abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_231095
Goedemorgen allemaal,

Dag 90

De Dagstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!

Screenshot v/d dag
7.24 De kippetjes zitten nog in hun hok nadat gisteravond Ruud alles goed heeft dichtgedaan met plastic.


Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-14-1999 om 01:43 AM schreef Angelina het volgende:
1.38 Ruud is ook richting slaapkamer verdwenen.

1.40 Alles is stil in de kamer.



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231096
Alles is stil in huize BB en iedereen ligt nog te slapen. De lichten zijn nog in dimstand.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231097
In de woonkamer staat al een aardige opgebouwde kerstboom die nu echte vormen aan gaat nemen. Het huis is bezaaid met lego en duplo. Verder is het nog rustig, iedereen slaapt nog.

9.09 de lichten zijn nu aan in het huis.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231098
Ik hoor de kippen wel tokkelen alleen is er verder nog geen leven in huis te horen of te zien. Wel staat de camera mooi gericht op de boom die al mooi zijn top bereikt.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231099
Ze zijn wakker en zijn aan het eten. Karin en Bart hebben het over de blokjes van de boom en hoe ze het vandaag gaan doen.

B: "ik had al gezegd dat dat nooit daar zo goed staat die boom, het is een sta in de weg hij blokeert alles"

Willem is een pannekoek aan het bakken.

K: "ik had het vannacht weer zo vreselijk koud"

Ze hebben het over de misrekening van de boom, het lijkt erop dat ze deze dus weer af moeten breken.

K: "je bent zoveel aan het nadenken dat de kerstboom niet goed gaat"

W: "karin en Ruud moet je een pannekoek?"

R: "ja lekker Willem"

K: "ik hoor ze thuis al zeggen , he karin je hebt het verkeerd gedaan. We hadden het eigenlijk van te voren kunnen zien, maar er zijn ergere dingen op de wereld"

Ruud is wat aan het meten en rekeningen met de meetlat.

R: "we moeten zo dadelijk goed opletten dan want het is wel een pokkewerk joh he"

K: "1-2-3-4-5-6-7-8 en we houden er dus eentje over dat kan niet."

R: "1.12 zou hij van doorsnee zijn"

K: "kijk dit stuk is het en dat stuk moet eraf en dan weer opnieuw bouwen en dan kan het tegen elkaar"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231100
R: "als we nu eerst de kerstboom afmaken met zijn allen, anders wordt het een grote soepzooi"

W: "wil je een lekker pannekoek?

K: "ik heb eigenlijk niet zo honger dus dank je"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231101
De kerstboom die ze al hadden gemaakt is weer down en ze zijn opnieuw aan het tellen. Ruud heeft de beschrijving erbij gehaald en ze maken het kunstwerk opnieuw.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231102
Karin, Ruud, willem en Bart werken aan de kerstboom. dit is over vier streams te volgen
Karin zegt iets waar bart op reageert:

B: Als je dat nog eens zegt meissie
K: Dan doe je me wat

en toen vielen alle beelden uit.

ik ben mezelf niet of nooit geweest

pi_231103
De boom ziet er alweer krachtig uit. Ze staan met zijn vieren eromheen om de legoblokken gestructureerd neer te zetten.

K: "wanneer moet hij nu dicht Bart?"

B: "nog twee rijen denk en dan kan de top erop"

K: "hoe hoog wordt deze nu?"

R: "het moet ook 8 zijn Karin, 8 blokken en als het goed is moet dan zo de top erop passen"

R: "lekker bakje koffie zo jongens joh he, daar heb ik wel zin in"

12.53 Ruud maalt de koffiebonen en gaat koffie zetten.

De kerstboom begint aardig te groeien, ze hebben nu een opstapje nodig voor de top.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231104
W: "ik tel toch echt weer wat anders als het moet zijn"

B: "ooh shit nee he"

W: "kijk het kan ook zo gelukkig maar want mag er niet aan denken dat die weer afgebroken moet worden"

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231105
Bart en Willem klimmen in de kerstboom, dan lijkt anderhalve meter toch een stuk hoger.

Er moet volgens Karin nog een laag bovenop en dan is ie af

Karin: Hoe smaller de bovenkant hoe steviger die wordt en dan hoeft ie minder dicht
Ruud fluit em maalt alvast de koffie, want als de kerstboom af is dan is het tijd voor een bakkie

Bart en Willem ruimen alle legoblokken op waarschijnlijk is de boom nu af. Door de herrie van de lego blokken kan ik ze niet verstaan

[Dit bericht is gewijzigd door stellina (Datum 14 December 1999).]

ik ben mezelf niet of nooit geweest

pi_231106
Ze drinken koffie in de keuken nu de boom af is.

R: "hij staat verder goed joh godverdiekie man wat een werk"

Willem pakt het model van de kerstman en die bekijkt hij goed.

W: "ik ga niet als een bezettende te keer hoor"

R: "die baard zeg net echt wat goed gemaakt, hoe ze dat voor elkaar krijgen, echte prestatie als je dat in elkaar kan draaien"

K: "zelfs de oogjes moet je kijken joh"

B: "ja mooi kunstwerk, die is moeilijker dan de boom dat weet ik wel zeker"

K: "laat hem nu maar in elkaar zitten Bart want dat is het enige voorbeeld"

W: "hij is echt leuk hoor"

R: "we hebben de boom in anderhalf uur afgebroken en weer in elkaar gezet hupakee"

K: "ik vindt het een schattig boompje hoor"

B: "ik zit me te bedenken als ze in legoland dat in elkaar zetten zijn ze lang bezig en wij doen dat met zijn viertjes even"

K: "maar dat zal per komputer gaan en die bedenken het ook, wij doen het alleen maar ba vanaf een voorbeeld."
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231107
Ruud speelt even op zijn gitaar en de rest gaat bezig met het bekijken van de twee andere voorbeelden, de kerstman en sneeuwpop.

W: "zal ik even een lekker uiensoepje maken?"

K: "ja lekker doe maar heb ik wel zin in"

Zo te zien gaan ze eerst met de sneeuwpop bezig. Bart en Karin halen meer lego uit de voorraadkamer.

12.40 Ruud speelt, fluit en zingt erbij.

13.53 Ruud maakt de buitenplaats schoon met water. De rest zit binnen en pakken de lego uit die ze nodig hebben voor de sneeuwpop.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231108
Willem staat in de keuken. Terwijl Karin en Bart met de grondbeginselen bezig zijn van de kerstman.
Ruud heeft de tuinslang geruild voor de hark.Hij harkt het gras.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_231109
Willem en Ruud trappen een balletje buiten.Terwijl Bart en Karin zich ontfermen over het begin van de kerstman.
De onderkant is wit, en hierboven op komen groene lego stukjes. Het wordt nog wat zo te zien.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_231110
14:15
Ruud en Wilem zijn aan het voetballen in de tuin, en hebben het over de verschillende technieken.

Willem: Ik moet even naar de soep toe

Ruud voetbalt alleen verder tegen een muurtje hij draagt een korte broek en een trui. Hij reageert al niet meer op toeterende auto's

en zo voetbalt ie en voetbalt ie om en om met links en rechts...

14:22 Ruud loopt naar binnen

Ruud: zo dat schiet op joh he
de tactiek wordt besproken

14:23
Ruud gaat wer naar buiten met de bal en voetbalt al fluitend weer verder
------------------
ik ben mezelf niet of nooit geweest

[Dit bericht is gewijzigd door stellina (Datum 14 December 1999).]

ik ben mezelf niet of nooit geweest

pi_231111
Bart roept dat ze allemaal in de DBK moeten komen en dat de batterijen uit de zenders gehaald moeten worden. Er is wle geluid alleen de zenders werken even niet.

Het onderstel van de kerstman is af.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231112
Karin en Bart zijn bezig met defundering van de kerstman.

Ruud en willem zijn weer aan het voetballen buiten. ze trappen de bal in de groentetuin waarschijnlijk is de bal ingedeukt nu. zo voetballen ze wat verder

Bart komt terug uit de DBK. en roept heel hard verzamelen, VERZAMELEN ze moeten met z'n allen naar de DBK even met BB babbelen. Karin wil niet want de kerstman is bijna af

----Geen Geluid---

ik ben mezelf niet of nooit geweest

pi_231113
Ze zijn terug en gaan verder met de lego. Willem gaat afwassen en Bart en Karin weer aan het knutselen.

R: "dat is te gek joh he die verrassing"

Karin legt de laatste stenen aan de kerstboom, blijkbaar was die dus nog niet echt helemaal af.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231114
na een lange stilte komen ze uit de DBK volgens mij zijn ze naar iets op zoek, Karin wordt er onpasselijk van Willem heeft het over artisjokhartjes die ze niet meer hebben. Willem gaat de vuilniszak bekijken. Zoek en gij zult vinden Willem heeft HET waarschijnlijk gevonden.


---GEEN GELUID-----
Ze zitten met z'n allen aan tafel. Karin maakt de top van de kerstboom af.

W: hij ruikt een beetje vies maar...Karin vind het lekkerste met vier soorten kaas zouden ze pizza's krijgen?

ik ben mezelf niet of nooit geweest

pi_231115
Bericht verwijderd door mijzelf.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231116
Bart: Ruud je moet even kijk wat voor een hee....je wilt
Bart: HOHOHO
Karin: ik dacht echt dat ze zich hadden vergist met dat ding van de pizza, je krijgt bij de boodschappen wel vaker briefjes. Ze zochten dus naar een briefje voor pizza's tussen het vuilnis
ik ben mezelf niet of nooit geweest

pi_231117
Ruud is opnieuw aan het gitaar spelen en Bart en Willem schrijven de bestellijst op het bord, de weekboodschappen voor a.s vrijdag.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231118
Karin zegt tegen Willem,nu hoef je vanavond niet te koken, en Willem schrijft de pizza bestelling op wat ze willen eten.
Ruudizza pepperoni
Pizza met kaas en ???
De rest heb ik gemist.
Op de achtergrond is Ruud weer op zijn gitaar aan het pingelen. Dus het gesprek wat Willem met Bart voert aan de keukentafel, rondom het bord ,versta ik helaas niet. Wel is er een uitbundige stemming in het huis.
En Karin gaat ijverig door met de kerstman
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_231119
Ze gaan uiensoep eten met elkaar dat Willem net heeft gemaakt.

B: "over anderhalf uur komt dus de pizza, lekker zeg"

R: "lekker joh he"

B: "zometeen bij de Pizza wil ik wel melk, want ik drink eigenlijk ontzettend veel melk altijd."

R: "kijk wat op die doos staat, die komt uit Breda, de wereldstad"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231120
Ze eten nu een kopje soep.
Bart: over anderhalf uur krijgen we de pizza al. Dus we moeten niet teveel eten.En jij karin krijgt nu niets, anders eet je straks weer niets.
Ze gaan vanavond weer in bad, Ruud vroeg wie erin wilde.
Idereen eet sope behalve karin, zei bouwt nog ijverig verder aan de sneeuwpop
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_231121
Deze Topic is gesloten, de avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, iedereen bedankt.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002815.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')