Titel?quote:Financial troubles force a recent divorcee and her teenage sons Mike and Sam to settle down with her father in the California town of Santa Carla. At first, Sam laughs off rumours he hears aboutwho inhabit the small town. But after Mike meets a beautiful girl at the local amusement park, he begins to exhibit the classic signs of
. Fearing for his own safety, Sam recruits two young
to save his brother by finding and destroying the head
.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 14 december 2008 13:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ow. The Lost Boys?
Misschien toch geen tussendingesdinges.
Zach Braff?quote:Op zondag 14 december 2008 16:50 schreef Hulkio het volgende:
Trivia van welke acteur?
Attended the same high school and graduated the same year (1993) as R&B singer and hip-hop MC Lauryn Hill.
Member of Phi Kappa Psi Fraternity at Northwestern.
He has gained praise at film festivals for his directorial debut, .......
Mandy Moore accompanied him to the Golden Globes in 2006.
Hmmm... bummer.quote:Op zondag 14 december 2008 17:20 schreef wyccie het volgende:
Ik zie geen foto. Wel een plaatje dat jou van diefstal beschuldigt.
quote:Op zondag 14 december 2008 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Paltrow en een oor van Martin Freeman?
Jeeh +1quote:Op zondag 14 december 2008 20:58 schreef Jeeh het volgende:
Dat is The Good Night.
Pegg staat me niet meer bij, maarj die kleur haar van Paltrow vergeet je niet snel
Soms heb ik geen zin om een vraag te stellen, maar wil ik wel laten blijken dat ik het weet. Dat heeft vroeger al eens tot irritatie geleid.quote:Op zondag 14 december 2008 21:01 schreef xibalba het volgende:
[..]
herken je hem nou aan zijn oor of aan zijn neus?
en die andere man.....geen idee? toch een redelijk bekende cast deze film.......
Onder het motto beter laat als nooitquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:49 schreef California het volgende:
Paul de Leeuw
Daan Schuurmans
Carice van Houten
Wendy van Dijk
Peter Paul Muller
Valerio Zeno
Jeroen Spitzenberg
Michiel Romeyn
Anneke Blok
Thomas Acda
Ruben van der Meer
Chantal Janzen
Remco Vrijdag
Diederik Ebbinge
Rene van 't Hof
Die trailer ziet er eigenlijk behoorlijk goed uit zeg! Bedankt voor de reminder iig.quote:Op maandag 15 december 2008 19:23 schreef lamers het volgende:
Omdat de trailer vandaag officieel in premiere is gegaan op myspace
5 namen van X-Men origins: Wolverine
TJLinden +1quote:Op maandag 15 december 2008 19:54 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Die trailer ziet er eigenlijk behoorlijk goed uit zeg! Bedankt voor de reminder iig.
Uit de trailer maakte ik op:
Hugh Jackman (duh)
Liev Schreiber
Volgens mij ook een flits van Ryan Reynolds (maar dat kan ik fout hebben, wist wel dat die in de film zit)
Niet in de trailer, maar wel in de film zit hobbit Dominic Monaghan
En mag ik dan als laatste naam gewoon flauw Stan Lee noemen? Die zal op imdb vast gecrediteerd staan voor de characters
Zeker beter dan verwacht, ik was ook een beetje huiverig.quote:Op maandag 15 december 2008 20:14 schreef lamers het volgende:
[..]
TJLinden +1
Vond hem er idd beter uitzien dan ik had verwacht
Ik zat met m'n domme kop alleen op de pagina van Stan Lee te kijkenquote:Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Thor
Captain America
Avengers
Iron Man 2
Iron Fist
Ant-Man
Black Panther
FOK! Movie Trivia Maart 2008 IVquote:
quote:is great at playing wiseguys because...well, probably because he spent some time with them when he was booking them or interrogating them or hitting them in the face with phone books or whatever it is cops generally do with criminals. Also because he's Italian. And also because he's...
We were about to say that's a pretty good actor, but the truth is that he's not. Or, at least, if he has any range as an actor, we have no evidence of it. Yeah, at first glance, it seems like there's an impressively large gulf between "cop" and "wiseguy." But just because they're on either side of the law doesn't mean they behave all that differently. Both either have to be tough, or to give the impression of toughness. Both engage in activities that might result in one's nose getting broken. Both spend a lot of time at the cop shop.
quote:But how can we hold's lack of versatility against him when he does that thing he does so well? On the legitimate side of the legal divide, he's appropriately bark-y and businesslike whether he's in a prestigious vehicle for his talents (film's original Jack Crawford in
, a retired cop turned PI in
, the acclaimed TV series
) or not (The Mod Squad, Paparazzi, Striking Distance, and so on, and so on). We find him much more intimidating as a boring white girl's stern dad, barely tolerating his new son-in-law, than we did Robert De Niro in exactly the same role in Meet the Parents. Possibly because De Niro may play the bad-ass, but he is (a) just faking it and (b) approximately three feet four inches tall. Whereas
was professionally trained in various devastating yet invisible methods of messing up political-convention protesters. He was a cop in Chicago, people.
Snatch, Out of Sight en Get Shorty zijn goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef Doff het volgende:
Zat hij niet ook in Get Shorty en/of Be Cool?
Ben zijn naam overigens kwijt. Wel geweten denk ik.
Jagdhunde is goedquote:Op woensdag 17 december 2008 08:35 schreef Jeeh het volgende:
Geen idee wat fazant in het duits is, dus gaan we maar voor de hond.
Der Jagdhund? Die Jagdhunde?
xibalba +1quote:
Dat is de film die ik bedoel (ik was niet op de hoogte van eentje met Will Ferrell en Baron Cohenquote:Op woensdag 17 december 2008 17:21 schreef Jeeh het volgende:
Will Ferrell en Baron Cohen, maar geen idee wie het filmt.
Dan is er Robert Downer JR. In een film van Guy Ritchie. Maar geen idee met wie dat is... Jason Statham?
Schrijfster is Audrey Niffenberger.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef lamers het volgende:
Tot nu toe is alles goed nog 1 naam.
Een acteur die voorla bekend is van Office Space, Adaption, Band of Brothers en andere series
of
De schrijfster van het boek
of
De schrijver van het script die o.a. bekendis van Ghost, Jacob's Ladder en Deep Impact
of
...
Vond het ook een geweldig boek. Ben ook al een eeuwigheid aan het wachten op minstens een trailerquote:Op woensdag 17 december 2008 19:13 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Schrijfster is Audrey Niffennegger.
Ik heb het boek gelezen en was er heerlijk in meegesleept. Baal nu dus behoorlijk dat de film weer is uitgesteld.
Die Ron Livingstone vind ik trouwens wel goed bij de rol van Gomez passen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:25 schreef lamers het volgende:
[..]
Vond het ook een geweldig boek. Ben ook al een eeuwigheid aan het wachten op minstens een trailer
TJLinden +1
De acteur was Ron Livingstone in de rol van Gomez
En de scriptschrijver is Bruce Joel Rubin.
quote:
Nee.quote:
Nee en nee.quote:
Die heeft er 2.quote:
Naam is juist, maar het aantal is wat overdreven.quote:
Dat is ook een hele eer.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geheel in de rand ben jij samen met Califo de user die het vaakst in de top 10 eindigde zonder ooit eens te winnen.
lamers +1quote:
16 keer was dat, voor de statistieken.quote:
Seven Samurai staat er niet in.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
godfather 9,2
dark knight 9,0
Seven Samurai 8,9
godfather 2 8,9
shawshank redemption 8,8
Dude, you're almost there!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:12 schreef xibalba het volgende:
Jaws
ET
Raiders of the Lost Ark
Empire of the sun
Jurasic Park
Catch me if you can
War of the Worlds
Minority report
A.I.
Schindlers list
Amistad
the color purple
....
Punten zijn voor Doff!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:15 schreef Doff het volgende:
Duel
Munich
Kingdom of the Crystal Skull
Temple of Doom
The Last Crusade
InTrePidIvity+1quote:Op donderdag 18 december 2008 21:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is natuurlijk The X-Files Movie.
Jeeh +1quote:Op donderdag 18 december 2008 18:39 schreef Jeeh het volgende:
Blade Runner![]()
Te herkennen aan die vliegende auto, de visschubben waar Deckard naar kijkt en de agent.
Jeeh+1quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:19 schreef Jeeh het volgende:
Of als je het volledig wil hebben:
Star Wars: Clone Wars
Ja, hè?!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een lelijk kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |