Allemachtig wat moet dat een kutblad worden.quote:donderdag 11 december 2008
Sportglossy Frits en Barbara Barend
AMSTERDAM - Vader en dochter Frits en Barbara Barend beginnen een eigen sporttijdschrift. Het blad, dat Sport Personality gaat heten, is volgens de bedenkers de eerste Nederlandse sportglossy ooit.
Het magazine sluit volgens de tweekoppige hoofdredactie aan op de behoefte van Nederlanders steeds meer te weten over het persoonlijke leven van hun sporthelden.
Ook onderwerpen als seks in de topsport komen aan bod. Sport Personality moet in maart volgend jaar voor het eerst uitkomen. De verschijningsfrequentie wordt later bepaald.
Jij bent geinteresseerd hoe Truus van Gaal hun woning heeft ingericht? Naar de favoriete maaltijd van Jermaine Lens (de nasi zoals zijn moeder die maakt), en de nieuwste gadgets van Royston Drenthe?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Misschien kan dit wel leuk uitpakken voor de voetballeek.
Kijk de VI is en blijft een tijdloos blad met goede informatie, dit zal meer een glossy zijn.
Dus 40% advertising, 30% columns en eigen stukjes en 30% gekochte interviews van internet..
quote:
Misschien een idee.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef MaxPower het volgende:
Je hebt er gesolliciteerd?
quote:Helden
Het gaat, met rond de 60.000 verkochte exemplaren, fantastisch met Helden. En we kunnen u nu vertellen dat Helden heel snel de status van een volwassen blad heeft bereikt, nadat we het eerste nummer in mei hadden aangeboden aan Johan Cruijff. Dat laat Helden nummer 2 zien.
Met weer onthullende, persoonlijke en indringende verhalen die de sporthelden aan ons wilden vertellen. Zoals wielrenner Tom Boonen die zich maandenlang verborgen hield voor de pers, maar die wel met ons wilde praten over coke, vrouwen en natuurlijk fietsen. Het interview waarop iedereen zat te wachten.
Zoals Khalid en Sabia Boulahrouz die na de dramatische gebeurtenissen tijdens het EK vorig jaar zomer samen in stilte het verlies van hun pasgeboren kindje verwerkten. In Helden hun eigen aangrijpende verhaal over de afgelopen maanden.
En Irene de Kok. De oud-judo kampioene vertelt hoe ze jarenlang werd gedreven door woede en hoe ze de schaamte over de Ooms-zaak nu voorbij is. Een nieuwe Irene de Kok, met een nieuw leven en een nieuwe liefde.
En natuurlijk Victoria Koblenko. ‘She went black’ met Troy Douglas. ‘And will she ever turn back?’ En een nieuwe onthulling in de Karel Lotsy affaire, die de rehabilitatie van de ‘ Dordtse Magier’ op losse schroeven zet en aantoont: Lotsy was toch fout, goed fout!
Helden heeft ook een vooruitziende blik. Voetbal-ster Anouk Hoogendijk (die ons met de beslissende penalty naar de halve finale op het EK schoot) poseert voor sportbody. Zij geeft zich met recht bloot. Trots zijn wij met Leontien van Nistelrooy op haar geweldige carrière als fotograaf. Met haar mochten we door het oog van de camera een kijkje nemen in de fraaie stadsvilla van het pas getrouwde echtpaar en Nigel en Winonah de Jong.
Onze nieuwe Helden vanaf 1 oktober in de winkel.
Als je een marktonderzoek doet voor het blad, lijkt het je dan niet handiger om het blad zelf naar de abonnees te vragen?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:42 schreef SP2A het volgende:
Omdat ik een marktonderzoek ben gestart voor het blad Helden, ben ik op zoek naar een abonnee of abonnees van het blad Helden. Aan deze persoon zou ik graag wat kleine vraagjes willen stellen om het marktonderzoek te bevorderen. Kleine moeite en mijn dank zal groot zijn!
Nee, wij krijgen geen gegevens van abonnees van het blad zelf! Via het blad kunnen wij dus eigenlijk niet aan abonnees komen, aan ons de opdracht om op een creatieve manier wel aan wat informatie van abonnees te komen, zodat wij misschien een interview kunnen doen!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je een marktonderzoek doet voor het blad, lijkt het je dan niet handiger om het blad zelf naar de abonnees te vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |