abonnement Unibet Coolblue
pi_64981386
De maanden dat iedereen zijn vakantie gaat boeken zijn al begonnen en vroeg me af waar de medefokkers naartoe gingen ?

Ik zoek met een aantal maten (in totaal 7) nog een leuke plek, niet al te duur maar wel zon, zee en strand We dachten aan Kroatië (Porec?)
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:34:43 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_64981404
Wil je met de bus of vliegtuig?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:34:55 #3
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64981409
Ik ga denk ik ook naar Kroatië. Anders richting Praag.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_64981442
Vanavond vakantie overleg!
pi_64981472
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:34 schreef PiRANiA het volgende:
Wil je met de bus of vliegtuig?
Nog niet besloten
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:40:12 #6
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_64981554
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:37 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Nog niet besloten
De keuze:
Bus - vaak klein, duurder=meer ruimte. Een hel als je lang bent (zoals ik).
Vliegtuig - vaak klein, duurder = ook meer ruimte. Maar gelukkig niet zo lang :p
pi_64981599
Haha ja dat hadden wij al door; hangt er puur vanaf hoeveel het scheelt
pi_64981797
met de bus op vakantie
Funkmode!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:56:26 #9
220396 Ferrr
geen bericht goed bericht
pi_64982087
Vakantie is geboekt!
het Zonnenstrand (sunny beach) Bulgarije!
pi_64982687
Wij doen dit jaar weer Lloret de Mar aan
Via Gogo een busreis (royal class) + 2 appartementen in totaal 8 personen iets van 384 euro kwijt per persoon.
Het kon goedkoper als we er nog 4 mensen bij hadden, maar dat lukte niet. Dus betalen we voor een 6 persoonskamer maar eigenlijk zitten er 2.
Anders was het iets van 300 per persoon. Maar de hele groep wou in hetzelfde appartement als vorig jaar en namen die kosten voor lief.
Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
pi_64983600
Wij gaan waarschijnlijk ook naar het Zonnenstrand in Bulgarije, iemand ervaring? Die bulgaren lijken me echt geen vriendelijke mensen
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:02:02 #12
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_64984624
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:35 schreef stFz het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk ook naar het Zonnenstrand in Bulgarije, iemand ervaring? Die bulgaren lijken me echt geen vriendelijke mensen
Vorig jaar geweest, nergens last van gehad.

Met de bus op vakantie =

Vliegen

Dit jaar wordt het Tenerife voor 11 dagen.
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_65001924
Mallorca. 8 dagen.
pi_65002912
Ik ben op dit moment bezig met een afstudeeronderzoek naar jongeren vakanties. Om een goed beeld te krijgen van wat jongeren (16-25 jaar) willen, heb ik een enquete gemaakt.

Jullie zouden me heel erg helpen door deze in te vullen.

Je vindt de enquete op onderstaande link:

http://www.thesistools.com/?qid=67528&ln=ned

Alvast heel erg bedankt!

[ Bericht 0% gewijzigd door PetraH op 13-01-2009 20:10:03 ]
pi_65027409
Curacao 13 dagen. met 2 personen uiteraard vliegen. tussenlanding op bonaire.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:19:25 #16
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_65128906
Wij willen dit jaar met een groep van ca. 10 man naar Llorret de mar. We dachten dat het dan wel tof zou zijn om een villa(tje) te huren. Kan dit als de groep <21 jaar is/is dit aan te raden? Lijkt ons namelijk veel toffer dan één of ander ranzig appartement.
pi_65136912
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef Knuck-les het volgende:
Wij willen dit jaar met een groep van ca. 10 man naar Llorret de mar. We dachten dat het dan wel tof zou zijn om een villa(tje) te huren. Kan dit als de groep <21 jaar is/is dit aan te raden? Lijkt ons namelijk veel toffer dan één of ander ranzig appartement.
zou ik zeker doen!! die appartementen in spanje zijn niet te vertrouwen man. je moet gewoon eerst reacties van andere mensen over de villa lezen en je kan beter meer geld uitgeven en dan wat korter gaan dan dat je er langer zit in een kut appartement/villa. wij hadden vorig jaar zo een low budget reis naar lorret geboekt. na een paar maanden kregen we te horen dat het overboekt was ofzo. werden we uiteindelijk overgeboekt naar het naast gelegen plek callela. wat een tokkies zeg daar. naja sowieso heel spanje zijn allemaal paupers. ben er nu 3x geweest en ga er nooit meer naartoe! liever een weekendje new york voor hetzelfde geld als 14 dagen spanje!
Funkmode!
pi_65137083
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef Knuck-les het volgende:
Wij willen dit jaar met een groep van ca. 10 man naar Llorret de mar. We dachten dat het dan wel tof zou zijn om een villa(tje) te huren. Kan dit als de groep <21 jaar is/is dit aan te raden? Lijkt ons namelijk veel toffer dan één of ander ranzig appartement.
En een villa kan niet ranzig zijn
Als je gewoon uitgebreid zoekt kan je prima appartementjes vinden. In 2003 zat ik in Lloret in appartementen Xaine Sun. Prima bevallen
Daarnaast hebben appartementen over het algemeen een betere ligging dan een villa.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_65139939
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:49 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

