quote:
true true...quote:Op zondag 25 januari 2009 15:24 schreef RichCalibier het volgende:
Klacht: Mensen die geesterlijk in de war zijn.
Het moge duidelijk zijn dat de meeste Users zich ergeren Marokkanen, en dat een speciaal topic daar wel voor op zijn plaats is? Tevens worden er ook een hoop Neger-topics gesloten. Dan is er toch iets aan de hand lijkt me?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:33 schreef Opperkwal het volgende:
Ik heb de OP gelezen: zo kan je voor alles wel een centraal maken.
Is er eigenlijk al een speciaal RichCalibier-topic? Want het moge duidelijk zijn dat de meeste Users zich ergeren RichCalibier, en dat een speciaal topic daar wel voor op zijn plaats is?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:36 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat de meeste Users zich ergeren Marokkanen, en dat een speciaal topic daar wel voor op zijn plaats is? Tevens worden er ook een hoop Neger-topics gesloten. Dan is er toch iets aan de hand lijkt me?
- ziggoquote:Op zondag 25 januari 2009 15:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al een speciaal RichCalibier-topic? Want het moge duidelijk zijn dat de meeste Users zich ergeren RichCalibier, en dat een speciaal topic daar wel voor op zijn plaats is?
zorgen gezamelijk voor minder ongerief dan de TS in z'n uppie.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:44 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
- ziggo
- emo's
- wow klachten
- hbo
- friet/patat
- vmbo mensen
- gristenen
- bush / obama
- negers
...
Het is geestelijk, zonder r dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:24 schreef RichCalibier het volgende:
Klacht: Mensen die geesterlijk in de war zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |