abonnement Unibet Coolblue
pi_63930118
quote:
donderdag 11 december 2008
Sportglossy Frits en Barbara Barend

AMSTERDAM - Vader en dochter Frits en Barbara Barend beginnen een eigen sporttijdschrift. Het blad, dat Sport Personality gaat heten, is volgens de bedenkers de eerste Nederlandse sportglossy ooit.

Het magazine sluit volgens de tweekoppige hoofdredactie aan op de behoefte van Nederlanders steeds meer te weten over het persoonlijke leven van hun sporthelden.

Ook onderwerpen als seks in de topsport komen aan bod. Sport Personality moet in maart volgend jaar voor het eerst uitkomen. De verschijningsfrequentie wordt later bepaald.
Allemachtig wat moet dat een kutblad worden.
pi_63930171
Zien ze weer ergens handel in..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63930227
Misschien kan dit wel leuk uitpakken voor de voetballeek.

Kijk de VI is en blijft een tijdloos blad met goede informatie, dit zal meer een glossy zijn.
Dus 40% advertising, 30% columns en eigen stukjes en 30% gekochte interviews van internet..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63930314
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Misschien kan dit wel leuk uitpakken voor de voetballeek.

Kijk de VI is en blijft een tijdloos blad met goede informatie, dit zal meer een glossy zijn.
Dus 40% advertising, 30% columns en eigen stukjes en 30% gekochte interviews van internet..
Jij bent geinteresseerd hoe Truus van Gaal hun woning heeft ingericht? Naar de favoriete maaltijd van Jermaine Lens (de nasi zoals zijn moeder die maakt), en de nieuwste gadgets van Royston Drenthe?
pi_63930326
is dit niet meer iets voor SPT?
That's all folks!
pi_63930342
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
is dit niet meer iets voor SPT?
Ja, ik dacht eerst dat het alleen een voetbalblad was.
  donderdag 11 december 2008 @ 12:33:30 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63930352
Ik krijg alleen al jeuk van het woord 'glossy'..
Gourmetten of steengrillen?
pi_63930374
Even richting SPT maar.

Het blad komt overigens maar 4 keer per jaar uit. Deze aanvulling op het huidige assortiment kan mijnsinziens niet zoveel kwaad.
That's all folks!
pi_63930701
Je hebt er gesolliciteerd?
  donderdag 11 december 2008 @ 12:50:15 #10
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63930815
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef MaxPower het volgende:
Je hebt er gesolliciteerd?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_63930855


De cover voorspelt niet veel goeds.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63939921
Meer iets voor Sport idd.
sig verwijderd door FA
pi_63940052
Voetballende vrouwen schrikken mij af, moet er niet aan denken dat mijn vrouw me ff een panna zou geven in de keuken, alvorens met de borden naar de tafel te lopen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2008 @ 19:55:07 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_63941562
Dit gaat mislukken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64091771
Het is vooral jammer dat de gemiddelde voetballer écht niet interessant is.
pi_64092324
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef MaxPower het volgende:
Je hebt er gesolliciteerd?
Misschien een idee.
That's all folks!
pi_73029515
Ik zit even mijn (lege) AT door te struinen.. maar hoe is het eigenlijk met dit blad? Ik heb er werkelijk NIETS meer van gehoord na dit persbericht.
pi_73043968
heet het niet helden en schijnt het eigenlijk best wel goed te zijn?
pi_73045677
Zou kunnen hoor, ook van Helden heb ik echter nog niets gehoord. Maar dat ligt vooral aan mijn gebrekkige bladenkennis vermoed ik.
pi_73048717
http://www.heldenmagazine.nl/
Heb het overigens ook niet gelezen hoor, maar blijkbaar op 1 oktober weer een volgend deel.
quote:
Helden

Het gaat, met rond de 60.000 verkochte exemplaren, fantastisch met Helden. En we kunnen u nu vertellen dat Helden heel snel de status van een volwassen blad heeft bereikt, nadat we het eerste nummer in mei hadden aangeboden aan Johan Cruijff. Dat laat Helden nummer 2 zien.

Met weer onthullende, persoonlijke en indringende verhalen die de sporthelden aan ons wilden vertellen. Zoals wielrenner Tom Boonen die zich maandenlang verborgen hield voor de pers, maar die wel met ons wilde praten over coke, vrouwen en natuurlijk fietsen. Het interview waarop iedereen zat te wachten.

Zoals Khalid en Sabia Boulahrouz die na de dramatische gebeurtenissen tijdens het EK vorig jaar zomer samen in stilte het verlies van hun pasgeboren kindje verwerkten. In Helden hun eigen aangrijpende verhaal over de afgelopen maanden.
En Irene de Kok. De oud-judo kampioene vertelt hoe ze jarenlang werd gedreven door woede en hoe ze de schaamte over de Ooms-zaak nu voorbij is. Een nieuwe Irene de Kok, met een nieuw leven en een nieuwe liefde.

En natuurlijk Victoria Koblenko. ‘She went black’ met Troy Douglas. ‘And will she ever turn back?’ En een nieuwe onthulling in de Karel Lotsy affaire, die de rehabilitatie van de ‘ Dordtse Magier’ op losse schroeven zet en aantoont: Lotsy was toch fout, goed fout!

Helden heeft ook een vooruitziende blik. Voetbal-ster Anouk Hoogendijk (die ons met de beslissende penalty naar de halve finale op het EK schoot) poseert voor sportbody. Zij geeft zich met recht bloot. Trots zijn wij met Leontien van Nistelrooy op haar geweldige carrière als fotograaf. Met haar mochten we door het oog van de camera een kijkje nemen in de fraaie stadsvilla van het pas getrouwde echtpaar en Nigel en Winonah de Jong.

Onze nieuwe Helden vanaf 1 oktober in de winkel.
pi_86456871
Omdat ik een marktonderzoek ben gestart voor het blad Helden, ben ik op zoek naar een abonnee of abonnees van het blad Helden. Aan deze persoon zou ik graag wat kleine vraagjes willen stellen om het marktonderzoek te bevorderen. Kleine moeite en mijn dank zal groot zijn! ^O^
pi_86458479
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:42 schreef SP2A het volgende:
Omdat ik een marktonderzoek ben gestart voor het blad Helden, ben ik op zoek naar een abonnee of abonnees van het blad Helden. Aan deze persoon zou ik graag wat kleine vraagjes willen stellen om het marktonderzoek te bevorderen. Kleine moeite en mijn dank zal groot zijn! ^O^
Als je een marktonderzoek doet voor het blad, lijkt het je dan niet handiger om het blad zelf naar de abonnees te vragen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_86647789
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:30 schreef marcodej het volgende:

[..]

Als je een marktonderzoek doet voor het blad, lijkt het je dan niet handiger om het blad zelf naar de abonnees te vragen?
Nee, wij krijgen geen gegevens van abonnees van het blad zelf! Via het blad kunnen wij dus eigenlijk niet aan abonnees komen, aan ons de opdracht om op een creatieve manier wel aan wat informatie van abonnees te komen, zodat wij misschien een interview kunnen doen!
Ik hoop dat er nog wat mensen zijn die zich melden voor een klein interview!
pi_86975720
http://www.thesistools.com/web/?id=151038
Alstublieft deze enquête invullen om ons verder te helpen met ons onderzoek!
^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')