abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230509
Vanavond in de zondaguitzending vond ik het min of meer een soort "chantage" annex bedel houding. Zovan Ik voel me niet lekker, en voor jullie (V) is het beter als ik blijf, dus doe iets voor mij. Post ofzo. Kijk Karin weet natuurlijk hoe het toen met Anouk is gegaan, dus ze zou gek zijn als ze het niet uitspeelt. Vraag me af hoe V. hier op reageert. (of heeft ze al iets gehad?) Maar vind het belachelijk dat ze kindje Anouk wel sigaretten gaven om te paaien en Bart niet.
  zondag 12 december 1999 @ 22:53:00 #2
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_230510
Ja!

Zie de avondstreams van vandaag (met dank aan Oliebol)

K: "we moeten morgen op tijd lunchen dan moeten we weer werken, we krijgen de post deze week"
R: "ik wil ook post deze week"
K: "we maken een broefje en sturen we je allemaal deze week goed?"
K: "we krijgen post dat weet ik zeker en jij ook wel Bart"

Dat ze dit zegt betekent volgens mij
(1) dat ze daar al een toezegging over heeft,
OF
(2) dat ze heel erg haar best gaat doen om die te krijgen.

Dus hoe dan ook, Karin krijgt post deze week!

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

pi_230511
Ach...
Bart mocht ook met Sabine praten toen hij het moeilijk had, de anderen niet. Bianca mocht geen schrijfmateriaal, na haar vertrek kregen de bewoners wel de mogelijkheid om te schrijven enz.
Echt consequent zijn ze dus niet.
I love cats...they taste just like chicken
  zondag 12 december 1999 @ 22:58:00 #4
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_230512
Het lijkt me niet dat Karin zielig zat te doen.

Het een en ander is wel inconsequent !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_230513
Karin niet zielig in de uitzending? kom nou....

Karin weet dat Veronica er alles aan zal doen om haar in het programma te houden... Zeker zal het meespelen dat Anouk destijds op verschillende manieren in het huis gehouden is. Waarschijnlijk dat er bij de nieuwe weekopdracht (bouw het huis na in lego ?????) toch rekening gehouden zal worden met de wensen van Karin.

Of er afspraken zijn betreffende post ontvangen.... Is het deze week alweer twee weken geleden dat ze post hebben gekregen van hun kinderen? Zo ja, dat krijgen ze deze week hun "reguliere (niet in het programma concept, echter)" post...

net niet te oud
pi_230514
Die post zal wel de reguliere twee-wekelijkse post zijn (van de kinderen).
Mocht Karin toch onverhoopt voortijdig willen vertrekken, dan zal V. alles toegeven wat ze maar kunnen om Karin in het huis te behouden. Dit overigens wel weer erg consequent.
pi_230515

Er is aan te nemen dat er na de gebruikelijke maandagochtend redaktie vergadering van VOO, een plan in werking wordt gezet om Karin in ieder geval tot volgende week donderdag in het huis te houden. De tijdens het weekend aanwezige redaktie heeft te weinig zegenschap om bepaalde zaken te geven of om dingen toe te zeggen.


pi_230516
Hebben ze al bedacht. Morgen komt Emile Ratelband alsof dat helpt en Karin heeft een brief mogen schrijven aan haar man (omdat ze voor het eerst in 22 jaar zijn verjaardag gemist heeft - snik) dus dat moet dan maar weer even genoeg zijn.
pi_230517
Ze heeft een video ingesproken, denk ik. Dit nadat ze 'ter verantwoording was geroepen' door BB en nadat zou zijn gebleken dat hetgene dat haar dwars zat was dat ze Wim's verjaardag miste. Na het inspreken van de band zou haar humeur erg zijn verbeterd. (BB-site)

Hebben we dit nou allemaal op de streams gemist? Kan iemand (Oliebol?) reconstrueren wanneer dat geweest moet zijn?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_230518

Het is duidelijk dat VOO zich heeft voorbereid op een “hoe houden we Karin vast tot en met de nominatie” actie. Zij heeft zonder dat het uit de streams blijkt een videoband ingesproken voor haar man Wim. Dat zorgt voor “voort wat hoort wat”, en voorlopig zal ze wel moeten blijven. Hoe ver gaat eigenlijk de deal die er gemaakt is. Is het alleen om haar voorlopig rustig te houden, of bestaat er al een deal die inhoud dat zij er volgende week uit gaat via een Anouk constructie. Weer een omkoop kunstje, wat om te voorkomen dat we er uit de gesprekken achter komen, door VOO voor de zekerheid maar op hun eigen site is geplaatst. Dan denk ik dat het ook daar te lezen bericht over Emille Ratelband, alleen maar zin heeft als het ook door de bewoners kan worden gezien. Het vertonen van Ratelband in hun eigen journaal heeft natuurlijk weinig zin. Als Karin zou weten dat Willem gezien stand van zaken bij de schaduw peilingen er volgende keer vermoedelijk uitgaat en zij dus met Bart en Willem overblijft, een niet erg aantrekkelijk groepje voor haar, zou zij denk ik wel vertrokken zijn.
pi_230519
quote:
op 12-13-1999 om 06:55 AM schreef Hunter het volgende:
Ze heeft een video ingesproken, denk ik. Dit nadat ze 'ter verantwoording was geroepen' door BB en nadat zou zijn gebleken dat hetgene dat haar dwars zat was dat ze Wim's verjaardag miste. Na het inspreken van de band zou haar humeur erg zijn verbeterd. (BB-site)

Hebben we dit nou allemaal op de streams gemist? Kan iemand (Oliebol?) reconstrueren wanneer dat geweest moet zijn?



