abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_232120
Ik heb even het interview van Bjank gejat van de offieele BB site van VOO. Het volgt hieronder. Ik heb het gedaan omdat ik niemand wil onthouden hoe arrogant Bjank is. nadat ik het interview gelezen had werd ik eeen beetje misselijk.

"Ik ben toch tolerant"

Het was er saai, ze miste zichzelf en niemand discussieerde met elkaar. Kortom het werd tijd om te vertrekken. En als Big Brother dan 10.000 gulden neertelt, is de keuze gauw gemaakt. Bianca hield het op dag 43 voor gezien. Hoe zijn de afgelopen weken voor haar verlopen?


“Leuk, spannend, druk en chaotisch. Mijn leven is 180 graden omgedraaid. Ik ben vooral bezig met het geven van interviews en fotoreportages. Ik ervaar dat als heel spannend. Ik weet niet hoe mijn leven er straks uit gaat zien, daar ben ik erg benieuwd naar. Voor Big Brother hield ik me ook met mijn toekomst bezig, maar ik heb nu meerdere mogelijkheden om uit te kiezen.”
Wat voor aanbiedingen heb je gehad?
“Voor de Viva schrijf ik een column over mijn belevenissen in Big Brother en ik heb een aanbieding van radio Noordzee. Ook ga ik een boek schrijven. Waarover? Over mezelf, hoe het met me gaat na Big Brother.”

Zit Nederland op een boek over Bianca te wachten?
“Nou, ik denk het wel. Ik heb toch een interessant leven. Ik heb veel meegemaakt, niet alleen door Big Brother. Ik ben vrijgezel en leid een vrolijk leven. Ik kan het niet in twee minuten uit leggen.”

Doe toch maar een poging.
“Ja, dan moet ik zeggen: wacht maar tot het boek uitkomt. Ik werd benaderd door Uitgeverij 521. Deze jongens hebben gewerkt voor Uitgeverij Bert Bakker, uitgever van de gedichtenbundels van Jean Pierre Rawie. Deze bundels had ik bij me in het huis. Ik was in het BB-huis ook altijd aan het schrijven. Dit zagen ze natuurlijk en kwamen met een aanbod dat ik niet kon laten liggen. Een boek over en door mij.”

Is het geen tegenvaller? Je wilde aanvankelijk op tv, maar het is radio geworden.
“Nee, ik vind radio ook leuk. Er is nog zo veel dat ik wil doen. Het lijkt me vooral leuk om mee te denken binnen een redactie. Een programma als die van Boudewijn Büch is mij op het lijf geschreven. Ik kan goed presenteren, ik wil daar ook wat mee.”

Hoe ga je met alle publiciteit om?
“De mensen reageren nog steeds heel leuk. Ik heb er geen moeite mee. Als mensen mij aanspreken is het ook nooit negatief. Ze willen weten hoe het met mij gaat. Af en toe krijg ik wat mindere reacties. Soms word ik ook opgebeld, doordat mijn telefoonnummer op internet was te zien (niet op de officiële site red.).”

Voel je je niet bedreigd dan, je doet er zo laconiek over?
“Nee ik ben daar niet bang voor. Ik ben nog steeds dezelfde Bianca, wat valt er nou te bedreigen?”

Toch zal je te maken hebben met negatieve publiciteit.
“Wat is nou negatief? Dat ze vinden dat ik te assertief ben? Mensen mogen denken wat ze willen. Ik weet in ieder geval dat ik, zonder een eigen mening, nooit zoveel had bereikt in het leven. En wat ze in de roddelbladen schrijven, daar lach ik alleen maar om. Ik ervaar wat ze schrijven niet echt als negatief.”

Heb je de videobanden nou al gezien?
Bianca: “Nee, voorlopig doe ik dat niet.”

Waarom niet? Ben je bang voor wat er van je uitgezonden is?
“Nee, daar heeft het echt niks mee te maken. Ik heb geen bevestiging nodig over mezelf. Ik weet van mijn vrienden hoe ik ben neergezet door Veronica. Dus daar hoef ik het niet om te doen. Daar komt bij dat ik geen tijd heb, ik ben vaak weg. Een beetje op de bank zitten, videobandjes bekijken. Dat kan altijd nog. Ik heb interessantere dingen te doen.”

Ben je echt het huis ingegaan met het idee dat je tien dagen later er weer uit zou zijn?
“Ja, dat heb ik echt gedacht. Ik zal je eens uitleggen waarom. Ik woon al een tijdje alleen. Ik heb me altijd voorgesteld dat ik niet met andere mensen kan samenwonen. Ik dacht dat ik me op een gegeven aan de rest zou irriteren. Of zij aan mij. Binnen de kortste keren zou ik genomineerd en weggestemd zijn. Dat viel dus mee. Ik bleek heel wat toleranter te zijn. En de mensen hebben zich niet zoveel aan mij geïrriteerd.”

Herken je de bewoners op tv zoals jij ze kent van je periode in het Big Brother-huis?
“Ik moet voorop stellen dat ik niet zo vaak kijk. Ik heb Karin wel gevoeliger meegemaakt. Ze zit als enige vrouw tussen die mannen, daar heeft het misschien ook mee te maken. Ze had Maurice, maar sommige dingen bespreek je eerder met een andere vrouw. Ze moet proberen zich staande te houden, dat gaat haar goed af, ze is een sterke vrouw. Mensen vragen me wel eens of Karin haar kinderen niet mist. Ze praat nooit over ze. Ik denk wel dat ze dat doet, alleen niet veel. Is ook logisch; hoe meer je over ze praat, hoe meer je ze mist. Dus ban je het voor je eigen bestwil naar de achtergrond.”

Je hebt gezegd dat je aan Big Brother hebt meegedaan om de uitdaging en dat je jouw doel hebt bereikt. De uitdaging is toch proberen 100 dagen vol te houden?
“Nee, dat was het niet voor mij. Het ging mij om de ervaring. Ik ben altijd op zoek naar een nieuwe uitdaging. Na 43 dagen heb ik het wel gezien. Het was niet spannend meer. Ik had geen tegenspraak. Het is toch heerlijk om af en toe een discussie te kunnen voeren? Ik miste dat.”

Je miste het discussieren. Bart zorgde toch voor de nodige tegenspraak?
“Bart was wel recalcitrant, maar hij was tegen iets om het tegen zijn zelf. Het gaat mij om meer dan dat. Het is aan de andere kant ook normaal dat er in het huis niet zo veel gekat werd. Net als in een gezinssituatie, je gaat elkaar niet onnodig afbekken. Zelf was ik niet zo tegendraads als in het dagelijkse leven. Ik was wel mezelf, maar dit was maar een klein deeltje van mijzelf. Je hebt het zelf toch ook dat je thuis anders bent dan op je werk? Nou dat heb ik dus ook gehad. Ik heb niet altijd het achterste van mijn tong laten zien, dat doet niemand. In de eerste week heb ik tegen dingen aan lopen schoppen, maar op een gegeven moment heb je het wel gehad. Ik hou van onverwachte dingen. Ik ben impulsief en vind provoceren leuk, op een positieve manier.”

15/12/99
15:30


fake a dream
pi_232121
Mochten ze nou toch nog besluiten om een keer gas te gaan boren in de waddenzee, dan weet ik alvast de perfecte opvulling voor een verzakte bodem.


pi_232122

Valt me alles mee. Zit prima in elkaar, die Bianca.


Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 16 december 1999 @ 19:53:00 #4
1829 Jewel
De enige echte!
pi_232123
Ik zou het hele intervieuw wel kunnen quoten en op elke zin een reactie hebben, maar dat is ze niet waard.

Heeft iemand voor mij een teiltje, ik moet , oeps te laat.

pi_232124
Wat een engerd
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_232125
leuk woord wel 'toletante'

houden we erin!

combinatie van tolerante dilettante /toilettante,

bixis

pi_232126
quote:
op 12-16-1999 om 07:47 PM schreef Manono het volgende:
Zit prima in elkaar, die Bianca.

Precies!

  vrijdag 17 december 1999 @ 00:07:00 #8
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_232127
'Ik ben toch zoooooo'n dolle meid!!!'
-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
  zaterdag 18 december 1999 @ 13:06:00 #9
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_232128
Ik vind het eigenlijk wel een oke interview... alleen dat boek van haar laat ik denk ik lekker in de boekhandel liggen.... Ik mag haar nog steeds wel eigenlijk. Je mag toch wel tevreden zijn met jezelf? Ben ik ook.....


Groetjes, Casey

pi_232129
Je mag zeker wel blij zijn met jezelf, maar als Bianca roept dat haar leven zo interessant is en dat mensen wel op een boek van haar zitten te wachten en dat ze daarnaast goed kan presenteren en dat ze de video's nog niet heeft gezien(confrontatieangst???) omdat ze interessantere dingen te doen heeft (tatoo showen zeker)en dat ze de discussie miste (begon ze daar ooit zelf mee?? beetje makkelijk praten)
dan moet ik concluderen dat ze werkelijk niets voorstelt en arrogant is.
Zo.

fake a dream
  zaterdag 18 december 1999 @ 16:35:00 #11
1829 Jewel
De enige echte!
pi_232130
quote:
op 12-18-1999 om 01:06 PM schreef Casey het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een oke interview... alleen dat boek van haar laat ik denk ik lekker in de boekhandel liggen.... Ik mag haar nog steeds wel eigenlijk. Je mag toch wel tevreden zijn met jezelf? Ben ik ook.....


Groetjes, Casey


Bianca is denk ik niet zo tevreden met zichzelf. Zoals Sabine al zei:" Ze is gewoon een beetje zielig"

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')