abonnement Unibet Coolblue
pi_64674766
Ervaringsdeskundige bij uitstek Israel is een oorlog begonnen tegen de bevolking in Gaza, die afgaande op de gebruikte soort wapens, maar één uitwerking (doel?) kan hebben: genocide.

In deze oorlog wordt volgens Noorse artsen terplekke gebruik gemaakt van radioactieve en sterk genotoxische DU-munitie en er verschijnen rapporten dat er in het Noorden van Gaza gebruik wordt gemaakt van clusterbommen en fosforgranaten. Dezelfde troep waarmee ze destijds ook de Libanese kinderen verminkten. Allemaal door de VN verboden wapens. Zowel artsen als CNN reporters maken melding van vreemde explosies die ze nooit eerder gehoord hebben en verwondingen die ze nooit eerder gezien hebben.
quote:
Depleted uranium found in Gaza victims
Sun, 04 Jan 2009 13:16:21 GMT
Medics tell Press TV they have found traces of depleted uranium in some Gaza residents wounded in Israel's ground offensive on the strip.

Norwegian medics told Press TV correspondent Akram al-Sattari that some of the victims who have been wounded since Israel began its attacks on the Gaza Strip on December 27 have traces of depleted uranium in their bodies.

Deze bommen veroorzaken miskramen, kanker, leukemie, en de mensen die fragmenten in hun lichaam krijgen hebben geen mogelijkheid meer om kinderen te krijgen en sterven binnen 10-15 jaar tijd aan de bij effecten.

Dit is in mijn ogen puur genocide.

Het Israëlische argument dat deze oorlog de reactie is op recente provocaties, is onzin. De oorlog werd anderhalf jaar lang voorbereid.


Israël is nooit erg terughoudend geweest in het gebruik van verboden wapens. Zo zijn er zeer sterke aanwijzingen dat het IDF in 2001 de bevolking van Gaza heeft bestookt met zenuwgas of chemische wapens en tijdens de laatste oorlog in Libanon werden sporen gevonden van een nieuw soort nucleair wapen.
pi_64674773
Het laatste land wat zenuwgas gebruikte was Irak, en wat deden we met Saddam?
  maandag 5 januari 2009 @ 04:11:09 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64674776
Ik vindt het erg triest wat daar gebeurd. Maar verder maak ik me er niet meer druk om.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 5 januari 2009 @ 04:17:31 #4
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_64674783
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:11 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt het erg triest wat daar gebeurd. Maar verder maak ik me er niet meer druk om.
Mooi, dan hoef je hier ook niet te posten.

On topic: Zijn er meer (bekende) bronnen die dit bevestigen?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_64674788
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:07 schreef Omnyakom het volgende:

Het Israëlische argument dat deze oorlog de reactie is op recente provocaties, is onzin. De oorlog werd anderhalf jaar lang voorbereid.

Volgens mij heb je hier een punt. Deze operatie moet lang van te voren zijn voorbereid.
pi_64674790
Hoe zou jij het vinden als er zo'n retard regering zoals Hamas is die raketaanvallen op civiele doelen richt. Steeds weer, en weer, en weer, jij als Israël zou dat ook zat worden. Ik zou het niet eens erg vinden als ze er een neutronenbom op zouden gooien, je mag dit cru noemen van mij en `radicaal` maar het zijn gewoon vreselijke mensen die daar leven en een meerderheid van de mensen heeft op Hamas gestemd dus zo onschuldig zijn die mensen die daar leven niet. Geeft Israël ze de Gazastrook terug, en nu krijgen ze aanvallen vanuit de Gazastrook, dus een echt succes is dat geweest.

PS: Ik begrijp heel goed dat het heel lullig is wat er met de Palestijnen is gebeurd, maar met de methodes die zij nu gebruiken krijg je alleen maar de wereld tegen je. Net als dat Jassar Arafat vóór Irak was toen het Koewijt binnen viel. Achterlijke mensen daar ook. Ik word er echt pissig van.

[ Bericht 20% gewijzigd door Lombat op 05-01-2009 04:25:36 ]
  maandag 5 januari 2009 @ 04:21:06 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64674793
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:17 schreef Strani het volgende:

[..]

Mooi, dan hoef je hier ook niet te posten.

Dat maak ik zelf wel uit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_64674798
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:20 schreef Lombat het volgende:
Hoe zou jij het vinden als er zo'n retard regering zoals Hamas is die raketaanvallen op civiele doelen richt. Steeds weer, en weer, en weer, jij als Israël zou dat ook zat worden. Ik zou het niet eens erg vinden als ze er een neutronenbom op zouden gooien, je mag dit cru noemen van mij en `radicaal` maar het zijn gewoon vreselijke mensen die daar leven en een meerderheid van de mensen heeft op Hamas gestemd dus zo onschuldig zijn die mensen die daar leven niet. Geeft Israel ze de Gazastrook terug, en nu krijgen ze aanvallen vanuit de Gazastrook, dus een echt succes is dat geweest.
LEES! dit was afgelopen november.
quote:
A four-month ceasefire between Israel and Palestinian militants in Gaza was in jeopardy today after Israeli troops killed six Hamas gunmen in a raid into the territory.

Hamas responded by firing a wave of rockets into southern Israel, although no one was injured. The violence represented the most serious break in a ceasefire agreed in mid-June, yet both sides suggested they wanted to return to atmosphere of calm.
In Gaza, a Hamas spokesman, Fawzi Barhoum, said the group had fired rockets out of Gaza as a "response to Israel's massive breach of the truce".

"The Israelis began this tension and they must pay an expensive price. They cannot leave us drowning in blood while they sleep soundly in their beds," he said.


[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 05-01-2009 14:39:57 ]
  maandag 5 januari 2009 @ 04:26:04 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64674806
Daarnaast heb ik twijfels over de betrouwbaarheid van je bron TS.

Registrant:
presstv
saadat abad - farhang blvd
2 sharghi no 25
Tehran, TEHRAN 1997766411
Iran

Registrar: DomainPeople, Inc.

Domain Name: presstv.com
Created on .............Thu Apr 04 19:55:48 2002
Expires on .............Thu Apr 04 18:55:48 2013
Record last updated on .Tue Dec 18 23:48:10 2007,

Administrative Contact:
presstv
hamid soltanifard
saadat abad - farhang blvd
2 sharghi no 25
Tehran, TEHRAN
1997766411, IR
( )00982123011230
()
soltanifard@presstv.ir

Technical Contact:
Hostway
Administrator DNS
6 Harbour Exchange Sq

London, LONDON
E149HE, GB
( )442075388000
()
hostmaster@hostway-uk.com
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_64674812
-edit- Niet hier

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 05-01-2009 14:50:34 ]
pi_64674817
Ik vind deze HAMAS GUNMEN nou niet echt onschuldig, jij weet niet of deze zich verdacht gedroegen. Het is NIET wijs om met een geweer naar militanten te gaan waartegen je normaal tegen zou vechten.

En durf mij niet bekrompen te noemen, jij hebt GEEN idee waar je over praat.
  Forum Admin maandag 5 januari 2009 @ 04:28:30 #12
232445 crew  Specularium
pi_64674819
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:27 schreef Omnyakom het volgende:

[..]

sterf...
Waarom zou hij?
Zeer valide punt wat hij hier maakt.
pi_64674833
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:28 schreef Lombat het volgende:
Ik vind deze HAMAS GUNMEN nou niet echt onschuldig, jij weet niet of deze zich verdacht gedroegen. Het is NIET wijs om met een geweer naar militanten te gaan waartegen je normaal tegen zou vechten.

En durf mij niet bekrompen te noemen, jij hebt GEEN idee waar je over praat.
Maar ze hebben niet aangevallen, volgens het bericht waren het ook de Israeliers die Palestijns gebied binnendrongen. Ga nou eens a.u.b. logisch nadenken. Zou jij een bestand van 4 maanden rust willen beindigen door een paar millitanten aan de andere kant van de muur de doden? 1 hamas lid dood en dan nog 5 dood door een luchtaanval. Dat lijkt me geen impulsief verdedigingsactie maar een zorgvuldig geplande operatie. Met als doel provoceren natuurlijk.
pi_64674838
Ok, zelfs al hadden ze niks gedaan, dan moet jij als een barbaar meteen maar raketten afvuren op burgers? Nee, ze nemen geen wraak op militairen wat je zou verwachten als het gewoon wraak was, maar ze vuren altijd op burgers, ja, dat is lekker dapper en "eervol".
pi_64674839
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waarom zou hij?
Zeer valide punt wat hij hier maakt.
Zucht...

http://www.guardian.co.uk/profile/rorymccarthy

Rory McCarthy is currently the Guardian's correspondent in Jerusalem. He covered the war in Afghanistan and lived in Baghdad for nearly two years.

jullie willen zeker ook zijn nummer?
  maandag 5 januari 2009 @ 04:36:51 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64674845
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:33 schreef Omnyakom het volgende:

[..]

Maar ze hebben niet aangevallen, volgens het bericht waren het ook de Israeliers die Palestijns gebied binnendrongen. Ga nou eens a.u.b. logisch nadenken. Zou jij een bestand van 4 maanden rust willen beindigen door een paar millitanten aan de andere kant van de muur de doden? 1 hamas lid dood en dan nog 5 dood door een luchtaanval. Dat lijkt me geen impulsief verdedigingsactie maar een zorgvuldig geplande operatie. Met als doel provoceren natuurlijk.
Het lijkt me niet meer dan logisch dat je een aanval goed voorbereid. Israël zou gek zijn zonder een gedegen plan binnen te vallen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 5 januari 2009 @ 04:39:30 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64674851
Waar wil je naar toe TS? Betogen dat Israel fout bezig is? Ik kan daar best in mee gaan? Maar bedenk dat groeperingen als Hamas ook geen lieve jongens zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_64674852
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:35 schreef Lombat het volgende:
Ok, zelfs al hadden ze niks gedaan, dan moet jij als een barbaar meteen maar raketten afvuren op burgers?
Je kan dingen goed relativeren, daar geef ik je een punt. Nou vraag ik je niet perse om medelijden te hebben met de Palestijnen noch de Israeliers. Maar als je het nou even naar de leefomstandigheden van de mensen in de gaza kijkt en wat er dan in hun hoofd rondspookt weetje gewoon dat je op elk actie een tegenreactie kunt verwachten. Zeg maar het laatste druppeltje.... het o zo bekende Nederlandse gezegde maar dan voor de Palestijnen.
Zou jij hetzelfde hebben gedaan in zo'n situatie? Even religie terzijde gelegd maar puur naar leefomstandigheden kijkende...
pi_64674860
Die mensen in Gaza zitten als ratten in de val. Ze kunnen geen kant op. Dat lijkt mij verre van een eerlijke strijd. IDeze situatie wens ik niemand toe. Ik zou doodsangsten uitstaan.
  Forum Admin maandag 5 januari 2009 @ 04:43:25 #20
232445 crew  Specularium
pi_64674861
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:35 schreef Omnyakom het volgende:

[..]

Zucht...

http://www.guardian.co.uk/profile/rorymccarthy

Rory McCarthy is currently the Guardian's correspondent in Jerusalem. He covered the war in Afghanistan and lived in Baghdad for nearly two years.

jullie willen zeker ook zijn nummer?
Ik kan zijn naam niet bij dit bericht vinden.
  maandag 5 januari 2009 @ 04:46:07 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64674865
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:39 schreef Omnyakom het volgende:

[..]

Je kan dingen goed relativeren, daar geef ik je een punt. Nou vraag ik je niet perse om medelijden te hebben met de Palestijnen noch de Israeliers. Maar als je het nou even naar de leefomstandigheden van de mensen in de gaza kijkt en wat er dan in hun hoofd rondspookt weetje gewoon dat je op elk actie een tegenreactie kunt verwachten. Zeg maar het laatste druppeltje.... het o zo bekende Nederlandse gezegde maar dan voor de Palestijnen.
Zou jij hetzelfde hebben gedaan in zo'n situatie? Even religie terzijde gelegd maar puur naar leefomstandigheden kijkende...
Je kunt zeker je twijfels hebben over of het moreel aanvaardbaar is wat Israël doet. Maar als Hamas dit niet heeft zien aankomen? En dit wellicht bewust zover heeft laten komen. Dan zijn de Hamas strategen wel erg dom bezig.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_64674886
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:43 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik kan zijn naam niet bij dit bericht vinden.
http://www.presstv.ir/ is anders best feitelijk doorgaans.
  maandag 5 januari 2009 @ 05:28:56 #23
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64674918
Lekker neutrale bron weer
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2009 @ 06:05:46 #24
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_64674998
Dit zijn de wapens.

Dense Inert Metal Explosive of DIME bommen.

Door de intense explosie scheurt het mensen in een klein gebied lettelijk aan stukken. Armen en benen en hoofden worden van het lichaam afgerukt.

Het tweede effect is dat het explosief fragmenteert. De slachtoffers op iets meer afstand overleven de explosie maar zitten vol met kleine stukjes zware metalen en verarmd uranium wat leidt tot leukemie en kanker.



[ Bericht 4% gewijzigd door NorthernStar op 05-01-2009 06:11:21 ]
pi_64675767
Doel van DIME:
quote:
It is intended to limit the distance at which the explosion causes damage, to avoid collateral damage in warfare.
Wat een misdaad toch ook, dan maar terug naar de goeie ouwe bommen met scherven die honderden meters verderop nog slachtoffers kunnen maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')