Dit heb ik gisteren gehoord en geschreven:
"Karin komt opnieuw terug uit de DBK en zegt dat ze wel kerstversieringen konden krijgen, verder verteld ze wat en plots gaat alles op testbeeld.".

De streams zijn van 14.35 tot 14.42 exact uit de lucht geweest. Ik heb het niet uitgedaan dus weet me nog precies dat moment te herrineren dat Karin ook terug kwam.

We hebben dus duidelijk iets gemist en vanuit VOO vrees ik bewust op het testbeeld gezet. Misschien was dat de reden van testbeeld overdag, ik heb de hele middag geluistert maar er is niet over gesproken, wel vondt ik al raar dat Bart zei :" hebben we nog meer verrassingen als deze twee", dat zei hij nadat de streams weer te zien waren. Zoals ik dus nu lees is er wel degelijk iets gebeurd en zal dat het kunnen zijn. We zullen het wellicht nooit te weten komen vrees ik.

Wel vindt ik dat ze beginnen te mekkeren soms, ze wisten waaraan ze begonnen en nu het wat moeilijker wordt gaat VOO ook nog van die acties ondernemen die erg afwijken van alles. Ze moeten na mijn idee niet mekkeren, als ze niet meer kunnen moeten ze gewoon het huis verlaten en verder niet zeuren. Begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat het moeilijk zal zijn en natuurlijk mag je je emoties laten zien daar is niets mis mee en ook logisch, maar zeur niet en maak er wat van. Overigens mag VOO ook met het tonen van beelden wel discreter omgaan, want om te zeggen tegen Karin: "je bent in een vertrouwde omgeving" en vervolgens wel het uitzenden voor het nederlands publiek is niet echt een superactie vindt ik, na mijn idee hadden ze dat beter kunnen doen en het niet uit moeten zenden, beetje respect en in de waarde laten mag ook wel. Maar goed echt oordelen kunnen wij ook niet en daar moeten we voorzichtig mee zijn want zoals we al vaker hebben gehoord van Ex-bewoners moet het er echt anders uitzien als je binnen die muren zit en dat geloof ik ook wel.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 13 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 13 december 1999 @ 08:57:00 #12
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_230520
Ik hoop van harte dat VOO zich keihard gaat opstellen de laatste 3 weken, de ware aard van de BB beestjes komt nu boven en dat is toch graag wat ik wil zien!

Dat zwakke / slappe gedoe van weer een paar privileges voor deze of gene, moet nou maar eens afgelopen zijn

Ze komen niet uit een ei, ze wisten waar ze aan begonnen en als ze weg willen, dan gaan ze maar gewoon volhouden of aftaaien!

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 13 december 1999 @ 09:03:00 #13
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_230521
VOO heeft al zovaak toegegeven aan de bewoners dat ze er aan gewend zijn geraakt. Het hele back to basic idee is er eigenlijk nooit geweest. Het is dan nu ook niet verwonderlijk dat de bewoners (in dit geval Karin) gaan vragen om extra's.
Terug uit het enge bos
  maandag 13 december 1999 @ 09:32:00 #14
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_230522
Het is inderdaad niet verwonderlijk BOR, dat ze om extraatjes gaan vragen i.v.m. gewenning, maar ik zag toch liever dat VOO nu voet bij stuk hield!

Krijgen we lekker veel gezeur in de DBK

De laatste lootjes wegen het zwaarst en deze moeten extra zwaar zijn, maakt VOO tenminste waar wat ze steeds geroepen hebben!!!

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 13 december 1999 @ 15:19:00 #15
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230523
Ik vind het puur terecht dat Karin bij VOO aanklopte om wat extra's. Wat ik dan weer niet begrijp is waarom ze dat op zo'n stomme zeikmanier doet. Ik moest meteen denken aan een stukje van ik meen de Two Sisters die beschreven hoe het prototype vrouw salarisonderhandelingen voert. (laten we trouwens niet opnieuw de verschillen tussen man en vrouw gaan bespreken )
VOO zit met een enorm probleem als Karin nu weggaat, dus zij heeft wat te eisen. Net als Bart trrouwens, van hem begrijp ik ook niet waarom die niet met zijn vuist op tafel slaat. Oke jongens, ik ga nu inpakken en ben over 30 minuten weg als er geen shag/post weet ik veel ligt. Moeje kijke hoe ze gaan rennen.
Ik denk dat ze gewoon veel te geintimideerd zijn door VOO, ze hebben bliojkbaar gewoon niet door hoeveel macht ze hebben. Stom overigens, wel klagen dat Mutsje die macht wel bleek te hebben en er vervolgens niets aan doen....
Bij Karin komt ier nog bij dat ze errug plichtsgetrouw is. Blijkt ook uit haaar opmerking van toen ze het snacht over de vissen hadden, nee de naam Fokzine mocht niet op tv. Met die instelling kun je inderdaad de rest van je levenb bedden wassen en eten koken, emancipatie begint bij je zelf, Karin!

Hier laat ik het maar weer eens bij,

Groetjes, Casey

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')