abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 19 december 1999 @ 14:45:00 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_233067
1436
Ruud heeft het stukje weer gevonden uit de krant.. van Suzanne
R: weet je wat, ik wacht wel af ik laat me niet gekmaken, als ik eruit kom dan zie ik wel
W: je hebt toch ook iets van de Olympische Spelen, wel een moeilijke keuze hoor
R: ik wacht wel af

Geluid wordt slechter, Karin en Willem staan af te wassen
Bart gaat naar buiten op het bad staan, geschreeuw om Bartje maar bartje gaat de kippen vooeren

Bart schreeuwt terug.. Johnnie...dan zachtjes.. lazer op

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_233068
Ze zijn binnen en zitten aan de eethoek. Karin is bezig wat voor het kerst te maken en Willem assisteert erbij.

Bart wordt in de DBK geroepen.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233069
Ruud, Willem en Karin zijn met papiermache bezig om kerstballen te maken. Ze beplakken de bal met lijm en papier en rollen die door wat glitters.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233070
Bart komt de DBK uit.

B: "ze hebben aangegeven dat er wel eens een mis communicatie is tussen ons en hun, dat met de bank vonden ze geloof ik niet erg leuk, ze konden dat niet waarderen. Het is op zich niet erg dat wij de boel uit elkaar slopen maar wel in overleg. Daarbij hebben ze het ook nog aangegeven vanmorgen zeiden ze en er werd vervolgens niets op uit gedaan"

K: "wat is nu het probleem"

B: "de communicatie, we moeten beter luisteren naar de dingen die er gezegd worden in de DBK, dat schijnen we niet niet goed te doen en dat we dus letterlijk en figuurlijk soms zitten te zeiken."

K: "daar heb je dus een half uur over gepraat?"

B: "ja dat is het"

K: "nou ja het is hun eigen schuld ook wel hoor moeten ze maar duidelijker zijn"

B: "hij zei letterlijk tegen mij, ik heb niet gezegd dat er geen hout zou komen en ook niet gezegd dat de bank uit elkaar gesloopt mocht worden. Dat werd vanmorgen nog eens tegen Ruud gezegd en er werd niets tegen gedaan. Ruud had beter moeten luisteren afgelopen week in de DBK, want dat zou hij niet hebben gedaan"

Ondertussen hebben ze dit af, de kerstballen.


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 19 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233071
W: "was er verder nog wat leuks te melden Bart?"

B: "nee niet echt alleen dat het lawaai om het huis wat meer zou worden omdat de vakantie's beginnen en het programma ten einde loopt. Dat we dus niet over de schutting mogen kijken, dat willen ze absoluut niet hebben."

K: "krijgen we oordopjes dan?"

B: "kijk zo een opmerking vinden ze niet leuk, dat is vragen om een reactie"

B: "wel zeiden ze nog dat we veel de DBK in komen voor kleine dingen die nergens op slaan en dat we dat steeds vaker doen, vragen naar de bekende weg"

Willem strooit wat glitterpoeder over de ballen.

K: "toen anouk niets mocht zeggen werd ik een beetje achterdochtig en dacht wat belachelijk maar ze zullen hun reden er wel voor hebben."

K: "ze zei altijd ooh dat weet ik niet dat heb ik nooit gezien"

W: "maar je weet ook niet wat ze haar hebben gezegd en dat moet je dan ook respecteren, daar zijn wij niet bij geweest"

K: "dat is ook zo, maar ik vindt het wat raar. Misschien wordt het me nog duidelijk als ik hier uitkom en begrijp ik het beter"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 19 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233072
Deze Topic is gesloten, de avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, iedereen bedankt namens de niet streamkijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002909.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')