Hermes deed gisteren, op hun Grote Dag, erg vreemd.

-Ik kwam met een Arriva-bus 157 richting Uden, met de bedoeling daar over te stappen op de Hermes-bus 121 naar Eindhoven, zoals ik altijd doe (kan ook door in de 157 te blijven zitten, maar 121 vind ik een veel mooiere route). Gaat gewoonlijk altijd goed, en er was ook geen vertraging. Zodra de chauffeur van de Hermes-bus gisteren echter 'mijn' Arriva-bus in het vizier kreeg, wist 'ie niet hoe snel 'ie weg moest rijden...
-Eenmaal aangekomen op station Eindhoven - met lijn 157 - blijkt daar voortaan alleen nog maar informatie over Hermes verkrijgbaar. Wil je met een Arriva- of Veolia-bus reizen vanuit Eindhoven, dan kan het dus gokken zijn wanneer de bus in kwestie precies vertrekt.
-Als klap op de vuurpijl werd ik, toen ik met de Arriva-bus terug naar huis wilde, naar een totale uithoek van het station gedirigeerd. Dat schijnt de nieuwe centrale verplekplaats voor Arriva-bussen te zijn. Geen bankjes, geen beschutting, niets. Terwijl de Hermes-reizigers nog wel 'gewoon' op het station mogen wachten.
Nee, hier word ik niet blij van. Zeker niet als het zo blijft. Helaas kan ik niet autorijden.
Apestaartje stelt zich niet aansprakelijk voor schade die opgelopen is door het doornemen van bovenstaande tekst.