abonnement Unibet Coolblue
pi_64404905
Argh...de Smackdown die ik overal vind is wel met erg haperend geluid
Wel erg vet, zo kan ik de "normale" afleveringen ook blijven volgen, thanks gasten!
Zijn er nog bepaalde sites etc. die het volgen waard zijn? Ben er namelijk zo lang uitgeweest dat ik merk dat ik overal op achterloop nog

Oh enne..... Awesome
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_64406114
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games zaterdag 27 december 2008 @ 21:29:17 #178
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_64412237
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:40 schreef Dragorius het volgende:
Argh...de Smackdown die ik overal vind is wel met erg haperend geluid
Wel erg vet, zo kan ik de "normale" afleveringen ook blijven volgen, thanks gasten!
Zijn er nog bepaalde sites etc. die het volgen waard zijn? Ben er namelijk zo lang uitgeweest dat ik merk dat ik overal op achterloop nog

Oh enne..... Awesome
Zie elke maand mijn previews (ook van vorige maanden, even zoeken in topics) dan weet je ong. welke verhaallijnen er zijn.
.....Kennedy
pi_64414898
Waarom zit Kane in zo'n rare storyline? Serieus, dat ze daar niks beters mee kunnen verzinnen....
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  Redactie Games zaterdag 27 december 2008 @ 23:01:35 #180
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_64414916
Van slecht naar slechter idd, van elke keer verliezen van Rey naar verlief zijn op Kelly 2x
.....Kennedy
pi_64415032
Ah lief, Batista's ziekenhuisbezoek opgeleukt met foto's op de WWE site . Batista heeft voor mij wel afgedaan ondertussen, tijd dat Kane Rey + Kelly2 naar de tyfus slammed en samen met Taker ff doorsteamrolled voor de Tag titles...jeweettoch?

of ben ik nu te veeleisend?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Dragorius op 28-12-2008 00:03:19 ]
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_64416004
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:05 schreef Dragorius het volgende:
Ah lief, Batista's ziekenhuisbezoek opgeleukt met foto's op de WWE site . Batista heeft voor mij wel afgedaan ondertussen, tijd dat Kane Rey + Kelly2 naar de tyfus slammed en samen met Taker ff doorsteamrolled voor de Tag titles...jeweettoch?

of ben ik nu te veeleisend?
Uh ok

Edit:

Behind Kennedy Lines is een redelijk leuke film Natuurlijk geen hoogstaand verhaal, maar meer een ouderwetse actie film. Wel leuk

[ Bericht 17% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 28-12-2008 03:23:49 ]
pi_64424519
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:40 schreef Dragorius het volgende:
Argh...de Smackdown die ik overal vind is wel met erg haperend geluid
Wel erg vet, zo kan ik de "normale" afleveringen ook blijven volgen, thanks gasten!
Zijn er nog bepaalde sites etc. die het volgen waard zijn? Ben er namelijk zo lang uitgeweest dat ik merk dat ik overal op achterloop nog
De eerste releases die op de torrent sites staan vind ik meestal van inferieure kwaliteit. Ik gebruik sowieso usenet en pak altijd de releases van SC420 (StoneCold 420). Hij heeft op de HD versies na toch nog de beste XVID kwaliteit, volgens mij doet hij ook aan torrents maar weet het niet zeker.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 28 december 2008 @ 11:52:17 #184
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_64424631
Morph0 sucks gewoon
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_64425454
Maar Morp0 is wel altijd als eerste, en dan kan je wel al op vrijdag kijken. Wat ik zelf leuker vind. Het is dat ze nog geen HD hebben in Australie, anders was die kwaliteit wel beter. Release van deze week vond hij zelf ook slecht zei hij gister, maar dat kwam door de kerst.

Stone Cold is mooi maar altijd dubbel zo groot als wat het moet zijn. ECW is in HDTV altijd 350mb. Bij hem 700mb wat nergens op slaat, zonde van de ruimte. En hij maakt zelf geen torrents meer, maar die worden door downloaders via usenet gemaakt en op piratebay/mininova gezet.
  zondag 28 december 2008 @ 12:30:09 #186
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_64425537
True

ben er ook dankbaar voor maar zijn geluid sucks elke week.. jammer dat ie er niks aan kan veranderen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_64426546
Vreemde is dat KYR altijd mooie HDTV releases doet van Smackdown laatste maanden, en echt standaard iedere week nu. Als ze dat nou eens bij Raw deden
  Redactie Games zondag 28 december 2008 @ 15:25:33 #188
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_64431212
WTF is TNA nu voor zooi, 1e cd heb ik gekeken, 1 hele match van 4 minuten, wow

Kan iemand mij even waarschuwen wanneer het leuker wordt, heb wel meer dingen om te doen dan te kijken hoe een random wrestler in zijn jeugdjaren was.
.....Kennedy
pi_64435074
Is TNA zo aan het focussen op de randzaken dan? Ben nu de Egde DVD aan het kijken, cool om te zien, wel vind ik hem in de beginjaren wel erg eeh...superman terugkomen in zowat elke match.
Mijn SD/Raw zijn idd ook van Morph0, ik zal eens naar die van SC420 zoeken, bedankt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_64435474
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:18 schreef Dragorius het volgende:
Is TNA zo aan het focussen op de randzaken dan? Ben nu de Egde DVD aan het kijken, cool om te zien, wel vind ik hem in de beginjaren wel erg eeh...superman terugkomen in zowat elke match.
Mijn SD/Raw zijn idd ook van Morph0, ik zal eens naar die van SC420 zoeken, bedankt.
Morph0 doet geen Raw, alleen maar Smackdown omdat die in Australie een dag eerder zijn dan bij Amerika. SC420 is altijd veels te groot en enorm langzaam. Moet gewoon wachten op HDTV rips van KYR/AAF of erg sterke rips van FWG en 443 in SDTV. Staan gewoon op de trackers, alleen zijn ze helaas meestal wat traag bij Raw/ECW/PPV.
pi_64435650
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Morph0 doet geen Raw, alleen maar Smackdown omdat die in Australie een dag eerder zijn dan bij Amerika. SC420 is altijd veels te groot en enorm langzaam. Moet gewoon wachten op HDTV rips van KYR/AAF of erg sterke rips van FWG en 443 in SDTV. Staan gewoon op de trackers, alleen zijn ze helaas meestal wat traag bij Raw/ECW/PPV.
Komt dus neer op een keuze tussen > op de "juiste" dag zien of met goeie kwaliteit. Dan ga ik liever voor de kwaliteit.
Die Edge DVD rip is van Kyr en moet zeggen, ziet er goed uit voor "slechts" 4.4 gig geripped van 3 dvd's!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_64436675
Ik pak altijd wat er als eerste opstaat behalve de internationale versies want ik wil wel alles zien
kwaliteit boeit me weinig al was smackdown met haperend geluid deze week wel irritant

ik download nu ook maar met 450 kbs
straks met het dubbele en ga ik de hd rips nemen
Narf!
  maandag 29 december 2008 @ 09:46:56 #193
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_64456762
grappig dat Kennedy zn film hier wel leuk word gevonden terwijl zn film qua inhoud maar weinig verschilt met the Marine maar ja....daar speelt Cena natuurlijk in

1e recensie is binnen en tsja....
quote:
By Vincent Haworth

Behind Enemy Lines: Colombia

I'm really confused about what the WWE are trying to do with this film. If it was an attempt to launch Mr Kennedy into a major start then something went way wrong. WWE pushed him as being the star based on everything I've read. He's the sole person on the DVD cover but the lead role is taken by Joe Manganiello. Who's had roles in TV shows such as ER, One Tree Hill, How I Met Your Mother and CSI. Straight away you get the feeling that they have no confidence in Kennedy what-so-ever! And things don't get any better for him. In the opening scenes you get a little caption under his name, introducing the character, saying “He bench pressed his first Civic at 15!” I have no idea what that's about either

Kennedy's dialogue is kept short and sweet, so as not to place him out of his depth, or make him look stupid..............oh how things have changed!

As for the film, well you get the feeling your watching a missing script from the A-Team. The basic outline of the film is about a bunch of Marines sent into Colombia on a Secret mission and end up on the run. The style is dated, and although not dreadful, you wouldn't be surprised if the film was made 10 years ago. It just comes across as very odd, the idea of casting Kennedy in this role, a bit player to Joe Manganiello is odd. They then package the whole deal as if Kennedys the big star! Kennedy just doesn't look comfortable at times, and is give no chance to shine, because he's never the focal point!

If your a Kennedy fan your going to be disappointed........if your an action film fan your going to be disappointed...........and if your a WWE stock holder your going to be very disappointed, cause this is money down the drain and in turn makes Kennedy look 2nd rate to the casual fan!

Rating *1/2
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_64461725
Heb de Marine niet gezien, maar het verhaal is daar dat hij ze vriendin gaat redden als rambo in zijn eentje. Dat is toch wel een ander verhaal dan Kennedy die met een leger ergens heen gaat op een missie lijkt mij. En zoals de review al zei is Kennedy niet eens de hoofd persoon.

Het was voor mij meer een random oorlogs film dan een WWE film met een worstelaar erin iig.

Nu Kaz gewond is, willen ze misschien Daniels in het pak stoppen, en de grap backstage is om hem dan weer te ontslaan volgend jaar bij Feast Or Fired

[ Bericht 25% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 29-12-2008 13:44:18 ]
pi_64463352
According to several fans in attendance at tonight's SmackDown brand house show in Raleigh, North Carolina, reigning WWE Divas Champion Maryse suffered a traumatic injury during her match.

Maryse and Natalya were wrestling The Bella Twins in the third match on the show. As Maryse worked one of the twins over in the corner, she suddenly collapsed to the mat. She appeared to have blown out her knee as she was seen clutching it.

What followed was an awkward scene in which Natalya stood on the apron not knowing what to do while The Bella Twins went around the ring playing up to the crowd. Special guest referee Kung Fu Naki stood over Maryse talking to her. The road agent for the match threw up the "X signal" and a number EMTs, referees and road agents hit the ringside area. Meanwhile, Natalya entered the ring and made one of the twins submit to the sharpshooter to put an end to the match. Maryse was then carted off on a stretcher.

This is a horrible break for Maryse as she beat Michelle McCool just last week to become the new WWE Divas Champion. It goes without saying that she'll be forced to relinquish her newly won title and take several months off due to the injury as well.

Bron: Nodq.com
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_64463656
Maryse Niet dat ik het hele Diva's gebeuren qua worstelen leuk vind maar de meeste Diva's zijn toch wel een genot voor het oog (niet voor het oor, dat irritante gepiep van ze).
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 29 december 2008 @ 16:32:16 #197
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_64468387
hmmm, dat is best balen voor dr. Vind haar toch altijd nog de leukste van heel SD.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_64470572
Het kan ook nep zijn omdat WWE de laatste tijd veel injury angles doet bij house shows (met de Divas) waren paar dagen geleden ook reports dat Maria gewond zou zijn. Maar ze wisten het niet zeker.

Dus hopelijk valt het wel mee dan
  maandag 29 december 2008 @ 19:20:48 #199
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_64473905
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het kan ook nep zijn omdat WWE de laatste tijd veel injury angles doet bij house shows (met de Divas) waren paar dagen geleden ook reports dat Maria gewond zou zijn. Maar ze wisten het niet zeker.

Dus hopelijk valt het wel mee dan
Mwah, lijkt me sterk. Gozer op een ander forum die er was zei dat ze wel een kwartier op de grond lag.
  maandag 29 december 2008 @ 20:22:49 #200
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_64476002
Lijkt mij ook niet, de reprts zijn ook redelijk gedetailleerd dat 1 vd Bella's een low dropkick deed en echt vol op Maryse dr knieschijf kwam, ik denk dat het wel redelijk serieus is dus

ah...WWE.com heeft het staan

Newly-crowned Divas Champion Maryse injured
Written: December 29, 2008

Divas Champion Maryse dislocated her kneecap at a WWE Live Event this past weekend in Raleigh, N.C., just days after defeating Michelle McCool to become the golden girl of SmackDown.

It is unclear how much time Maryse may miss due to the injury.

Stay with WWE.com as more details become available.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')