zou ik zeker doen!! die appartementen in spanje zijn niet te vertrouwen man. je moet gewoon eerst reacties van andere mensen over de villa lezen en je kan beter meer geld uitgeven en dan wat korter gaan dan dat je er langer zit in een kut appartement/villa. wij hadden vorig jaar zo een low budget reis naar lorret geboekt. na een paar maanden kregen we te horen dat het overboekt was ofzo. werden we uiteindelijk overgeboekt naar het naast gelegen plek callela. wat een tokkies zeg daar. naja sowieso heel spanje zijn allemaal paupers. ben er nu 3x geweest en ga er nooit meer naartoe! liever een weekendje new york voor hetzelfde geld als 14 dagen spanje!
Je had de derde keer pas door dat er in Spanje allemaal paupers lopen?
Enne Lorret moet je ook niet heen gaan natuurlijk
Verder ben ik al een aantal keer in Spanje geweest, en heb ik het er altijd enorm naar mijn zit gehad. Elk jaar in mooie, goede en schone appartementen gezeten. Dit jaar Mallorca
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:27:27 #20
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_65144605
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:49 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

zou ik zeker doen!! die appartementen in spanje zijn niet te vertrouwen man. je moet gewoon eerst reacties van andere mensen over de villa lezen en je kan beter meer geld uitgeven en dan wat korter gaan dan dat je er langer zit in een kut appartement/villa. wij hadden vorig jaar zo een low budget reis naar lorret geboekt. na een paar maanden kregen we te horen dat het overboekt was ofzo. werden we uiteindelijk overgeboekt naar het naast gelegen plek callela. wat een tokkies zeg daar. naja sowieso heel spanje zijn allemaal paupers. ben er nu 3x geweest en ga er nooit meer naartoe! liever een weekendje new york voor hetzelfde geld als 14 dagen spanje!
nog tips waar je van die villa's kan huren? internetsites e.d.
heb zelf namelijk nog niet veel kunnen vinden.
pi_65160176
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:58 schreef Strooper het volgende:

[..]

En een villa kan niet ranzig zijn
Als je gewoon uitgebreid zoekt kan je prima appartementjes vinden. In 2003 zat ik in Lloret in appartementen Xaine Sun. Prima bevallen
Daarnaast hebben appartementen over het algemeen een betere ligging dan een villa.
Royal is ook dikke prima. restaurant zit eronder en 50m van strand en centrum.
pi_65160996
MALTA is de shit anders mallorca als je btje poen heb
kusje
pi_65276378
@ OP,

Porec Kroatie is erg nice, lekker strand, bakker die 24hr per dag open is en pizza verkoopt, leuke club aan t strand, grotere clubs er omheen.

Ga alleen alsjeblieft met het Vliegtuig, ik ben vrij lang (1,96) en zo'n bus is dan echt een lijdensweg, de airco zuigt je ook nog eens helemaal droog.

Wij zaten te denken om dit jaar naar Bulgarije te gaan, volgens onze reisleidster moest het daar echt een gekkenhuis zijn.
pi_65276725
Mallorca of Algarve.
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:56:38 #25
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65284463
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:24 schreef CylonNL het volgende:
@ OP,

Porec Kroatie is erg nice, lekker strand, bakker die 24hr per dag open is en pizza verkoopt, leuke club aan t strand, grotere clubs er omheen.

Ga alleen alsjeblieft met het Vliegtuig, ik ben vrij lang (1,96) en zo'n bus is dan echt een lijdensweg, de airco zuigt je ook nog eens helemaal droog.

Wij zaten te denken om dit jaar naar Bulgarije te gaan, volgens onze reisleidster moest het daar echt een gekkenhuis zijn.
Bulgarije is een gekkenhuis .
Vorige zomer naar Sunny Beach geweest met een groep en prima bevallen. Het is daar puur toerisme dus als je van cultuur houdt moet je wellicht ergens anders heen. De Bulgaren zijn wel een beetje zuur volk, maar als je een beetje met ze praat zijn ze gewoon normaal.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')