Sluiten op verzoek doen we in principe niet. Maar goed, de rek was al uit het topic en voor we elkaars hersens inslaan lijkt een slotje idd het beste.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:00 schreef VatosLoco het volgende:
Verzoekje voor mods, sluiten van dit topic, heb het zelf gestart, zou er graag een slotje op zien, reden staat in laatste post.
Verdachte auto, politie doet niets
Gast wanneer je een serieus topic wil openen probeer dan ook serieus over te komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waarom word mijn topic gesloten ?
Het was een terechte klacht
Nederlandse muziek van frans bauer enzo is gewoon![]()
En er zijn nog wel kuttere topics die nog steeds open zijn dus ik vind dit een beetje inconsequent
Bosaap
Hee je praat nu ook deels over LC hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gast wanneer je een serieus topic wil openen probeer dan ook serieus over te komen.
Of had je verwacht dat die plaatjes van die Engelse Botoxhoeren nou echt garant stonden voor een dosis goede reacties en opmerkingen ?
Snap je het nou echt niet ?
Dat soort topics wil ik best nog even aankijken, wanneer er 1 echt niet door de beugel meer kan kan die altijd nog dicht.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hee je praat nu ook deels over LC he![]()
Pas op met wat je zegt over haar
Ohja en ze is niet engels![]()
Maar kijk als er 2 topics zijn over slapen na uitgaan waarom wordt er dan daar ook niet 1 van gesloten?![]()
Als jullie toch zo actief bezig zijn
Naja kijk ik vond het gewoon jammer als het zo'n negatief topic zou worden alleen over afkraken van nederlandse muziek ( wat ook wel leuk isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat soort topics wil ik best nog even aankijken, wanneer er 1 echt niet door de beugel meer kan kan die altijd nog dicht.
Bagger zoals jouw topic knal ik meteen een Heras op.
Maar je begrijpt dus niet echt wat er mis is met je OP begrijp ik ?
Dit is Fok!. Forum. Internetprofielen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat betekend overigens niet dat de Fokkers dan de hoofdklacht uit het oog zouden moeten verliezen
Mm LC is te lief om het dan over titfucken cumswappen te hebben en naja oke kutjes mag dan nog wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is Fok!. Forum. Internetprofielen.
Je weet toch ook wanneer een Fokker 2 tieten ziet het hele topic over titfucken, cumswappen en kutjes gaat of nietHoef ik jou toch niet te vertellen dacht ik zo.
Dus wanneer je topic over Fons Bauer gaat, is een plaatje van 2 madammen in geile pose een beetje overbodig, niet
Ok. Discussie geslotenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mm LC is te lief om het dan over titfucken cumswappen en naja oke kutjes mag dan nog wel.
Maar verder ben ik een TS die heel sterk in zijn schoenen staat dus ik had de haters wel de mond gesnoerd![]()
En dan was het uiteindelijk een pareltje geworden
Je kan het vergelijken als een rups die in een vlinder veranderd
Ik zou het ondeugend vragen, verder geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind dat ik mod mag worden, ik zit duidelijk op 1 lijn met de modjes!
Stijve lul
Dat is ook gewoon de oplossing. Als je geil bent moet je juist rukken (als manquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Ja daar weet ik alles van, ff kijken
Ik geef hetzelfde advies als term, rukken, zuchten en schoonmaken.
Slotje
Als vrouw ook hoor, alhoewel rukken wel weer extreem is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon de oplossing. Als je geil bent moet je juist rukken (als man), dat zijn de goede momenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |