Hmm... Eens kijken of ik ook wifi kan. Zal wel niet...quote:Op donderdag 25 december 2008 02:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tiepen gaat niet snel mobiel en de wifi is uigevallen dus zit op gprs, langzaam aan dus voor mij nu. Morgen fixen, nu niet
En dan nog een naamsaanpassing naar iMookquote:Op donderdag 25 december 2008 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
iMaciPhone
, nu nog een macbook
.
Wat zij zegtquote:
Dag!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga nu dus wel slapen, laten we hopen dat ik niet wakker wordt door trillingen en zweetplasjes.
Ik zou er het liefste meteen 1 gaan halen (macbook), maar ik weet nu al dat dan de maand te lang gaat zijnquote:Op donderdag 25 december 2008 02:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De laatste 2nu de eerste nog
Trusten en jij ook fijne feestdagenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef Noortje. het volgende:
En oja, slaap lekker iedereen straks, fijne nacht, draaize Guis, en fijne feestdagen iedereen!
Neeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 25 december 2008 02:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga nu dus wel slapen, laten we hopen dat ik niet wakker wordt door trillingen en zweetplasjes.
Misschien moet je ook gaan slapen dan.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeej, dan is het topic bijan dood
.
Trustequote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef Noortje. het volgende:
En oja, slaap lekker iedereen straks, fijne nacht, draaize Guis, en fijne feestdagen iedereen!
Trustequote:
Werk zequote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef Noortje. het volgende:
Langs jou of in mijn eigen bedquote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Misschien moet je ook gaan slapen dan.
Ik moet nog verhuizen....quote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou er het liefste meteen 1 gaan halen (macbook), maar ik weet nu al dat dan de maand te lang gaat zijn.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef Litton-Lane het volgende:
@ TT
Zolang we maar in de top 10 blijven
Wifi is uigevallen omdat de router al een tijdje raar doetnog geen zin gehad, morgen tijd zat....
Mars!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |