http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/284058quote:Op donderdag 11 december 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Waar komt die Surpise-truck eigenlijk allemaal? Vast niet in het gezellige Eindhoven?
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welke stapel heb je nou uiteindelijk besteld
Gisteren en vandaag ontvangen. Die van Eagles en Paul Weller zijn alleen al vanwege de hoes de moeite waardquote:GAYE, MARVIN - LIVE AT MONTREAUX 1980 - ¤ 1,99
PALMER, ROBERT - LIVE AT THE APOLLO - ¤ 1,99
PAUL WELLER - Catch Flame (2CD Paper Sleeve Limited Edition) - ¤ 2,99
EAGLES - The Long Run (Japanese Vinyl Replica Edition) - ¤ 6,99
Eeej !quote:Op donderdag 11 december 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Waar komt die Surpise-truck eigenlijk allemaal? Vast niet in het gezellige Eindhoven?
Ik heb gister ff zo'n collectebus besteld. Volgende week nog ff collecteren. En iig 1 dag naar t Glazen Huis, maar vaker.
Wanneer gaan de mensen van hier?
Edit: hellow!
Edit 2: orgiginele TT Hans
Ook al zo'n MAC figuur..quote:Op donderdag 11 december 2008 20:41 schreef Mark336 het volgende:
Why the FOK! kan ik mijn PC niet afsluiten...
Ben toch blij dat ik nog een Mac heb
Denk hoe kut het is als je een slecht punt haaltquote:Op donderdag 11 december 2008 20:47 schreef Noortje. het volgende:
Iemand enig idee hoe ik motivatie kan krijgen om nog 'even snel' 20 pagina's te leren?
Haha nou daar word ik alleen maar depressiever van.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:48 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Denk hoe kut het is als je een slecht punt haalt? Deed ik altijd, dat hielp wel
Gewoon doen, niet uitstellen, maar nu doen!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:47 schreef Noortje. het volgende:
Iemand enig idee hoe ik motivatie kan krijgen om nog 'even snel' 20 pagina's te leren?
HAHAquote:Op donderdag 11 december 2008 20:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha nou daar word ik alleen maar depressiever van.
In de trein zitten met een Macbook Air is toch iets te fijn werkenquote:
Gil maar wanneer jij wilt gaanquote:Op donderdag 11 december 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb gister ff zo'n collectebus besteld. Volgende week nog ff collecteren. En iig 1 dag naar t Glazen Huis, maar vaker.
Wanneer gaan de mensen van hier?
Edit: hellow!
Edit 2: orgiginele TT Hans
Is goed mien jong.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans ik ga je toch een keer op topicnaam verzincursus sturen
* Sirolf moet zich inhouden om niet een tegenreactie te posten...quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans ik ga je toch een keer op topicnaam verzincursus sturen
Mmmmmmja. *gaat lezen*quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Gewoon doen, niet uitstellen, maar nu doen!
Uittrekseltje schrijven, heb je het meteen geleerd
zoiets?
Jij ook al? GMTA...quote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf moet zich inhouden om niet een tegenreactie te posten...
FIrst POstquote:Op donderdag 11 december 2008 20:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké, ik ken de TVP ondertussen, maar WTF is een fipo?
Thanx!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/284058
Laat je gaanquote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf moet zich inhouden om niet een tegenreactie te posten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |