abonnement Unibet Coolblue
pi_64661670


Het wonderschone Ismail Aissati topic #2
Het Ismail Aissati-topic #3: Knallen onder de Kromme?
quote:
RABAT - Ismaïl Aissati heeft de nationale ploeg van Marokko verkozen boven het Nederlands elftal. Dat liet een woordvoerder van de Marokkaanse bond FRMF dinsdag weten aan het Franse persbureau AFP.
De 20-jarige Ajacied beschikt over de Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit. Tot nu toe speelde de geboren Utrechter altijd voor de Nederlandse jeugdelftallen.


Assati

"Ismaïl Aissati heeft er voor gekozen om voortaan in de kleuren van Marokko te spelen. Zijn familie en hij hebben dat onlangs in Amsterdam medegedeeld aan een bestuurder van de Marokkaanse bond'', aldus de FRMF.

De Marokkaanse bond hoopt dat Aissati op 11 februari in de vriendschappelijke interland tegen Tsjechië zijn debuut kan maken.


Blessure

De middenvelder herstelt momenteel nog van een knieblessure die hij begin dit seizoen opliep. Aissati heeft nog geen minuut gespeeld in het eerste elftal van Ajax. Hij kwam in de zomer over van PSV. Aissati werd in 2006 met Jong Oranje Europees kampioen.

Een jaar later maakte hij wel deel uit van de selectie voor het EK in eigen land, maar de middenvelder liep al vroeg in het toernooi een knieblessure op. Jong Oranje prolongeerde zonder Aissati de titel.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 4 januari 2009 @ 20:41:12 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64661778
Beetje gare TT .
Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij ons.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64662020
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Houniet het volgende:
Beetje gare TT .
Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij ons.
Naar aanleiding van het vorige topic
Ik moet het Aissati nog maar eens zien waarmaken bij ons hij zal er iig hard voor moeten vechten
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64663092
Ik denk dat hij het niet gaat halen.
En dat zeg ik niet omdat hij bij ons is weggegaan, maar omdat hij bij Ajax weinig aan spelen toe zal komen.
zijn positie is voldoende afgedekt bij Ajax.
pi_64663295
Hoe is het met z'n revalidatie?
  zondag 4 januari 2009 @ 21:07:01 #6
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_64663307
Wat een rare TT.

Een betere:
Aissati: ster in wording of mislukt talent?
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  zondag 4 januari 2009 @ 21:15:14 #7
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64663805
Niemand kan hem momenteel beoordelen behalve degenen die hem zien trainen, pas als hij wedstrijden gaat spelen wordt het duidelijk waar het heen gaat met hem. En pas na een vol seizoen kan je hem écht beoordelen, want bij Ajax spelen een hoop spelers (delen van) hun eerste seizoen gewoon slecht (was zelfs bij Ibrahimovic zo meen ik me te herinneren).

Ik hoop dat hij een tijdje het vertrouwen krijgt en dat hij z'n (overduidelijke) talent om kan zetten naar prestaties .
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64664316
Hij mag wel weer eens fit worden.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 4 januari 2009 @ 21:36:20 #9
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64665034
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hij mag wel weer eens fit worden.
Rare opmerking daar ik verwacht dat hij dat zelf ook wel zal vinden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64665283
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Rare opmerking daar ik verwacht dat hij dat zelf ook wel zal vinden.

²
wat is er zo raar aan?
  zondag 4 januari 2009 @ 21:41:15 #11
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_64665294
tvp.. parel van PSV denk.. kut reker
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_64667248
Wat Issi goed.
pi_64667327
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat Issi goed.
pi_64667452
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:03 schreef vanderaalst het volgende:
Ik denk dat hij het niet gaat halen.
En dat zeg ik niet omdat hij bij ons is weggegaan, maar omdat hij bij Ajax weinig aan spelen toe zal komen.
zijn positie is voldoende afgedekt bij Ajax.
Valt wel mee (tegen).
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zondag 4 januari 2009 @ 22:28:14 #15
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64667762
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:40 schreef toma het volgende:

[..]

wat is er zo raar aan?
Dat ligt nl. zo voor de hand dat het nut dun is om dit te zeggen. Die jongen zit er zelf mee in zijn maag.

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 04-01-2009 23:48:36 (spelfouten Nutella) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64668421
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

nut dun
pi_65555977
quote:
Ajacied Ismail Aissati omschrijft zijn seizoen als 'klote'
Datum: 29-jan-2009 21:11

Ismail Aissati (foto) is weliswaar sinds de zomer contractspeler van Ajax, zijn debuut heeft hij nog steeds niet gemaakt. Een slepende knieblessure houdt hem aan de kant. Aissati uit donderdag zijn frustraties tegenover de NOS: 'Je wilt meteen van waarde kunnen zijn voor Ajax, maar dat is tot nu toe niet gebeurd. Klote.'

De transfer van Aissati van PSV naar Ajax had heel wat voeten in aarde, maar uiteindelijk kwam de deal toch rond. Alleen heeft Ajax nog maar weinig plezier beleefd aan de kleine dribbelaar. 'Ik dacht: na de operatie is de pijn in mijn knie weg, maar ik bleef gewoon dezelfde pijn houden. Toen werd ik helemaal gek,' zegt Aissati.

Volgens de artsen zou het herstel tussen de vier en zes weken in beslag nemen. Nu, vierenhalve maand later, is Aissati eindelijk voorzichtig optimistisch. 'Sinds vorige week train ik weer buiten en het gaat de goede kant op. Eerdere keren kreeg ik telkens een reactie. Nu al acht dagen niet terwijl ik toch pittig train. Dat is goed. Ik hou me eraan vast dat ik kan debuteren in de ArenA. Maar nee, een termijn stellen doe ik niet meer.' (KVN)
pi_65556749
Tja, helaas zo gelopen, maar hij is nog hartstikke jong en ik zie hem nog wel belangrijk worden voor Ajax. Gewoon volledig richten op volgend seizoen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:36:32 #19
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_65556855
Die speelt dit seizoen nog hooguit 2 wedstrijdjes in ajax1
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:51:03 #20
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65561399
Ik hoop van harte dat hij voor Marokko kiest. Deze labiele kneus zou het groepsgevoel van Oranje verpesten.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_66158165
quote:
Koster: 'Aissati maakte het verschil'
Door Maarten Dekkers
Dinsdag, 17 februari 2009, 09:46

Ismaïl Aissati is op de weg terug van een slepende knieblessure. De middenvelder maakte in de uitwedstrijd van Jong Ajax tegen Jong NEC (1-3) zijn rentree op de Nederlandse velden.

En dat deed de oud-PSV'er zeer naar tevredenheid van trainer Adrie Koster. "Ismaïl maakte het verschil in de tweede helft. Hij zorgde voor slimheid in het elftal."

De complimenten van Koster moeten een enorme opsteker zijn voor Aissati. De tiener kwam in de zomer over van PSV, waar hij geen kans meer zag op een basisplaats. Bij Ajax liep het mede door zijn blessure tot nu toe ook niet op rolletjes.
pi_66159084
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
pi_66225339
komt wel goed met hem
Jullie zijn onwetend en ik niet.
pi_66225458
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:51 schreef ES57 het volgende:
Ik hoop van harte dat hij voor Marokko kiest. Deze labiele kneus zou het groepsgevoel van Oranje verpesten.
Op basis van wat precies zou hij voor Oranje uit gaan komen? Zijn geweldige seizoen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66797628
quote:
‘Ik ben zo blij als een kind’

Amsterdam, 07 mrt 2009

Na een langdurige blessure heeft Ismaïl Aissati inmiddels zijn debuut voor Ajax in de Eredivisie kunnen maken tegen FC Volendam, twee weken geleden. ,,Het gaat gelukkig goed. Ik ben weer helemaal fit.

’’
De aanvallende middenvelder is van Eindhoven naar Amsterdam gehaald om te schitteren, maar een slepende knieblessure zorgde ervoor dat Aissati zijn debuut voor Ajax 1 zes maanden heeft moeten uitstellen. Toen het moment er eenmaal was, voelde het heel goed aan. ,,Ik was zo blij als een kind. Ik wilde heel graag thuis debuteren en dat is gebeurd ook.’’ Fit en zeer gretig is de 20-jarige Utrechter, die tot nu toe een wedstrijd in het eerste speelde. Trainer Marco van Basten vindt zijn gebrek aan ritme echter geen groot probleem. ,,Ismaïl is een type speler die niet veel wedstrijden in het tweede elftal nodig heeft om weer op niveau te komen.’’

Zondag kan Aissati weer het niveau laten zien waar Van Basten over spreekt. Ajax speelt dan een uitduel tegen ADO Den Haag, dat momenteel op de vijftiende plaats staat. Eerder dit seizoen won Ajax met 3-0 van ADO in de ArenA. Toch vindt Aissati niet dat de Hagenaars onderschat moeten worden. ,,Ik denk wel dat het een moeilijke wedstrijd zal worden. Zo'n uitslag betekent niet dat we met minder druk spelen. Ajax moet gewoon iedere wedstrijd winnen. Dus ook deze wedstrijd.’’

De Amsterdammers moeten de klus klaren zonder de aanmoedigingen van Ajax-supporters. Ajax en ADO mogen vijf jaar lang geen supporters meenemen naar een uitwedstrijd tegen elkaar. ,,Het is wel jammer dat de supporters niet mee kunnen om ons te steunen,’’ zegt Aissati. ,,Maar we moeten ons gewoon goed richten op het spel en zo snel mogelijk scoren om op voorsprong te komen.’’

Mocht Aissati speelminuten krijgen in de wedstrijd tegen ADO, dan kan hij het toch vieren met bekenden. ,,Er komen twee vrienden van mij kijken naar de wedstrijd in Den Haag.’’
Hopelijk staat ie morgen in de basis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')