quote:Op woensdag 10 december 2008 @ 18:24 schreef MissBliss het volgende:
Even een kattenvraagje: Ziggy heeft de afgelopen maanden 2 keer een antibioticaprik gehad, 1 keer voor verkoudheid en 2,5 week geleden voor ontstoken ogen en nu is ze sinds gisterenavond wéér aan het reutelen en pruttelen! Niet constant, eerst gisterenavond laat en nu weer sinds een uurtje.
Ik weet niet wat het is, ene moment denk ik dat ze een verstopte neus heeft en volgende moment lijkt ze te moeten kotsen, maar tis best zielig.
En ze is zo oud en vatbaar en dan denk ik al snel: Oh jee, ze gaat dooood![]()
Maar dat zal best meevallen, want ze eet, drinkt, poept, plast en zeurt nog gewoon als altijd
Moet ik weer naar de dierenarts of even aankijken?
-edit- Oh, ik bedenk me net dat de dierenarts vanavond niet open is. Nou ja, voor nu is mn dilemma dus opgelost
Ik zou gewoon even de DA bellen vandaag en informeren. Zij kunnen dan bepalen of het nodig is om er heen te gaan of dat het beter is om nog even af te wachten enzo.quote:
Ja, dat was afgelopen zaterdag en het staat helemaal in een speciale youtubelink waar je ook alle andere kandidaten kunt zien op de website van het weeweeweepuntcocsongfestivalpuntenel.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:32 schreef Greys het volgende:Heb ik nou heel dat Songfestival gemist of is dat a.s. zaterdag nou en is dat filmpje van de voorronde?
Ik moet nog kijken hoor, heb hier geen geluid. Ga zo kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |