quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:30 schreef Paul het volgende:
Waaaaaaaaat mijn mijn mijnmijn leven is kapot
Dit is de NL stem van ChinChan![]()
Melise de Winter
ShinChan moet weer op tv komenquote:Shin Chan kenmerkt zichzelf door zijn extreme vrouwenliefde (alhoewel hij niet vies is van een mannenflirt), bizarre vorm van humor, ongekende energie, onstilbare honger en drang om iedereen tot het uiterste te drijven. Shins favoriete dans is de Blote Billen Boogie, waarin hij zijn blote kont laat zien. Mitsy geeft hem dan bijna altijd een oorvijg...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:43 schreef Cahir het volgende:
Nee, het is een goed programma, maar het heeft slechte invloed. Ik zag op een gegeven moment heel groep 2 de bloten billen boogie doen ofzo. Het is niet slim om het opnieuw uit te zenden.
Ik heb ook die verhalen gehoord van kinderen die helemaal gek erdoor gingen doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:43 schreef Cahir het volgende:
Nee, het is een goed programma, maar het heeft slechte invloed. Ik zag op een gegeven moment heel groep 2 de bloten billen boogie doen ofzo. Het is niet slim om het opnieuw uit te zenden.
Hij is idd te grof.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:44 schreef mijndochters het volgende:
leuk programma, maar niet voor mijn kinderen
13+quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:48 schreef muay-toy het volgende:
Comedy Central wil het terugbrengen als hier in dit topic naaktfoto's van jullie zusjes(16+) worden gepost!
Jezus wat een zeikwijfquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef hejsexy het volgende:
Shin Chan is leuk!
Ik kijk de afleveringen op youtube. Mijn broertje mocht vroeger Shin Chan helemaal niet kijken van mijn moeder
Het is oorspronkelijk dan ook niet bedoelt voor kinderen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef hejsexy het volgende:
Shin Chan is leuk!
Ik kijk de afleveringen op youtube. Mijn broertje mocht vroeger Shin Chan helemaal niet kijken van mijn moeder
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:00 schreef bob1234 het volgende:
De engelse versies is ook veel grover en leuker laatst paar afleveringen van gedownload
haten = verlatenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:02 schreef geelkuikentje het volgende:
Dat is de meest debiele tekenfilm die ik ooit gezien heb. Shin Chan is echt waardeloos![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |