abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 9 december 1999 @ 13:52:00 #1
1568 Boo Boo
Al is de leugen nog zo.....
pi_229214
Het ziet er naar uit dat vanavond niet een maar twee bewoners het BB huis gaan verlaten. Zodra Maurice vanavond door het publiek genomineerd wordt zal hij vergezeld worden door zijn maatje Karin. De tweede mogelijkheid is dat bij nominatie van Maurice, Karin vrijwillig, indien toegestaan de plaats van Maurice inneemt. Deze theorieën worden gebaseerd op het feit dat Karin inmiddels twee matrassen naar de meidenkamer heeft verplaatst en haar opmerking van de week: "Jongens jullie moeten deze week goed jullie best doen". Ook wordt het verblijf in het BB huis voor Karin zonder Maurice niet aantrekkelijk meer en wil zij voor Kerst weer thuis zijn.
de waarheid achterhaald hem wel!


pi_229215
quote:
op 12-09-1999 om 01:52 PM schreef Boo Boo het volgende:
Het ziet er naar uit dat vanavond niet een maar twee bewoners het BB huis gaan verlaten. Zodra Maurice vanavond door het publiek genomineerd wordt zal hij vergezeld worden door zijn maatje Karin. De tweede mogelijkheid is dat bij nominatie van Maurice, Karin vrijwillig, indien toegestaan de plaats van Maurice inneemt. Deze theorieën worden gebaseerd op het feit dat Karin inmiddels twee matrassen naar de meidenkamer heeft verplaatst en haar opmerking van de week: "Jongens jullie moeten deze week goed jullie best doen". Ook wordt het verblijf in het BB huis voor Karin zonder Maurice niet aantrekkelijk meer en wil zij voor Kerst weer thuis zijn.


pi_229216
Ik denk niet dat karin vertrekt inplaats van maurice
de bewoners praten weleens over het geld
wat ze er mee gaan doen
ze zit nu zo dicht bij de 250.000 gulden
ik denk niet dat ze deze kans laat lopen
  donderdag 9 december 1999 @ 14:49:00 #4
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_229217
Hallo Boo Boo,

daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben!
Kan me voorstellen dat K er geen zin meer in heeft als M gaat, ze zit er waarschijnlijk niet voor de centen en met B,R,en W heeft ze niet zoveel gemeen.
Het was me de laaste tijd opgevallen, dat als W zijn gal aan't spuien was, dat K snel afhaakte!

Ben benieuwd, we zullen zien

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 9 december 1999 @ 14:49:00 #5
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_229218
quote:
op 12-09-1999 om 02:48 PM schreef corinne het volgende:
Ik denk niet dat karin vertrekt inplaats van maurice
de bewoners praten weleens over het geld
wat ze er mee gaan doen
ze zit nu zo dicht bij de 250.000 gulden
ik denk niet dat ze deze kans laat lopen


HIHIHIHI Welke kans gna gna gna


Groetjes, Casey

pi_229219
was me ook opgevallen dat karin zich begint te ergeren aan willem
toen ze gisteren zat te eten was willem weer aan het roddelen
en ze zat er zwijgend bij
  donderdag 9 december 1999 @ 15:02:00 #7
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_229220
Volgens mij is de kleine interne verhuizing der beddengoed te verklaren door twee feiten:
1 Karin wil ruimte maken voor degene die zijn spullen moet pakken ic M
2 Karin is het gereutel van R en het geroddel van W behoorlijk zat en wil eindelijk wel weer eens rust
gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_229221
Hallo!

Ik reageer niet vaak, maar nu denk ik dat het toch ff nodig is...
Als jullie van de week goed gekeken hadden naaar de uitzending waarin karin uit de slaapkamer gesleept werd (door bart? dat weet ik niet meer zeker), lag er nog een matras. karin heeft dus gewoon de matrassen opgeruimd waarop ze geslapen heeft, omdat er vanavond sowieso 1 persoon uitgaat, en ze in het huis dus aan 4 bedden (die er nu dus nog staan) genoeg hebben.
Ik kan het natuurlijk helemaal fout zien, maar toch zou ik nog niet al te hard gaan speculeren...

GRTZ

NostraBramus

--------------------------

Ik zie ik zie wat jullie niet zien

  donderdag 9 december 1999 @ 15:04:00 #9
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229222
Ik geloof er niks van! Kunnen jullie je nog de scene herinneren dat Karin door volgens mij Willem met matras en al in de huiskamer werd gesleept. Toen kon je zien dat er nog een matras lag op de plek waar Karin lag. Dus Karin ligt op twee matrassen en heeft dus beide matrassen verplaatst. Ik denk dat Karin het bed van Maurice gewoon gaat overnemen!
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  donderdag 9 december 1999 @ 15:05:00 #10
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_229223
Nog even mijn grijze hersencellen laten werken!!!!

K sliep op 2 matrassen in de jongenskamer, als er eentje vertrekt, kan zij het lege bed gebruiken, ze blijft waarschijnlijk toch

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_229224
Amappa, ik zie dat we tegelijk hetzelfde gepost hebben...

Dark, ik hoor het hier kraken... maar toch mooi dat we het hier een beetje eens zijn.

Ik denk ook dat karin blijft (als mauwries er tenminste uitgestemd wordt).


-------------

Ik zie ik zie wat jullie niet zien (behalve Dark en Amappa dan)...

[Dit bericht is gewijzigd door NostraBramus (Datum 09 December 1999).]

  donderdag 9 december 1999 @ 15:19:00 #12
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229225
NostraBramus en Dark, dit is ook weer duidelijk! Karin blijft en Maurice blijft. Einde topic.
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_229226
Amappa ik hoop dat je bedoeld dat mauwries eruitgestemd wordt en karin blijft...?
  donderdag 9 december 1999 @ 15:24:00 #14
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229227
quote:
op 12-09-1999 om 03:23 PM schreef NostraBramus het volgende:
Amappa ik hoop dat je bedoeld dat mauwries eruitgestemd wordt en karin blijft...?

Helemaal gelijk! Ik word ook een dagje dementer!

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  donderdag 9 december 1999 @ 15:29:00 #15
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_229228
En als zowel Karin EN Maurice vanavond het huis gaan verlaten, dan heeft VOO weer een mooi excuus om een 'nieuwe' bewoner het huis in te nomineren (RXW: "omgekeerde nominatie!"). Zie je het al voor je, Sbientjes comeback and revenge. Smullen!
met een glaasje tjendol erbij...

  donderdag 9 december 1999 @ 15:33:00 #16
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229229
Nee, dan krijgen we Angelique uit een plekkie ten zuiden van Utrecht! Weten we eindelijk wie dat is, maar nogmaals ik geloof er geen k.. van!
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_229230
quote:
op 12-09-1999 om 03:24 PM schreef amappa het volgende:
Helemaal gelijk! Ik word ook een dagje dementer!

*LOL*

Ik denk dat na deze opmerking dit topic alsnog als afgesloten beschouwd kan worden

quote:
op 12-09-1999 om 03:19 PM schreef amappa het volgende:
Einde topic.


-----------------

Ik zie ik zie wat jullie niet zien

[Dit bericht is gewijzigd door NostraBramus (Datum 09 December 1999).]

  donderdag 9 december 1999 @ 15:37:00 #18
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_229231
quote:
op 12-09-1999 om 03:29 PM schreef Katjoeng het volgende:
En als zowel Karin EN Maurice vanavond het huis gaan verlaten, dan heeft VOO weer een mooi excuus om een 'nieuwe' bewoner het huis in te nomineren (RXW: "omgekeerde nominatie!"). Zie je het al voor je, Sbientjes comeback and revenge. Smullen!


O, o, o, wat zal Willem het dan heet krijgen

met een glaasje tjendol erbij...

  donderdag 9 december 1999 @ 15:40:00 #19
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_229232
Kan ze in ieder geval de molton van Maurice stiekem op het matras van Bart leggen, slaapt ze helemaal rustig.

quote:
op 12-09-1999 om 03:04 PM schreef amappa het volgende:
Dus Karin ligt op twee matrassen en heeft dus beide matrassen verplaatst. Ik denk dat Karin het bed van Maurice gewoon gaat overnemen!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 9 december 1999 @ 15:54:00 #20
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_229233
Zie je het al voor je:
VOO: "geef mij maar twee (Maurice EN Karin) dan krijg jij er een (Sbientje)".
VOO blij (extra belronde), Bartje blij (Sbientje weer erbij) en publiek blij (weer smeuïge fragmenten en vuurwerk in huis)
met een glaasje tjendol erbij...

  donderdag 9 december 1999 @ 19:51:00 #21
1568 Boo Boo
Al is de leugen nog zo.....
pi_229234
Karin leek ontdaan. Volgt Karin haar maatje of verruilt zij haar plaats met die van Maurice?
de waarheid achterhaald hem wel!


  vrijdag 10 december 1999 @ 00:07:00 #22
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_229235
Het zal me niets verbazen als Karin tussen nu en twee weken de handoek in de ring gooit. Trouwens, nadat Maurice het BB huis had verlaten zag Karin er gelijk 10 jaar ouder uit.
met een glaasje tjendol erbij...

pi_229236
Katjoeng.ik geef je absoluut gelijk. Viel me ook op! Ze is altijd goed opgemaakt en nu leek het alsof ze helemaal doorgeknuffelt op de bank zat. Ze zal het moelijk krijgen, want Willem is ook niet echt een vent waar ze het mee kan vinden.Toch denk ik dat ze door blijft zitten ( eeh zetten)
  vrijdag 10 december 1999 @ 20:01:00 #24
1568 Boo Boo
Al is de leugen nog zo.....
pi_229237
quote:
op 12-10-1999 om 12:07 AM schreef Katjoeng het volgende:
Het zal me niets verbazen als Karin tussen nu en twee weken de handoek in de ring gooit. Trouwens, nadat Maurice het BB huis had verlaten zag Karin er gelijk 10 jaar ouder uit.


Vanavond was duidelijk waarom Karin er 10 jaar ouder uit zag. In de DBK heeft zij haar verdriet om het 'verlies' van haar Maurice met snikken kenbaar genaakt, toch wel zielig.
Zou zij het nog twee weken uithouden? Ik betwijfel het.

de waarheid achterhaald hem wel!


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')