abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_229303
Goedeavond allemaal,

Dag 85, Vertrekdag v/d genomineerde bewoner.

De Avond en Nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!

Screenshot v/d avond
21.31 De moeheid na de spanning van vanavond is op Bart zijn gezicht af te lezen.

Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-09-1999 om 04:54 PM schreef Q het volgende:
Karin, Willem en Bart aan tafel, aan het puzzelen.
ruud komt binnen in zijn hemd met boxershort. waar hij vandaan komt zag ik niet maar ik denk dat hij aan het fietsen is geweest. hij loopt weer het beeld uit.
het gesprek gaat nog steeds over puzzelstukjes. K. en W. zitten samen aan een stuk en bart zit op een ander stuk.
hij rent nu ineens het beeld uit na de uitroep: "ok ,die 5 heb je"
dus nu karin en willem gezellig met z'n tweetjes.
w: je hebt aardig het spul dicht gedaan
k: ja het begint te komen
k: moet die hier?
w: nee, nee
k: hij lijkt zo goed
bart is weer terug. hij staat z'n broek op te hijsen.
w: wat een konstateringen zeg
(het lijkt soms wel of ze reageren op het verslag hihi)
k: ik heb hem hoger gezet
b: het is 15 graden, ijskoud
k: ze kunnen wel een huis bouwen maar niet een verwarming aanleggen
bart gaat er weer bij zitten, hij heeft een zwarte trui aangedaan nu.
hij blaast even op zijn handen, zo koud heeft hij het.
16:40
bart begint erg blij te worden nu het eind in zicht komt. het lijkt erop dat "zijn" stuk van de puzzel bijna af is.
b: reken maar dat het wel af komt, al moet ik vannacht om 5 uur niet slapen, ik zal dit afmaken.
ruud komt binnen en vraagt of hij iemand af kan lossen. karin vind dit een heel goed idee. Maar ze blijft toch zitten omdat het zo lekker gaat nu.
b: het moraal van dit verhaal: als het lukt, is het niet vervelend.
ruud heeft z'n gitaar gepakt en gaat op de bank pingelen. bart kan het wel waarderen en vraagt of ruud niet daar wil komen.
Nee dus, want ruud blijft lekker op de bank zitten.
dit maakt het gesprek wel moeilijker te volgen.
b: gek he willem, dat je al 2 en een halve maand onder 2 raampjes(?) slaapt
willem checkt even het brood in de oven.
hij speelt even luchtgitaar op weg terug naar de tafel
wel een knus plaatje zo, 3 mensen aan het puzzelen met op de achtergrond gitaarmuziek.
16:50
maus komt de keuken binnengelopen
hij vraagt iets in het kader van hoelaat er wordt omgeroepen wie eruit moet. helaas floept nu het beeld eruit
maus gaat gezellig bij ruud in de woonkamer zitten. En toch maar niet. hij staat weer op en loopt weer de slaapkamer in.

------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229304
Willem is aan het koken en de rest is nog steeds met de puzzel bezig. karin verdeeld de rijtjes die nog over zijn zodat iedereen zijn eigen stukjes erin gaat leggen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229305
Maurice zit op tafel en is geconcentreerd bezig met zijn deel van de stukjes. Willem is nog steeds bezig met het eten. Als groente hebben ze sla dat kan ik al wel zien.

R: "godverdikie ik heb ze allemaal gehad en ze passen nergens weet je dat joh he"

K: "dan heb je het niet goed gedaan Ruud, hier liggen er nog twee misschien heb je er wat aan"

M: "deze is ook niet goed, misschien bij jou Ruud?"

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229306
Ze moeten nog 1 kleine opening in de puzzel en krijgen het maar niet voor elkaar.

18.16 Dit stuk moeten ze nog.

Ze gaan eerst eten en schuiven de puzzel op en eten voor het eerst sinds dat de puzzel er is weer aan tafel. Willem zet alles op tafel en ze sprekn af dat ze na het eten de puzzel af willen maken. Bart denkt dat het met een uurtje kan. Ze geven elkaar even de gelegenheid te bidden en dan gaan ze eten.

Willem heeft een overschotel gemaakt en zo te zien is het lasagne. Ze wensen elkaar een smakelijk eten.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229307
Bart haalt even nieuwe batterijen uit de DBK en deelt ze uit.

R: "ik ga eerst eten joh he, ziet er erg lekker uit Willem"

De stem roept om en zegt tegen Bart dat hij de verkeerde baterrijen heeft opgehaald en dat ze allemaal leeg waren, ze leggen nieuwe klaar in de DBK. Bart had dus de oude weer meegenomen van vanmorgen, die stonden er blijkbaar nog.

Ruud heeft het over voetballen en PSV in het bijzonder.

18.33 ze hebben het eten op en vertellen dat ze het toch wel mooi vinden die puzzel.

R: "we steken de kachel zo lekker aan het is hier koud verdiekie joh he"

M: "het wordt na half elf vanzelf wel warm", ze moeten er om lachen om die opmerking.

R: "ik heb wel geslapen joh he vannacht"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229308
Bart pakt een stelling. De stelling van vanavond is: "Respect voor elkaar"

B: "het ligt een beetje aan wie, maar je ouders en mensen waarmee je omgaat heb ik wel respect voor. Respect voor ouderen heb ik wel, voor mijn Oma. Geld is tegenwoordig belangrijker in het leven van jongeren dan ouderen."

M: "mensen worden overvallen zomaar terwijl je er niet om vraagt wordt je zomaar in elkaar gerost. Heb je dan respect of geen respect, ik vindt het een laffe daad. Mensen zitten ook nog toe te kijken dan."

R: "hoe komt het dan dat de jeugd van tegenwoordig weing respect hebben voor de ouderen. Ik hoor steeds meer dat leerlingen leraren afblaffen enzo"

W: "ik heb al eens meegemaakt of ik met een leerling naar buiten wou. Nou ik heb toen even doorgepakt, maar schrok wel. In die situaties moet je je rustig houden en kalm blijven dan ben je het beste af."

R: "het vreemde in nederland is als je ouder wordt dat het respect afzakt, in andere landen zoals indonesie hebben opa en oma enorm respect dat gaat steeds in meerdere mate toenemen, hier gaan we oude mensen weg stoppen, ik vindt dat een kwalijke zaak"

M: "ligt er natuurlijk wel aan om voor je ouders te zorgen, ik vindt het wel een opgave als het ten koste van jezelf gaat en je gezin"

R: "als het niet gaat dan gaat het ook niet maar toch is er weinig respect. Als ik zou moeten en kan helpen zou ik ze de laatste jaren wel willen verzorgen, alleen als ze professionele hulp nodig hebben is het wat anders dan houdt het op"

K: "ik denk dat het niet alleen met respect te maken heeft, het is ook duur als je ouder wordt, het kost geld en dat is vaak ook een grote zorg"

R: "kijk maar eens naar een bedrijf, die nemen ouderen niet meer aan alleen maar jongeren"

K: "maar dat heeft dus niets met respect te maken maar puur met geld"

B: "ze nemen liever iemand van 18 aan die beter en goedkoper is als een man van 40"

M: "maar dat is onzin, kennis van zaken kan niet tegen salaris op vindt ik. Dat is dus onzin wat je zegt Bart"

W: "maar als het gaat om puur kennis dan zal de oudere toch misschien beter uit de verf komen, waar heb je anders een sollicitatieronde voor en er wordt dan best wel gekeken naar de capaciteiten die iemand heeft maar zogauw het om puur geld gaat kijken ze alleen daarnaar en niet naar de kwaliteit die iemand levert"

K: "sommigen mensen hebben nooit genoeg van geld, maar dat heeft niets te maken met het geld dat ze niet hebben dat heeft te maken met de hebberigheid van sommige mensen en heeft ook niets te maken met respect"

M: "we dwalen af en het gaat om respect Bart en niet om geld"

Bart en Maurice kibbelen wat en wijzen elkaar op het feit dat ze afdwalen. B: "jamaar Maurice nu lok je wat uit en als het te moeilijk wordt wil je ophouden met discussie"

19.02 Ze beginnen aanhet toetje, Yoghurt met vla. Verder is de stelling beeindigd.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 9 december 1999 @ 18:59:00 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_229309
avond OBY2k ( ben lekker aan het werk)
1844
B: op het moment dat je aan geld heb geproeft wil je alleen maar meer
K: das niet waar
gaat over een jochie van 18 en een werkeloze man van 40 en respect (ik val midden erin)
Gaat over een bedrijf dat dus een keuze maakt voor een jong jochie en een ouder persoon,
R: ik hheb altijd het gevoel dat als oudere mensen worden afgedankt dat dat niet iets is van respect, komt door het geld
B: als je nix hebt ben je blij met een klein beetje
als je wat meer hebt ben je niet blijer met een klein beetje
K: hangt van je instelling af, onzin, je kunt toch niet meer boterhammen eten dan 3
B: maurice dit is een oeverloze discussie ( geirriteerd omdat Maurice dus echt alles afkapt wat tie zegt) laten we gaan afwassen ofzo
gaat nu over iritante kinderen K: zo dacht ik ook toen ik nog geen kinderen had hoor maar nu heb ik ze wel en kijk er heel anders tegen aan
Karin verteld over een kind van haar dat ongeloofelijk zat te krijsen in de auto over dat oude dametjes langskwamen die zeggen dan dat ze een flinke schop onder de kont moeten hebben
M: mijn moeder probeerde me ook alyijd te slaan maar dat lukte nooit, moest ik altijd ontzetttend lachen, moest vroeger met 2 woorden spreken


04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_229310
(K)oeieavond Re . Ze hebben het over de uitzending van zo dadelijk. Dat er op zondag een lange uitzending is en op donderdag dus twee.

M: "ik hoop wel dat ze het zo bekend maken ipv vanavond laat want dat kunnen ze ons toch niet aandoen"

K: "degene die genomineerd is hoeft niet af te wassen dus laten we even afwachten. Bart jij mag wel gaan zitten want jij bent een pestkop" Ze lachen er wat om en maken wat grappen. "Dus ik stel voor laten we afwassen na half acht"

B: "we kunnen ook lekker eerst koffie drinken en dan zien we het wel"

Bart is wat met de puzzel bezig en Willem zit nog even aan de eethoek, hij assisteert daarna Bart. Maurice zit op de hometrainer en is wat aan het fietsen.

M: "ik help je wel Karin hoor ondanks ik denk dat ik de genomineerde ben"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 9 december 1999 @ 19:22:00 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_229311
even gefragmenteerd
1857
er liggen nog ongeveer 30 stukjes losse puzzel
ze pakken yoghurt
M: eerst grote mensen, dan kleine
K: oh we moeten weer een lijst maken
K: kan niet eens suiker in mijn yoghurt gooien, zo koud is het hier
ze hebben het over hoe ze vanochtend werden gewekt.. het is 10 uur en jullie krijgen een drukke dag
K: het is hier koud... zouden ze dat horen?
1903
ze hebben het nu over wanneer er uitzendingen zijn.. ze weten dus nog niet dat er ook zaterdag wordt uitgezonden
B: kijk ie uitgek je zit tegen de puzzel aan (ruud)
M: wat nou
K: ja hij zit tegen de puzzel aan
K: diegene die nu genomineerd zijn hoeven niet af te wassen
iedereen lacht
W: en daar is iedereen mee akkoord?
ja
B: zingt ik ben zo blij... ik ben zo blij... dat me neus van voren zit en niet opzij
Maurice zit te fietsen, Bart en Willem te puzzelen Ruud zitte rommelen buiten met het bad en Karin staat af te wassen
M: moet ik helpen afdrogen
K: nee hoor, wordt ik lekker warm van van afwassen
K: er is een klein stukje uit het glas
B: een klein stukje.. heb jij dat gedaan
K: ja zou kunnen
B: na vannavond hebben we toch maar 4 glazen meer nodig
1911
Willem is gaan helpen afdrogen (beetje lawaaierig)
Ruud loopt met houtblokken te slepen naar de kachel en weer naar buiten
W: wat had je zelf willen regelen hier dan
K: boodschappen doen, hou laat je opstaat, we zijn net kinderen hier
W: je moet je toch opofferen aan de situatie hier
Karin praat door maar niet meer te vertaan
K: ik vind het heel vervelend, dat weet je dan toch
gw
1916
Maurice zit zijn laaste kilometers te fietsen

oops dc

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_229312
Rolf maakt kontact met het huis...

Maurice gaat naar de douche en de rest blijft wat verslagen achter. Karin kijkt voor zich uit en Willem is zeer stil.

R: "wie er ook weggaat is het kloten"


Screenshot van maurice het pakken v/d koffers komt er zo aan.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 9 december 1999 @ 19:35:00 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_229313
1920
Karin en Maurice staan bij de spiegel
en Maurice kamt zijn haar
R: ik wacht wel even met wassen joh, doe ik vanavond wel
1922
Rolf vanuit de studio, kom allemaal bij elkaar op de banken
ik ben vroeg maar kom ook later weer
ik noem een naam.. bla bla bla... allemaal duidelijk
Maurice dus
M: wist ik al en gaat onder de douche
de rest is doodstil ( of heb ik geen geluid?)
Karin maakt zich verder op
R: weet je wat het is.. wie er ook wegaat je laat toch een gat achter, ik zit bij de laaste 4 joh
B: de hele dag heeft niemand zich er druk om geaakt, gelijk een hartslag van 180
gw
R: het publiek is grillig
K: ja... gw
B: zingt we are on the road to nowhere
B: ik heb nog 45 cent maurice speciaal voor jouw bewaard
W: ontzetten zuur ontzettend zuur
1930 klote geluid

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_229314
Ruud gaat aan tafel zitten bij Bart en probeert wat te puzzelen. Willem zet water op voor de koffie.

19.40 Maurice wordt even naar de DBK geroepen.

Als je de stream opstart staat dit er al op

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 9 december 1999 @ 20:05:00 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_229315
1933
nog steeds klote geluid... karin praat met Maurice .Ruud in de slaapkamer om ondergoed te selecteren voor zijn douche waarschijnlijk
4 streams zonder geluid grrrrrrr
Maurice pakt zijn koffers uit de dagboekkamer
Karin staat erbij in de slaapkamer
K: weet je wat je aandoet
M: ja
Karin geeft advies wat aan te trekken.. doe dat aan staat mooier op TV, ben je nog knapper
Willem komt ook de slaapkamer in
M: Willempie, het eten was lekker
M: ik had me er al op ingesteld, dat voel ik gewoon, wat weet je gewoon op een bepaald moment
Ruud en Bart zitten bij de puzzle
Maurice haalt zijn gewichten uit elkaar
M: nog wat geleerd, brood bakken
W: jezelf zijn
M: ja heb ik het nog ver in de DBK gehad dat ik zo blij was dat ik mezelf kon zijn
Stream 3 wordt klaargemaakt voor de chatsessies
M: broek, trui, jas
K: onderbroek heb je aan
M: ja
K: doe je je trui aan
M: nee
M: die blokken hout, die hoef ik niet hoor, gooi die maar in het vuur... symbolisch
M: lekker motor rijden zaterdag jongens... hoop ik
Karin en Willem helpen Maurice verder met inpakken, boek van bruna is voor Wim
K: lig ik vanavond hier in die stank
M: ga je hier liggen dan, tocht wel hoor hier
K: krijg ik een koude neus
K: je moet die broek er ook nog bijstoppen M: welke broek?
K: die je aanhebt joh
M: ohh ja en die gaat gelijk uit
K: kleed je nou eerst aan joh he
1950
Willem is weer naar de keuken
K: doe nou eerst je shirt aan voordat je je haar kamt
K: weet je weer hoe het buiten is
Karin voedt maurice wat chocola
K: schoenen aan?
Karin fluit wat zenuwachtig kijkt schichtig om haar heen
K: zou Bianca erzijn
M: zou wel leuk zijn
M: en mijn moeder
gw
M: das een houding om mezelf in bescherming te nemen
M: .. tandeborstel.. gooi ik toch wel weg.. best lekker dat ik mijn tanden kan poetsen later
M: dan zijn we klaar, snoepies, nix meer vergeten, m'n jas
M: ook wel weer een lekker gevoel
koffer is dicht.. loodzwaar dus
K: zet maar bij de voordeur
uit de slaapkamer
B: ben je klaar?
M: gooi die deur maar open, ich bin da klar vor

M: nou meneer het was se..
W: handen wassen
M: heb je zitten poepen ofzo
W: nee joh
M: stinkt toch hier
W: nou een bakkie
M: ik zou het liefst mijn brief eruit halen
B: ken je die rooie stoel ook niet gelijk meenemen.. heb je ook niet op gezeten


04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_229316
Karin helpt Maurice met de koffers pakken.

M: "ik had er wel rekening mee gehouden Karin dat weet je"

20.04 Maurice zet zijn gepakte koffer en de BB metalenkoffer alvast klaar bij de deur die straks voor hem open gaat.


Dat waren weer genoeg plaatjes voor vandaag.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229317
Ze drinken samen koffie in de woonkamer en praten over Maurice en dat hij zo weggaat.

M: "moet ik nog voor iemand ergens naartoe bellen als ik thuis ben?"

R: "aan de een kant ben ik wel wat jaloers op jou dat je zo weg kunt, maar aan de andere kant wil ik ook nog wel blijven"

K: "tussen half elf en half twaalf is de uitzending maar voor Maurice is er een half uur geloof ik want andere keren haalden ze de mensen om 23.00 pas op"

R: "ik moet even nadenken zeg voor mijn telefoon nummer, godverdikie he, als je dat wil doen Maurice even bellen en zeggen dat alles goed is"

Willem en Bart willen nog in bad buiten en wachten totdat de temperatuur goed is. Verder puzzelen ze weer wat, ook Maurice helpt mee.

Ruud controleert het bad en de temperatuur.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 9 december 1999 @ 20:31:00 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_229318
2010
val er weer even in
bewoners zitten koffie te drinken op de bank
M: ben blij dat ik er nou op ingesteld ben, toen het op een gegeven mment november was wilde ik wel december halen
M: tis nou eenmaal zo gelopen
K: staat de verwarming aan, krijg het ineens bloed en bloed heet
maurice heeft het nu over zijn Oma dat tie haar wel gepest heeft vroeger
M: ik hoop dat jullie er in ieder geval nog een leuke tijd van maken die laaste paar dagen
M: ik denk dat ik wel gaat kijken
maurice zegt dat hij gezegd heeft dat niemand hem hoeft weg te brengen
K: er is vast wel iemand die je weg wilt brengen, daphne ofzo
W: Petra heeft toch ook een rijbewijs.. ze zal er toch ook wel zijn toch
M: denk het wel
Gaat nu over zijn autoboekje.. heeft tie al gespaard sinds 1984
R: tis bloedheet hier...
en de truien vliegen uit
M en K smoezen wat
M: moet ik van jullie nog iemand bellen
R: bellen?.. wat is dat ook alweer?
R: zal ik je het nummer geven vanne..
M: ja ik ken het niet uit mijn hoofd
K: mischien is het nummer wel veranderd
B: dat 2 weken zo snel kan gaan he
K: komt door de opdrachten
K: volgende week lego-en ( weten ze dit al dan?)

M: ik heb er geen moeite mee, liefst zou ik gelijk naar huis..
K: volgens mij is die uitzending maar een half uur dat je daar moet zijn
B: die uitzending duurt wel een uur maar wie zegt hoe lang je daar moet blijven
W: hebben we dat potlood nog?
K: zullen we gaan puzzelen?
M: ja
K: gaan jullie dan in bad
b: 076...zal je even helpen

Karin en Maurice gaan puzzelen met zijn 2
K: dit zijn de afwijkende
M: deze?
Ruud checkt het baden haalt de panelen eruit
alle streams staan op buiten behalve 3
Bart en Willem staan ook nog bij de puzzel

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_229319
Willem geeft Maurice ook een nummer en zegt erbij "wil je mijn vader feliciteren want die is dan jarig", hij wijst op het briefje.

R: "en zeg maar bij mij dat ook alles goed gaat en dat ze het nog even moeten volhouden"

K: "van mij weet je wel wat je zeggen moet"

Buiten wordt het hoorbaar drukker, er wordt geschreeuwt en de camera draait soms op de studio.

20.37 Ruud roert het water door met de reuzelepel.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229320
Ruud gaat in bad zitten met Willem. W: "jee man dat is heet joh is het niet te warm ruud die pijp is gloeiend."

Hoezo gloeiend

Dit was echt de laatste voor vandaag anders wordt het TE traag misschien.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229321
Ruud en Willem hebben het over het nomineren.

R: "toch als het dan nu weer zover is godverdikie he vindt ik het echt kloten weet je dat"

W: "is het ook, en ik vindt het wel moeilijk, ik dnek dat karin het wel moeilijk gaat krijgen"

R: "dat denk ik ook maar iedereen komt er een keer voor te staan hoor, verdikie joh he en dan moet je zelf ook door de zure appel"

W: "ik wist wel dat hij genomineerd zou worden dat had ik wel goed ingeschat."

Bart ligt op de bank en is zo te zien moe, hij ligt wat voor zich uit te staren.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 9 december 1999 @ 20:57:00 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_229322
2033
karin en Maurice zijn aan het puzzelen
K: past niet.. goverdom... waar zat tie nou
M: je moet niet drukken karin , hij glijdt er zo in
K: past niet, dat ik hem net zo heb en nou past tie niet
M: oh oh oh Karin
K; k hoop dat je moeder niet gaat huilen.. is zo vervelend
M: ja inderdaad
M: ik dacht laat ik er maar over ophouden..(fluisteren)
K: ja ja (fluisteren)
K: ik zal je wel missen
M: he
K: ik zal je wel missen, heel erg
M: ik heb zo iets van..
K: past deze nou?
M: ja
M: ik hoop dat ze het thuis een beetje begrijpen, de situatie (fluisterend)
K: al begrijpen ze het niet...je weet toch...
gw
Maurice gaat zijn tanden poetsen en zucht
Ruud springt in bad en er weer uit
(lol stream 4 stond al een uur dus op stilstaand beeld.. kom ik nou achter)
Maurice gaat weer bij Karin zitten
B: moet je je kokmust niet meenemen Maurice
M: nee hoor, ik ga niet tuhh
K: laat je niet gekmaken he.. dingen zeggen enzo, krijg je alleen maar gezeik enzo (fluisterend)mensen willen niet altijd positief zijn
M...
K: tis moeilijk altijd moeilijk, niet iedereen wil positief zijn weet je
M: en jij?, heb jij hem?
M: laat mij het maar 1 uur zijn *zucht*
K: je had toch ook wel leuke humor
fluister fluister
M: ik zal wel kadootjes krijgen
K: dat vind je ook velvelend
M: ik geef liever ..
K: je zal straks ook wel de % zien
M: wat kan mij die % verrotten
fluister fluister
K: je kan toch niet slapen joh
M: daphne zei van he... wat vind je moeilijk...(fluister)
K: ik moet gewoon janken als ik eruitga, dat weet ik gewoon
M: ik zal het best moeilijk hebben
M: dan kom ik bij jou op visite.
K: leuk, ik wil jou blijven kennen hoor, dat begrijp je toch wel, tis niet alleen hier in het huis hoor
M: zou Maurice er niet zijn, die is toch al terug uit Mexico
M: ja
K: dat zou leuk zijn
M: fluister fluister
weer puzzel talk

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_229323
Willem en Ruud zitten nog in bad maar gaan er zo uitomdat Maurice heeft geroepen om wat te gaan drinken.

Bart, Karin en Maurice zitten in de woonkamer. Ze hebben bier gekregen en wijn om een glaasje te drinken met elkaar. Ze hebben het over het feit hoe het uitgezonden zal worden.

K: "je ziet er toch anders uit op de TV dat zul je zien"

M: ik was vroeger een jaar of drie ofzo, we hadden van die kleine flesjes en we gingen mengen met allerlei troep samen met mijn zus dat was wellachen"

K: "mijn jongste kind vindt bier ook lekker hoor, de meiden niet die vinden het vies"

K: ik ga nog even puzzelen even een afleiding"

M: "ik ook ik kom je wel even helpen nu het nog kan"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 9 december 1999 @ 21:42:00 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_229324
2054
Maurice en Karin puzzelen nog maar onder het puzzelen fluisteren ze heel wat af (volume op 10 au)
fluister
M: oh was het maar 1 uur ...
2058
(begin ethisch mezelf te bezwaren)
K: vind ik echt vies, midden in het bad te gaan zitten
M: ja tis niet..
K: je moet maar langsgaan bij ons.. je moet maar kijken
K: ja de tijd die kruipt nu hoor
puzzle talk
Karin staart voor haar uit
M: ben je het zat
K: ik weet niet waar ik moet beginnen ( over puzzel red.)
M: ben helemaal pijn..
K: van de zenuwen
M: zou kunnen
Maurice zucht diep en vaak
2105
K: ik heb er weer een, mijn arm valt er af
M: weet je wat ik straks ga zeggen in de studio, dat je..fluister
K: dan zeggen ze ja dat wisten we al
DBK: Maurice, in de dagboek kamer staan nog spulletjes
M: nou dat is tof, willen jullie het in bad
K: ik gooi dat glas gewoon weg hoor, willem kan wel zeggen dat..
B: ja straks haal je je mond eraan open
K: ik weet heus nog wel hoe je bier in moet schenken hoor sukkel
M: oh
Bart zit nog binnen
M: hey jongen (proostend naar Bart), proost he
B: ik denk dat het wel druk is thuis bij je
K: of je drinkt het bier zo snel dat je dronken naar buiten komt
B: lekker kotsend naar de studio
Willem En Ruud zitten nog in bad
K: als je het eenmaal weet dan wil je ook wel weg
Maurice wilde al de negende weg, aan de andere kant, je weet toch we l wat je kan
B: diegene die er al laaste uitgaat heft er honderd dagen opzitten
K: nee 108
B: de laaste die weggaat over 2 weken
K: oh ja
M: volgens mij vind ik het straks zo raar om bijvoorbeeld naar rotterdam zou gaan
K: heb je de spullen van Bianca..
M: die heb ik allang opgestuurd
Maurice stelt zich voor hoe het is om in rotterdam te slenteren
K: mischien kijken ze daar wel helemaal niet ( ech wel red.)
K: je ziet er in het echt toch anders uit als op TV
B: zal ik ook wel hebben in Leiden
B: je heb de Matrix ook nog niet gezien he, die moet je echt zien, daar zit een schietscene in joh
M: die schiet scene in Heat , die heb ik zelfs terug gespoeld zo echt was tie
K: als je straks naar boven loopt moet je wel zwaaien hoor, sta ik in de tuin naar je te kijken
B: ben je al zenuwachtig maurice?
gw
K: nieuwe kansen grijpen als ze zich voordoen
M: je hebt alleen maar spijt van wat je niet doet dusse..
ze hebben het nu over de smaak van het bier
B: na 12 weken weet ik het ook niet meer al die smaken
gw
Ruud en Willem praten in bad
Maurice en Karin zijn even weg Bart ligt op de bank te staren
2123
je ziet Bart denken... melancholisch (denkend aan buiten.. Sabine)
Maurice en Karin zijn weer aan het puzzelen
fluister fluister
M: ik snap niet dat ze ....
M: ik had ook tegen de psychologe gezegd.. tot morgen anders tot volgende week
Bart gaat ook naar de puzzel tafel dus einde gefluister
K: ga je weer op dezelfde plek?
B: ik ga even onder de banken kijken of er nog stukjes liggen (voelt zich het 3de wiel)
Karin en Maurice puzzelen in stilte verder
K: kan je niet zeggen dat ze wat informatie sturen... van Wim.. dat had ik 10 weken geleden al gewild
Bart is weer terug
K: waar is mijn linker rij nou
B: oh er is geen linker rij meer
ze zijn dus een stukje kwijt
Maurice is even weg
en ze zijn het erover eens dat ze een stukje kwijt zijn
B: gaat het dames
W en R: ja hoor
Maurice en Karin lopen weg naar de vrouwenslaapkamer
Karin maakt Maurice zijn gezicht schoon.. waarschijnlijk zullen ze je nog wel gaan poederen hoor
M: komt het jeugdtrauma weer naar boven
M: ken je dat Bart.. jeugdtraumas..


04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_229325
maus wordt opgemaakt(?) door karin voor vanavond.
m: ik geloof dat ik een kilo op heb
k: laat 's kijken?
k bekijkt de koffer van m. "alles erin?"
m: het is wel een leuk koffertje
K: ik vind het zo oenig dat je met die grote koffer naar buiten moet, je moest ook niet met die grote koffer naar binnen.
m: ja is ook oenig
K: heb je nou je spullen al? je cd speler..
m: nee, effe vragen zo
maus pakt z'n laatste dingen bijelkaar
hij staat nu aan de deur te luisteren met k
m: krijg nou wat!
k: hoor je wat?
m: ja harry(?)

M: ja wel heel erg leuk
K: ja leuk toch, is enig! hartstikke gaaf man
m loopt naar buiten om te zeggen dat hij weet wie het is.
b(?) weet je al wie het is?
m: ja, frank

in de keuken zit bart te puzzelen. karin komt er nu ook bij
b: nog 15

maus komt weer binnen, is enthousiast over de mensen die hij buiten hoort.

21:45
maus, karin en bart zijn met de laatste stukjes van de puzzel bezig. (ik volg nu alleen de keukenstream, zie willem en ruud dus niet)
K: ik vind dit echt afschuwelijk werk, geen ene reet an.
K: nou ik heb ze allemaal gehad en er past er geeneen.
B: er zit er nog steeds ergens een niet goed. daar zijn we zo achter.
K: oh hier is er een
B: hier is er nog een
willem loopt langs:"is hij bijna af?"
b: ja, hij is bijna af
k: tegen m:"oeh wat heb jij kouwe handen!"
K en m lopen nu weg, bart blijft alleen aan tafel achter met de puzzel.
het geluid staat nu op buiten, ik hoor een vliegtuig en een hoop geruis, hondengeblaf en getoeter.

stream1 laat de studio zien. stream 2 de lege woonkamer. nu hoor je ook af en toe mensen schreeuwen en toeteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Q (Datum 09 December 1999).]

pi_229326
Ruud en Willem zitten nog in bad en Bart is aan het puzzelen.

Voor mij is het vandaag genoeg geweest..tot morgen bij de dagstreams.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229327
De bewoners krijgen de opdracht binnen te blijven. Wel vergeefs want Ruud en Maurice gaan toch buiten kijken. Veel getoeter en zo.
De puzzel is op een stukje na klaar.
Ruud tegen Maurice: "We zijn toch goede maatjes geweest".
Maurice fantasie over een toiletdeur: doorzichtige deur met een groot slot er op.
pi_229328
willem stapt uit bad en loopt naar binnen. ruud legt de deksel erop. willem komt terug met de rest van het deksel en doet dat er ook op.
de streams schakelen heel onhandig, steeds naar de lege woonkamer, zonder geluid, dus moelijk te volgen.
ruud pakt zijn handdoek uit de slaapkamer en loopt richting keuken.
bart is nog steeds bezig met de puzzel in zijn eentje.
k, r en w hebben het over de geluiden die ze horen van buiten.
ze rennen nu naar buiten om het beter te kunnen horen.
w: je hoort het hier (bij de deur) veel beter
b: ja maar buiten is het echter
ze gaan weer op de boomstammen staan om het beter te kunnen zien. (moeilijk te zien wie het is - donker)
het geschreeuw en getoeter van de mensen is nu duidelijk te horen
men fluit terug.
het is maus die op een boomstammetje over de schutting staat te kijken. in de hoek bij het bad.
k: kan je iets zien? mauries? kan je wat zien?
m: ja ik zie het wel, waar ie is
k: kom er maar af joh, kijk uit voor dat ding, daar ben ik doorheen gezakt
m: FRANKIE!!
m: FRANKIE!! (en nog meer keer)

m: loopt weer naar binnen
b: hee mauries, hij is af (de puzzel dus).
r: hee jonges kom is kom is, de laaste puzzelstuk
b: hij past niet
k: het laatste stukje past er niet in
bart nu samen met k aan het kijken bij de puzzel welk stukje fout zit.
w komt er ook bij staan.
m: is 'ie af?
b: ja op het laaste stukje na
k: pleur hem er gewoon in
r: zullen we een hamer pakken joh hee

DBK stem:"ik wil jullie vragen om binnen te blijven nu"
k: ruud, we moeten binnen blijven (ruud staat in de tuin)
ruud komt weer binnen.
r: een groot logo van big brother op de muur
k: ja? gaaf, heb ik nog niet gezien

k: pleur dat ding er gewoon in, knip er gewoon een stuk af.
m: gewoon een overwinning dit

luid gejuich
DE PUZZEL IS AF!
(helaas zonder beeld )

b: drieduizend stukjes jongens! die we allemaal minimaal 10x in onze handen hebben gehad
m: de weekopdracht is.. geslaagd

ze wijzen hun favoriete stukje van de puzzel aan.

gelach en gejuich, onverstaanbaar. ik kan niet volgen wat er gebeurt want de 2 streams die ik beschikbaar heb laten nu net niet de keuken zien.

ze hebben het erover hoe ze op de puzzel staan.

22:05
stream1 laat de hoop mensen zien die buiten voor het hek staan
m bekent dat hij best wel zenuwachtig is aan karin
k: willen jullie niet op de tafel staan en over de schuttingen kijken (imiteert DBK stem)
k: hoe laat is het? gatverdemme 5 over 10

m: hee jongens ik ga even op de bank zitten.

de foto van de puzzel wordt besproken. de kleren die ze aanhebben, de dekbedden, etc.

22:10
ze zitten nu in de woonkamer. ruud speelt gitaar, en ze zingen "are you lonesome tonight"

ik hou het voor gezien nu, succes met verslaan iedereen

pi_229329
De Zaterdaguitzendingen zijn nog onbekend bij de bewoners: Bart telt slechts 7 uitzendingen per week (elke dag+do 2x).

Karin en Maurice voor het laatst samen op de bank.

pi_229330
Ik zie dat ze toosten, op maurice.
B: je lacht je helemaal rot. mensen klimmen in de bomen voor je !
R: Ik wordt er helemaal verlegen van jongen. Het heeft ook wat acgstigs.
w: Het is een Hype.

En nu ineesn gewoon reclame op stream 1

wow, en nu op stream 3. Gewoon de DE reclame (nu wel met maurice) tjonge jonge het houdt niet op zeg.

De bewoners hebben weer een grote Fles Grolsch. ja, die dure flessen. Willem aan Karin: Wat had je nou het liefste gewild vanavond.
K: Dat IK weg ging. Dat ik ze thuis eens lekker allemaal vast kan pakken. Maar niet zoals Anouk zo van: "Ik moet weg", maar ik had het niet erg gevonden.
W: Ah, maar het is niet lang meer joh. Nog drie weken, dat is te overzien.

R: Ik ook, ik zou ook wel willen gaan. Het is echt aftellen. Dat ik Bibi weer vast kan houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 10 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_229331

Op het ogenblik zitten de 4 survivors op en rond de keukentafel te kletsen en te lachen. De complete puzzle is kennelijk ergens anders neergelegd.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_229332
Op alle vier de streams testbeeld maar de reclame wordt wel gewoon uitgezonden.
pi_229333
Ik heb hier al een half uur goed beeld. De Alcohol maakt de tongen goed los. Willem heeft een heel verhaal over zijn lesgeven.

W:"k had een klas, daar waren er een paar afgevallen en er bleven alleen maar meiden over.

B: joh, lekker
W: En ik kon alles met die klas. Naar de visaslag, naar de wijnproeverij. Op de markt verschillende soorten garnaaltjes proeven en erover uitleggen. Fantastisch was dat.
enne, op een keer moest ik weg, en die les ging door. Dus ik had ze instructie gegeven wat ze moesten, de gasten geregeld, jij de afwas, jij dit koken jij dat etc.

En ik had het slechtste meisje van die groep, nee niet de slechtste, maar de minst goede, de leiding gegeven.

Enne, dat was allemaal goed gegaan, maar die avond dat ik er dus niet was gweest maar alles wel goed was gegaan belde de vader van dat meisje op. Hij zegt: Mijn dochter voelde zich zo vereerd, en ze heeft er erg van genoten. Maar wilt U dat NOOIT meer doen. want ze heeft al 2 nachten niet geslapen.

De rest moet er om lachen
GW
W: Ik zit hier ook nog op therapeutische basis. Echt waar. Achteraf dan een beetje he. Ik heb hier zoveel geleerd. Echt, en dat heb ik aan jullie te danken, ook aan diegen die er al uit zijn en ook aan die die ik er al uit heb gestemd. Dat wil niet zeggen dat ik het met jullie eens ben en zo, of dat ik jullie geweldig vind, maar echt waar..

R: Ik ook.
K: Ik zit hier eigenlijk om eens lekker niks te denken.
GW
Ah, er wordt weer getafeltennist door B en W
B: Goh, dat bier smaakt lekker. Hakt er lekker in !

Ruud gaat buiten naar de ton kijken maar vind het water te heet. Karin is even niet te bekennen.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 10 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_229334
Er wordt nog even gal gespugd over de kinderachtige manier dat ze behandeld worden.
Zo van als je dit doet, krijg je een uurtje muziek.

Ook het rustige karakter van Maurice wordt nog even doorgenomen.

Karin heeft tanden gepoetst en is naar bed n leest het boek Doden Mantra (Bart's sinterklaascadeautje . Zo te zien heeft ze het bed van Maurice overgenomen.
Ruud en Bart pingpongen. Waar is trouwens de puzzel gebleven???

pi_229335
Ruud had het vuurtje onder de ton gedoofd, en wat water erbij gedaan (koud) en nu is de temperatuur prima. De drie mannen gaan lekker met een biertje in het bad zitten. Ze hebben de grootste lol.
R: Tjonge, ik blijf hier drie weken zitten, mij krijgen ze niet meer weg !. todeloe bekijk het maar, huppake.
Ineens heel veel ruis, dan weer ineens reclame op stream 2
Ah, geluid.
W: We moeten karin wel even opvangen. Ze is sterk, maareh ze is toch haar maatje kwijt.
schakel geluid weg, niets meer van te verstaan.
stream 1 heeft het beste geluid, maar die wordt steeds om en om naar de keueken geschakeld.

op stream 3 zien we karin in het bed van Maus liggen. helemaal stil daar verder.

1:10 buiten niet, de mannen hebben nog steeds de grootste lol. Ze hebben even gezegd dat karin gesteund moet worden, en verder over de psych, dat die misschien wel een heleboel uit de duim zuigt.

Blijft zich verbazen
pi_229336
Ruud had het vuurtje onder de ton gedoofd, en wat water erbij gedaan (koud) en nu is de temperatuur prima. De drie mannen gaan lekker met een biertje in het bad zitten. Ze hebben de grootste lol.
R: Tjonge, ik blijf hier drie weken zitten, mij krijgen ze niet meer weg !. todeloe bekijk het maar, huppake.
Ineens heel veel ruis, dan weer ineens reclame op stream 2
Ah, geluid.
W: We moeten karin wel even opvangen. Ze is sterk, maareh ze is toch haar maatje kwijt.
schakel geluid weg, niets meer van te verstaan.
stream 1 heeft het beste geluid, maar die wordt steeds om en om naar de keueken geschakeld.

op stream 3 zien we karin in het bed van Maus liggen. helemaal stil daar verder.

1:10 buiten niet, de mannen hebben nog steeds de grootste lol. Ze hebben even gezegd dat karin gesteund moet worden, en verder over de psych, dat die misschien wel een heleboel uit de duim zuigt.
GW

Verhaal over het nomineren en populariteit.
W: Bart, jij bent het populairste. Populairder dan ruud. Reken maar. Kijk maar die mensen die hier buiten staan. het is allemaal bart bart.
B: In de DBK vroegen ze me ook al. denk jij na over je populariteit.
W: Het feit dat ze dat al vragen zegt genoeg. Dat zegt dat je populair bent.

B: luister willem ik ben nog jong he. Stel dat ik dat geld heb, dan heb ik toch alles. Dan ga ik weer niet werken. Als ik niet win heb ik eindelijk eens een reden om te werken, om geld te verdienen. Ik vind het angstig als ik het krijg.

Jullie hebben al alles, en kunnen dat geld veel beter gebruiken.

W: Jij wint dan wel Bart, Veronica dat is jong jong jong. Kijk Ruud, dat is net zoiets. Die is welwat ouder, maar komt nog wat wild over. Karin en ik zijn wat oubolliger. Dus denk ik dat jij daarom wint. Of Ruud. En je weet dus het kijkerspubkliek, dat is ook jong, dus die mensen identificeren zich met jou. Beetje rebels, en vlot. Daarom ging Maurice er ook uit. Die is wat terughoudener. niet zo flitsend op TV.

(Sorry, maar dit is een zeer interessant gesprek, ik hop dat het uitgezonden wordt, maar ik kan het niet bijhouden met tikken.)

W: Ik zou graag winnen, maar als ik niet win heb ik veel geleerd.

Ruud: maar wat jij zei willem over dat delen is wel wat.
Bart: ik kan me toch voorstellen dat ik de andere wat geef. Willem, zonder jou hadden we veel minder goed gegeten, dat is gewoon zo. Die postcodes, die weekopdrachten. Diegene die er hier nu in de ton zitten die hadden het meestal wel goed met de weekopdrachten. Maar we mogen geen afspraken maken. Maar we kunnen ook gewoon nu wat zeggen, en dan achteraf een man een man een woord een woord. Want je hebt elkaar hier gewoon nodig. !
W: Ja, dat zei ik al tegen Ruud. Als ik win krijgt de rest ook wat, en als we dat niet mogen afspreken dan is het gewoon een man een man een wooord een woord.
R: ja, ik denk daar ook over.
W: Maar Bart, ik zeg je. Dit is Veronica, en die zorgen er gewoon voor dat jij er heel populair uitkomt. Ze kunnen maar een half uur per dag uitzenden.!

Nu gaat het over Sabine. Kan het slecht volgen
W: Iedereen heeft wel een maatje gevonden. Jij met Sabine, maurice met karin, Ruud kon lekker knuffelen met Mona.
B: Maar M en K hadden niets.
W: Nee, dat niet.

Nu weer iets over vuurwerk. iets over eerder afsteken.

B: wat zullen we slapen (dat zingt hij)
De glazen worden weer eens bijgeschud.

Nu over de sauna. slecht te verstaan door de harde wind.

1:40 Over vrouwen. Willem over iets, maar ik kan het niet helemaal verstaan. het gaat ook over Tessa. Ik heb nooit echt problemen gehad met tessa, niet dat ik dronken thuis kwam. (noemt een hoop dingen) maar ze wilde wel eens wat dinegn hebben, en dat kon dan niet.

R: Weet je wat het is: Als je ze 1 vinger geeft, nemen ze de hele hand.

W: Zal ik je wat vertellen, goed luisteren. Ik heb weekenden geholpen, huis opgeknapt, ik kan je vertellen...
GW
B, maar ik kan er ook niets over vertellen, want ik heb nooit een lange relatie gehad.
W: maar jij was verliefd, en jij werd daardoor poeslief.
R: Maar bart, Sabine, die kon alles met je doen. Die heeft de broek aan bij jou. maar stel dat het doorgaat dan komt er en moment dat je zegt HO, en dan is het over voor haar. niks meer nada verdikke. zo is sabine.

B:Maar luister, dat van Sabine in de dagboekkamer dat heeft zij gevraagd, dat was niets van de redactie. Dat heeft de redactie mij verteld. Dat kwam van haar. Ze zei me ook eens toen ze nog hier zat: Je bent de leukste knapste en Uniekste. En dat dat hier was , maakt het ook uniek.

W: Maar dat laatste is ook wat voor prive en story, het bigbrother paar.

Gelach om iets, heel veel. (Dit moet wel in de uitzending komen.)

Wat zullen we drinken, 7 dagen lang, wat zullen we drinken. (zangkunsten van Bart.)


[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 10 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_229337
Stream 3: (slecht geluid)
02:10
W., R. en B. nog steeds in bad. Praten aan een stuk, maar is gewoon niet te verstaan. B. verteld iets wat hij aankondigt als: dat heb ik nog niet eerder verteld, en het heeft iets met zijn legertijd te maken, maar verder niet te verstaan.
02:11 beter geluid nu:
het gaat over collega's en hoe je daar op kunt rekenen of niet.
R.: ik heb heel vaak vrienden.... die je dan opvangen. Dan ben je gewoon echt vriend...
W.: ... 't viel me zó tegen, en van die dag af heb ik hem niet meer aangekeken. En dan heb ik m'n ouders, al kom ik op m'n knieën, dan kan ik er nog terecht...
02:13
ze gaan het bad weer uit... vrolijke stemming van 'jongens onder elkaar'...
(erg veel windruis in microfoon, hopelijk worden morgen wat gedeelten van dit gesprek uitgezonden)
02:17
op geen enkele stream iemand zichtbaar, ze kleden zich wsch. om en geen stream staat op badkamer-gedeelte, of ze zijn gelijk de slaapkamer in, waar K. al een tijdje slaapt.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 10 December 1999).]

pi_229338
1:59 Het gaat over Anouk.
w: Het was een heel lief meisje, en ze was standvastig. Ze wist wat ze wilde.
b: Als Hummie,en paul reumer en dat zusje niet op haar hadden ingepraat was ze binnen 2 uur al weg geweest. Op die dinsdag nadat Cyrille wegging.
R: maar die cigaretten was vaag. Dat kan toch zonder.
B: Nee, nee dat kan niet . Die rookte gewoon veel. En daar ben je niet zomaar vanaf.
W: zij wilde naar haar zusje. Toen de cigaretten op waren dacht ze en geen cigaretten, EN aan haar zusje.

W. Maar hoe dat hier ging met roken was ik echt niet mee eens.
R: Ik ook niet.

W: Het was een reddingsactie om haar te houden, en ik kan dat niet waarderenvan VOO. Maar anders moesten ze er weer 1 inzetten. Die zaten gewoon in de piepzak.
R: ik vond het een slechte zaak.
B: Absoluut. Ik moest inleveren, ik mocht maar 2 sloffen meenemen, die van Sabine moets ik inleveren, en zij kreeg er gewoon twee zodat ze een weekje langer bleef.

B: Ik zal eens wat vertellen, en nu hoop ik dat de camera's weg gaan.

Hij kruipt nu naar Willem en bart:

Het gaat over problemen toen Bart erin kwam. Hij mompelt iets over het leger, en over als er problemen zijn dan kom je bij mij. En "als je dan voor de deur staat onverwachts en ongelegen en je mag er in, dan is het goed, maar anders...
Slecht geluid.
W: Verteld iets over vrouwen, en maten, vrij intiem maar ik kan het niet volgen.

Ze besluiten dat ze de rest een keer vertellen als ze eruit zijn, zonder camera's.

Ruud maakt express lawaai met het water.

2:10
W Maar zo ishet gewoon ruud.
W Maar ik kan daar wel respect voor opbrngen maar toch
B: Mijn broer last met relaties, en vrienden. ergens anders gaan wonen, .....bellen..mijn broer thuis ben.. iets leuks doen.

W: Maar moet je luisteren, zij veroordelen mij ook.
W: en moet ik mij kwaad maken om het feit dat zei mijn vrienden niet zijn ?
W: over een maat iets, over daar blijven slapen want ze hadden gedronken, maar dat kon niet want dan zouden mensen wel wat kunnen denken. Dat is toch geen maat meer van je
W: nou, dat viel tegen, ik heb in de auto geslapen, want ik was dronken kon niet rijden. maar tot de dag van vandaag niet meer aangekeken.

R: nee, dat is geen vriend. das waardeloos, echt.
B: Zo, stik er maar in dan he.
R: (heeft ook zo'n verhaal, hoor niet wat)

Sorry allemaal, ik ben geen 10 vingerig typewonder, maar morgen zal ik hier eens een discussie over openen. Dit was reuze interessant. De mannen gaan naar binnen het is 2:18 en ik ga slapen.

Blijft zich verbazen
pi_229339
Bedankt Kierewiet,
inderdaad jammer dat er verder niemand is om te helpen verslaan. IK probeer het nog 'n beetje. Lezer, let ff op de tijd-aanduiding, ik zit net iets vóór Kierewiet met een post die net na hem had gemoeten, qua 2e gedeelte dan.
02:22 Stream 1 heeft de mannen weer in beeld, in keuken:
R. op bak pingelt gitaar
W. en B. pingpongen op keukentafel, W. in slip, B. in shorts (moet toch wàt vertellen, ben ook geen sportverslaggever )
stream schakelt tussen pingpong en gitaarpingel.
B. staat voor met 12-4
02:30
R. roept: ik tegen de winnaar !
W. en B. spelen grotendeels zwijgend verder, met alleen afroepen van de stand (3e potje al)

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 10 December 1999).]

pi_229340
Moor, kijk effe bij de commentaren zodadelijk, van de streams.
Blijft zich verbazen
pi_229341
02:36
W. de winnaar is...Bartje
R.: méén je dat nou ?
W.: ik ga plassen en naar bed...
Slaapkamer wordt niet uitgezonden: 3 streams pingpong, 1 stream tuin. Dus kan niet zien of K. en W. nog praten. K. sliep trouwens al.
B. en R. zeggen alleen de pingpong-tussenstanden...

Ik verwacht niet veel interessants meer, ook gezien de afspraak die de 3 maakten in het bad: we gaan nog eens verder hierover zonder camera's.
02:47 R. en B. verdwijnen allebei naar het badkamer-gedeelte..

Verzoekje aan Oliebol: misschien kun je Kierewiet's bad-verslag ff quoten in je ochtendpost: lijkt me handig om beter op te vallen bij meer lezers; alvast bedankt en goeiemorgen, Oliebol, werk ze

pi_229342
Deze Topic hebben we gesloten, de dagstreams zijn weer aangemaakt. Iedereen bedankt voor ieders inbreng namens de niet streamkijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002724.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')