abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 12 december 1999 @ 16:56:00 #1
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_230379
Ik geef toe het is eigenlijk al oud nieuws, maar ik moet het gewoon ff kwijt en ik heb er nog niets over gelezen op dit forum (wat natuurlijk niet wil zeggen dat het niet gepost is,…….ik dwaal teveel af J) Op zondag 5 december was mij bij de BB uitzending al opgevallen dat ze de avond ervoor al sinterklaas gevierd hadden. Nu las ik in de stream verslagen van de weekl dat dit aan de bewoners is opgedragen, met andere woorden: jongens, dit jaar heeft sint op 4 december pakjesavond. De arrogantie van V, hoe naief denken zij dat het nederlandse publiek is. Toegegeven onder de geeikte doelgroep van V zitten nou niet de Einsteins van deze wereld, maar toch….
What's next? Het millenium begint in het BB huis op 31 december? zodat ze iig een "leuke" uitzending kunnen compileren/manipuleren? Ik vind dat V wel erg ver gaat in het onderschatten van de intelligentie van hun publieke. Heeft iemand hier een andere mening over?

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_230380

Zonnedauw,

Wanneer denk je dat de meeste andere sinterklaas programma's zijn opgenomen. Heb je eigenlijk enig idee hoeveel zogenaamd live programma's er van te voren zijn opgenomen. Wat is er dan mis aan de sinterklaas aflevering van BB??

pi_230381
Ik geloof dat het millenium voor big brother al op 30 dec begint.Dacht dat dat de laatste dag voor de laatste bewoner was ?
pi_230382
quote:
op 12-12-1999 om 04:56 PM schreef zonnedauw het volgende:
<snip>
Ik vind dat V wel erg ver gaat in het onderschatten van de intelligentie van hun publieke. Heeft iemand hier een andere mening over?

Ja, Zonnedauw, ik denk en vrees dat het in werkelijkheid nog veel erger is dan 'onderschatten'. Ik merk duidelijk dat de BB-Regie, zoals veel media, hun klanten absoluut minachten, juist vanwege die goedgelovigheid. Dit als een soort beroeps-deformatie. Vb.: de commentaren van de regisseurs die 'naar binnen lekten': "Sukkels". Het slordig afwerken van overduidelijke montages. Het meedogenloos gebruiken van de bewoners als 'wandelende bill-boards', onder het mom van 'een presentje van VOO'. Dit laatste kunnen ze bij een normaal gecontracteerde acteur zich nauwelijks veroorloven, hier wel. De kijker identificeert zich teveel met het 'levend' aspect van de bewoners, om nog te merken dat ze als 'commerciele verpakking', dat wil zeggen 'voorwerpen' worden gebruikt.

pi_230383
quote:
op 12-12-1999 om 04:56 PM schreef zonnedauw het volgende:
Op zondag 5 december was mij bij de BB uitzending al opgevallen dat ze de avond ervoor al sinterklaas gevierd hadden. Nu las ik in de stream verslagen van de weekl dat dit aan de bewoners is opgedragen, met andere woorden: jongens, dit jaar heeft sint op 4 december pakjesavond. De arrogantie van V, hoe naief denken zij dat het nederlandse publiek is.

Op de BB site van V stond uitgelegd waarom ze dit deden. V heeft de bewoners (naar eigen zeggen iig) gevraagd of ze er bezwaar tegen hadden om Sinterklaas een dag eerder te vieren, zodat ze het op Sinterklaasavond uit konden zenden. De bewoners hadden hier alle begrip voor en vonden het geen probleem.

Juist omdat V dit op haar site uitlegde, denk ik niet dat dit iets te maken heeft met het
in de maling nemen van het Nederlandse publiek. Toegegeven, vaak gebeurt dit wel, maar dit keer zie ik dat toch echt niet zo.


  zondag 12 december 1999 @ 19:06:00 #6
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_230384
quote:
op 12-12-1999 om 05:37 PM schreef PINOK het volgende:

Zonnedauw,

Wanneer denk je dat de meeste andere sinterklaas programma's zijn opgenomen. Heb je eigenlijk enig idee hoeveel zogenaamd live programma's er van te voren zijn opgenomen. Wat is er dan mis aan de sinterklaas aflevering van BB??


Dat besef ik mij heel goed en vind ik in dezelfde belachelijk categorie vallen. Ieder weldenkend mens ziet dat die programma's zijn opgenomen, juist de suggestie dat het niet zo is vind ik te gek voor woorden. Ik kan dan ook altijd wel Paul de Leeuw waarderen die er de draak mee steekt regelmatig.

Dat van die V-site wist ik niet Athena, maar dan nog, op TV zeiden ze niets en wekte ze de suggestie dat het wel die avond was, of deden iig geen moeite om het tegendeel te bewijzen, daar gaat het mij om; de behandeling van je publiek.

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  maandag 13 december 1999 @ 14:59:00 #7
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230385
Veronica mag met haar programma's net zo ver gaan als zij zelf wil. Uiteraard. aEn dat is maar goed ook. Wat wil je dan, dat er iedere keer als ze wat willen de regelpolitie op de stoep staat die zegt dat de Sint op 5 dec komt en niet op vier? En houdt dat in dat je thuis ook alleen sinterklaas mag 4en op 5 december? Hebben wij thuis een probleem: ik kan me niet herrineren dat we het wel om de 5e gevierd hebben.
Bovendien had dit een hele duidelijke reden: zxe moesten de boel kunnen monteren. En daar heb nu eenmaal een beetje tijd voor nodig.
De eerste uitzending, op donderdag terwijl het woensdag gebeurd was en toch live noemen vond ik waardeloos. Maar de sintaflevering pretendeerde niet live te zijn, dus boeien...

En trouwens: wie zich geminacht voelt door voo is toch niet verplicht te kijken? Hoewel erg saai vind ik , vooral door Fok, het gewoon een leuk programma en ik kijk met plezier. Dank VOO!!

Groetjes, Casey

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')