Dan reed je ook niet erg hard, 1.5Km in 10 minutenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef _micro het volgende:
Ik ben 2x geflitst binnen 1,5 km en binnen 10 minuten op dezelfde weg. Zijn er regels dat je niet meerdere keren binnen een bepaalde tijd of binnen een bepaalde afstand geflitst mag worden?
A9 Trajectcontrole. Ik dacht dat je 120 mocht, maar dat was dus 100.quote:
Mwoah, nog niet uitlachwaardig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:35 schreef _micro het volgende:
[..]
A9 Trajectcontrole. Ik dacht dat je 120 mocht, maar dat was dus 100.
Na correctie 18km te hard.
10 minuten, anderhalve kilometer, DAT IS VOLDOENDE JA!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef Wupppie het volgende:
je hebt voldoende tijd gehad om je snelheid aan te passen...
Nee, er zijn wel regels dat je maar een bepaalde maximale snelheid mag rijden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef _micro het volgende:
Ik ben 2x geflitst binnen 1,5 km en binnen 10 minuten op dezelfde weg. Zijn er regels dat je niet meerdere keren binnen een bepaalde tijd of binnen een bepaalde afstand geflitst mag worden?
Ik moest echt hardop lachen toen ik dit lasquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef _micro het volgende:
Zijn er regels dat je niet meerdere keren binnen een bepaalde tijd of binnen een bepaalde afstand geflitst mag worden?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel regels dat je maar een bepaalde maximale snelheid mag rijden.
Touchéquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel regels dat je maar een bepaalde maximale snelheid mag rijden.
Daar gaat het om jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef Wupppie het volgende:
je hebt voldoende tijd gehad om je snelheid aan te passen...
Dus de politie mag als ze willen wel 20 flitspalen binnen 100 meter zetten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:42 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen toen ik dit las
Dus als je bij het door rood rijden geflitst wordt, mag je verder overal door rood rijden, want ja, je hebt je bekeuring al binnen he!![]()
![]()
dat is geen boete, maar een parkeerbelasting.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef Athmozz het volgende:
mja misschien toch hoor. In gent is het zo dat als je een parkeerboete krijgt, dat je binnen de 24u na het uitschrijven geen andere meer kan krijgen, aangezien die ene automatisch ook als parkeerticket telt
Dus als je eenmaal je boete gehad hebt hoef je je niet meer aan te trekken waar je je parkeert, gewoon boete op het dashboard gooien & t is in orde
Een parkeerboete is wel wat anders dan een boete voor een snelheidsovertreding!..quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef Athmozz het volgende:
mja misschien toch hoor. In gent is het zo dat als je een parkeerboete krijgt, dat je binnen de 24u na het uitschrijven geen andere meer kan krijgen, aangezien die ene automatisch ook als parkeerticket telt
Dus als je eenmaal je boete gehad hebt hoef je je niet meer aan te trekken waar je je parkeert, gewoon boete op het dashboard gooien & t is in orde
Ik dacht het ook niet ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef SunChaser het volgende:
er is helemaal geen trajectcontrole op de A9.
Waarom niet? Alleen dan zal het denk ik wel als 1 overtreding gerekend worden. Waarom snap je zelf ook wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef _micro het volgende:
[..]
Dus de politie mag als ze willen wel 20 flitspalen binnen 100 meter zetten?
Heb je toch geen flikker aan als je niet weet dat je maar 100 mag...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |