abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_232080
Back to basic = bij VOO een Pizzakoerier, McDonald, dure sportapparaten
100 Dagen = bij VOO..... ja dat weten zij geloof ik zelf nog niet helemaal!
Geen contact met de buitenwereld. = bij VOO: Mona naar binnen, een krant, een mobiele telefoon.
Eén prijs = bij VOO 10.000 voor Mona, 10.000 voor Bianca. Een contract hier, een contract daar!

Veronica maakt en breekt de spelregels: We hebben het Rolf W. en consorten regelmatig horen zeggen: Echter begin ik mij langzamerhand af te vragen of de eindwinnaar nog wel 250.000 gulden krijgt.

Met een eind-redactrice die vroeger bij de Weekend werkte en daar alleen maar hersenspinsels aan lezers verkocht, plaats ik nu toch echt wel grote vraagtekens.

In ieder geval: Moge de beste (KARIN DUS) winnen.

Gegroet allemaal en wind je niet te veel op! Denk aan jullie hart.
pi_232081
Ik geloof dat dat van die mobile niet klopt. En verder begreep ik van de week toen B. zijn eitjes wilde ruilen ( ) dat bac to basic te maken had met het feit dat je het met elkaar moet doen zonder privacy, toch??
fake a dream
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 december 1999 @ 16:56:00 #3
862 Arcee
Look closer
pi_232082
quote:
In ieder geval: Moge de beste (KARIN DUS) winnen.

Mee eens. Karin rules.

pi_232083
quote:
op 12-16-1999 om 03:32 PM schreef Kimmie het volgende:
Ik geloof dat dat van die mobile niet klopt.

Na vanavond wel of beter

Back to Basic betekent ook persoonlijk contact van Anouk met haar zus in de DBK, alsook Bart met Sabine, post van de kinderen, een video van de kinderen, optredens van artiesten.......

Back to Basic betekent kennelijk 100 dagen geamuseerd worden met nu en dan gebrek aan een televisie

net niet te oud
  donderdag 16 december 1999 @ 23:01:00 #5
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_232084
Ik denk dat Back to basic volgens veronica terug is naar de tijd waarin je het volk nog alles wijs kon maken en als een soort dictator de media naar je hand zette en al vrij manipulerend de situatie naar je hand kon zetten
gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')