abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:04:55 #1
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_65320823
Ik heb een Google AdWords promotiecode t.w.v. 50 euro en kan de code zelf niet gebruiken. Deze code is inwisselbaar tot 31-01-09

Google stelt bepaalde voorwaarden aan het gebruik van een dergelijke code:
- Je moet de code binnen 14 dagen na het aanmaken van een account gebruiken
- Je mag maar 1 keer een dergelijke code gebruiken

Dus mensen die al langer een AdWords account hebben of een dergelijke code gebruikt ingevoerd hebben hebben hier niet aan. Let dus goed op waarop je bied.

Startbod 5 euro.

Geen verzendkosten want ik pm je de code door.
Anyway you want it, that's the way you need it.
pi_65321475
haha dit is wel komisch, die code krijgt iedereen die een KVK nummer heeft gratis... bij elk magazine van de kvk...
pi_65321830
Dus?

Als ik veel met adwords zou werken en met enige regelmaat dus tegoed koop, is dit dan toch een leuke besparing?

Dat gezeik van iedereen als je wat verkoopt dat je zelf gratis hebt gekregen... Voor geinteresseerden is dit ideaal!
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:51:02 #4
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_65322290
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:26 schreef ILCILA het volgende:
haha dit is wel komisch, die code krijgt iedereen die een KVK nummer heeft gratis... bij elk magazine van de kvk...
Echt? Daar was ik niet van op de hoogte, maakt dit ding dus eigenlijk wel minder waard. Goed, voor de mensen die geen inschrijving bij de KvK hebben is het misschien wel interessant?
Anyway you want it, that's the way you need it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')