dat dacht ik dus ook, stuk of 10 is leuk maar 100quote:Op maandag 16 februari 2009 18:12 schreef Mirjam het volgende:
maar war moet je met 100 van die dingen?
Foto dus:quote:Op maandag 16 februari 2009 14:45 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zat al een tijdje aan een MD in m'n pols te denken, gisteravond maar eens besloten het echt te gaan doen. Dus heb hem vanmiddag laten zetten.Ik voelde er niet eens zoveel van, ik vond m'n helix eigenlijk nog pijnlijker.
![]()
Foto komt later.
Bestel altijd tongpiercings bij crazy-factory.com, goedkoper heb ik ze nog niet kunnen vinden!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:04 schreef Assiej het volgende:
Is iemand hier btw bekend met het bestellen op internet van tongpiercings ? ( ze van het buitenland kopen ?)
14g 5/8".. dit zie ik veel voorkomen ik denk dat dit de 16 mm is?
Weet iemand er misschien meer van ?
*Ik weet dat ik nog niet van piercing mag veranderen maar zit overal al te kijken*
Leiniiieee onze vriend!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:03 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Bestel altijd tongpiercings bij crazy-factory.com, goedkoper heb ik ze nog niet kunnen vinden!
Ik heb zaterdag (deels impulsief) een vert. clithoodpiercing laten zetten bij (natuurlijk) Dare2Wear. Damn wat een prik! Ik schrok er even van want ik vond hem behoorlijk heftig. Even op het bankje liggen, glaasje water en ik kon er weer helemaal tegenaan! Geen last meer gehad ondanks het wilde concert van Rise Against later die avond.
Ben er ontzettend blij mee.
Ja ik heb op zondag besteld dus dat zal het wel zijn dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:52 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Duurt nog lang bij jouIk bestelde zaterdagmiddag en 2 uur later kreeg ik al mail dat het verzonden was.. Ben benieuwd, heb de double sided dichro's besteld
Oeh wat waar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:07 schreef Kleintje19 het volgende:
TVP en gelijk even melden dat ik 2 maart een afspraak heb staan en voor mei zeker nog 2 piercings rijker ben
Zijn dat nou gewoon 2 conchen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef marco-ouwe het volgende:
ik heb alleen 1 tepel piercing,
ik wil nog een industrial,
verticaal
[ afbeelding ]
en tunnels van max 8mm
Dat was het ook zeker!quote:
Als ik soms een beetje verkeerd gaat zitten prikt het wel een beetjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Leiniiieee onze vriend!![]()
Tering wat deed dat pijn zeg! echt, iets wat ik niet snel over zou doen!
gelukkig hield Lein mn handje vast HAHA!![]()
Foto's doen we maar niet he
Ze noemen het volgens mij gewoon een verticale industrial.quote:Zijn dat nou gewoon 2 conchen?
[..]
Ja ik heb een rook/daithquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:55 schreef saaw het volgende:
Er zijn vrij veel mogelijkheden voor alle soorten industrials ja.
conch/helix, conch/conch, anti-tragus/conch, etc
Op die foto zit er wel een heel lang staafje in trouwens zo te zien.
Is het ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:44 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
ik wil trouwens ook nog een tong piercing
gewoon omdat het me vet lijkt.
Oeh leuk!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik heb een rook/daith. Ik vroeg me alleen even af hoe dat staatje nou precies zat...
Tongpiercing: doen !quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:44 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Ze noemen het volgens mij gewoon een verticale industrial.
maar dat is wat ik gehoort heb.
ik wil trouwens ook nog een tong piercing
gewoon omdat het me vet lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |