het ophoudt
pi_65441399
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:55 schreef elfzesendertig het volgende:
Wij genieten hier al een maand van het totale aanbod van Ziggo. Zonder daar extra voor te betalen. We zien het wel als het ophoudt
Het is de eerste 2 maanden gratis of iets dergelijks
pi_65441578
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:52 schreef maartena het volgende:

[..]

Wat is er in Nederland fout met de techniek dat het niet meteen kan? Als ik hier Time Warner Cable bel omdat ik een extra premium zender of een extra zender pakket wil, dan voegen ze dat "on the fly" toe, en is het in de meeste gevallen binnen een half uur beschikbaar, in het ergste geval moet je na een half uur even je digitale tuner rebooten.

Waarom moet zoiets 7 dagen duren?
Er is niks fout met de techniek, wel met de helpdeskmedewerkers, want bij online activatie werkt het allemaal prima.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:02:39 #14
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_65441600
jaaaaa Ziggo bash topique
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_65441762
Wij hebben sinds oktober niet meer betaald voor ziggo, krijgen we vandaag de rekening: 57 euro tot februari..

We hebben: Sport 1 a 15 euro, eredivisie live a 15 euro en dan uiteraard het gewone kabel abbo van 15 euro dus dit vind ik een prima deal Jammer genoeg wel 1 maand op sport1 moeten wachten omdat ze het niet voor elkaar kregen om het te activeren, drie keer gebeld, 3 keer zeiden ze van ja komt goed (niet dus) en na een 4e keer was het binnen een uurtje geregeld
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_65441884
3 jaar.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_65441896
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:07 schreef GieJay het volgende:
Wij hebben sinds oktober niet meer betaald voor ziggo, krijgen we vandaag de rekening: 57 euro tot februari..

We hebben: Sport 1 a 15 euro, eredivisie live a 15 euro en dan uiteraard het gewone kabel abbo van 15 euro dus dit vind ik een prima deal Jammer genoeg wel 1 maand op sport1 moeten wachten omdat ze het niet voor elkaar kregen om het te activeren, drie keer gebeld, 3 keer zeiden ze van ja komt goed (niet dus) en na een 4e keer was het binnen een uurtje geregeld
Ik weiger om 14,99,- voor Nederlands voetbal te betalen
pi_65441919
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef Kurolon het volgende:

[..]

Het is de eerste 2 maanden gratis of iets dergelijks
Dat klopt niet helemaal. De preview periode bij ingebruikname van een nieuwe smartcard is gewoonlijk 2 weken, maar vanwege administratieve achterstanden is dit tijdelijk opgerekt naar 6 weken. Daarnaast geldt bij toevoeging van een nieuw pakket de regel dat je dit extra pakket de eerste twee maanden zonder extra kosten ontvangt. Gratis is het in ieder geval nooit, want je hebt sowieso een basiskabelabonnement nodig, alsmede een digitale ontvanger (al dan niet ingebouwd in je TV) en natuurlijk de smartcard. En al die zaken krijg je niet gratis in de schoot geworpen.
pi_65441984
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:12 schreef Kurolon het volgende:

[..]

Ik weiger om 14,99,- voor Nederlands voetbal te betalen
Waarom open je dan een topic over de vraag hoe lang het duurt voordat je beeld krijgt als je dit activeert?
pi_65442032
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef Riparius het volgende:

[..]

Waarom open je dan een topic over de vraag hoe je dit moet activeren?
Sport 1 (Bijna alle buitenlandse voetbal competities) is wat ik wil activeren. Eredivisie live (Alleen Eredivisie voor dezelfde prijs als sport 1) Is waar ik in mijn vorige post over heb
pi_65442131
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:17 schreef Kurolon het volgende:

[..]

Sport 1 (Bijna alle buitenlandse voetbal competities) is wat ik wil activeren. Eredivisie live (Alleen Eredivisie voor dezelfde prijs als sport 1) Is waar ik in mijn vorige post over heb
Ah, OK. Sport kijk ik überhaupt niet, vandaar dat ik dit niet weet. Maar je weet neem ik aan wel dat het Sport 1 pakket (met 8 zenders) ook ¤ 14,95 p.m. kost?
pi_65442437
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:20 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ah, OK. Sport kijk ik überhaupt niet, vandaar dat ik dit niet weet. Maar je weet neem ik aan wel dat het Sport 1 pakket (met 8 zenders) ook ¤ 14,95 p.m. kost?
Ja, maar dan heb je 8 zenders (incl. een in HD) met o.a. buitenlands voetbal, in tegenstelling tot 4 zenders alleen in digitale kwaliteit met alleen Nederlands voetbal (zoveel is er op die zenders dus niet te beleven als er niet gevoetbald wordt).
pi_65442533
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ja, maar dan heb je 8 zenders (incl. een in HD) met o.a. buitenlands voetbal, in tegenstelling tot 4 zenders alleen in digitale kwaliteit met alleen Nederlands voetbal (zoveel is er op die zenders dus niet te beleven als er niet gevoetbald wordt).
Mmmm ... Die Sport1 HD werkt niet (althans niet in het voormalig Casema gebied). Ze beloven inderdaad 9 zenders in het Sport1 pakket, maar de HD zender werkt dus niet. Ik heb momenteel een nieuwe smartcard in gebruik die nog in de preview periode zit, vandaar dat ik dit weet. Alle andere HD zenders werken hier prima, dus het ligt niet aan mijn ontvanger.
pi_65443078
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:39 schreef Riparius het volgende:

[..]

Mmmm ... Die Sport1 HD werkt niet (althans niet in het voormalig Casema gebied). Ze beloven inderdaad 9 zenders in het Sport1 pakket, maar de HD zender werkt dus niet. Ik heb momenteel een nieuwe smartcard in gebruik die nog in de preview periode zit, vandaar dat ik dit weet. Alle andere HD zenders werken hier prima, dus het ligt niet aan mijn ontvanger.
Oh bij ons werkt die in ieder geval wel. Ik kijk nooit naar Sport 1, maar toch... Full HD zenders zijn wel fraai

Over een paar maandjes zijn Nederland 1, 2 en 3 ook in full HD te bewonderen
pi_65443177
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 01:11 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Oh bij ons werkt die in ieder geval wel. Ik kijk nooit naar Sport 1, maar toch... Full HD zenders zijn wel fraai
Dat kan, Ziggo heeft een onduidelijk probleem waardoor Sport1 HD in het voormalige Casema gebied niet werkt. De zender staat bij mij wel gewoon in de lijst, maar er is geen signaal, ook geen EPG info.
quote:
Over een paar maandjes zijn Nederland 1, 2 en 3 ook in full HD te bewonderen
De publieke omroep had beloofd begin 2009 met HD te komen, maar die belofte is ook al weer van een half jaar geleden, en de laatste tijd is het angstvallig stil gebleven, zowel van de zijde van de PO als van de zijde van Ziggo. Zal mij benieuwen wanneer het er eindelijk van gaat komen. Voor zover ik weet waren ze er intern nog niet eens uit of de uitzendingen nu in 720p of 1080i moesten. Verder zullen Nederland 1,2 en 3 in HD de eerste tijd maar bitter weinig native HD laten zien, het meeste zal opgeschaalde SD content zijn. Niet te hard juichen dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')