abonnement Unibet Coolblue
pi_64244414
Ik zie vandaag echt niets gebeuren. Zal op z'n vroegst ná Volendam zijn.
Don't think twice, it's all right.
  maandag 22 december 2008 @ 14:30:31 #127
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64244783
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:13 schreef INViCTuS het volgende:
Hoop dat ze vandaag nog met de mededeling komen dat ie op non actief is gezet. Zaterdag een nieuwe trainer op de bank. Er zullen heus wel een aantal trainers beschikbaar zijn. Mischien wil Rijkaard wel voor een prikkie het seizoen afmaken
Zet liever een stel van die zelfreflectieloze klootzakken op non-actief. Ik bedoel: wat de neuk doet Sprockel goed de laatste tijd? En maar afgeven op het niveau van de selectie

We hebben Claudemir, Hofs, Wolfswinkel en Kolk voorin lopen. Stuk voor stuk goede voetballers, waar véél meer uit te halen valt.
pi_64245624
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:34 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Laat je dat afhangen van een trainer?

En Atteveld brengt precies datgene wat je van Westerhof zou willen zien.

Je krijgt ook geheid ruzie in de tent, na een jaartje of twee, maar dat is voor later zorg. En het blijft natuurlijk wel Vitesse
Dat laat ik zeker afhangen van de trainer. Ik heb alle vertrouwen in van Hintum maar inmiddels valt mij Westerhof toch wel erg tegen. Alleen maar gezeur over dat ze er wel voor vechten.. Ik zie weinig tactische vaardigheden, beetje Sturing stijl. Ik dacht eerst dat een rustige man goed was voor Vitesse maar blijkbaar is Westerhof te rustig. Atteveld vind ik zelf qua trainer ook niet veel bijzonders en daarnaast ook nog een kwal van een vent.

Hoewel ik erbij blijf dat persoonlijke fouten veelal de oorzaken waren van de verliespartijen. Maar ook daar mag Westerhof dan wel een keer ingrijpen. Flikker Sansoni en zelfs Sprockel dan maar buiten de slectie en gooi Yaki maar centraal achterin. In vd Struijk heb ik wel vertrouwen.

Ik denk dat Vitesse van het zomer toch voor Everse had moeten gaan. Grote bek, gaat voor jong talent en is een trainer die bouwt. Dat is wat Vitesse nu nodig heeft. Lange termijn denken en niet een coach die na een jaar alweer weg is. Ik kijk nu jaloers naar Nijmegen, zo'n coach hebben we nodig. Maar Everse kunnen we toch niet meer betalen.
pi_64245925
Er gaan geruchten dat Westerhof mountainbike trainer of bondscoach word van die mountainbikers
pi_64246436
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

Dat laat ik zeker afhangen van de trainer. Ik heb alle vertrouwen in van Hintum maar inmiddels valt mij Westerhof toch wel erg tegen. Alleen maar gezeur over dat ze er wel voor vechten.. Ik zie weinig tactische vaardigheden, beetje Sturing stijl. Ik dacht eerst dat een rustige man goed was voor Vitesse maar blijkbaar is Westerhof te rustig. Atteveld vind ik zelf qua trainer ook niet veel bijzonders en daarnaast ook nog een kwal van een vent.
Ja, dat kan je vinden, maar om daarom niet meer naar wedstrijden te gaan vind ik wat overdreven.Kan me ook niet voorstellen dat, wanneer Vitesse dankzij een kwal weer gaat presteren, dat jij dan consequent blijft boycotten. Je zit toch op de tribune om de wedstrijd te bekijken en de spelers aan te moedigen? Of kijk jij nu ook 90 minuten naar Hans Westerhof?
pi_64246749
Voor een paar ton mogen jullie Bos kopen hoor.
pi_64246862
Zucht, kunnen we niet het hele elftal ruilen inclusief trainers.
Zoveel slechter kan den Bosch toch niet zijn
pi_64246931
Laten we dat maar niet doen he.
  maandag 22 december 2008 @ 15:37:41 #134
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64247071
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Laten we dat maar niet doen he.
Gezien de salarislasten denk ik dat jullie dan ook in no-time failliet zijn
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64247352
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:42 schreef BertMaalderink het volgende:
Het is natuurlijk wel dikke onzin wat Molhoek zegt. Met dit materiaal kan je weldegelijk beter. Er zijn zo vijf tot acht ploegen die het met minder moeten doen.
Vind ik ook, waarschijnlijk één minuut na de wedstrijd een microfoon onder zijn neus geduwd ofzo?
pi_64247471
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:18 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ja, dat kan je vinden, maar om daarom niet meer naar wedstrijden te gaan vind ik wat overdreven.Kan me ook niet voorstellen dat, wanneer Vitesse dankzij een kwal weer gaat presteren, dat jij dan consequent blijft boycotten. Je zit toch op de tribune om de wedstrijd te bekijken en de spelers aan te moedigen? Of kijk jij nu ook 90 minuten naar Hans Westerhof?
Ik geloof niet in Atteveld en succes bij Vitesse. Ik kijk inderdaad naar het voetbal en dat is ook afhankelijk van de coach.

Wat zijn andere coaches die ook vrij zijn? Brandts lijkt mij niks op dit moment. Die heeft bij NAC al te veel over zich heen laten lopen.
  maandag 22 december 2008 @ 16:28:57 #137
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64248683
De SV geeft trouwens de supporters de schuld van het afhaken van een grote sponsor van Vitesse. Gaaf is dat, zo'n SV die opkomt voor de rechten van de supporters. Die de stem van de supporters zelfs moet vertegenwoordigen!

Laat Vitesse/SV eens naar zichzelf kijken, naar de onderbroeken- en gokaffaires, en durf dan nóg eens te zeggen dat het allemaal aan de supporters ligt.

Je krijgt er bijna de neiging van om de Man.Utd supporters na te doen, en een nieuwe Vitesse op te richten ergens anders
  dinsdag 23 december 2008 @ 12:03:30 #138
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_64278542
van Hanegem wat vinden we daarvan dan? is inmiddels ook een beschikbaar...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_64279536
Pure zelfmoord.
pi_64281664
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:03 schreef INViCTuS het volgende:
van Hanegem wat vinden we daarvan dan? is inmiddels ook een beschikbaar...
Een ouderwetse kneus!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_64284688
De brief/speech bij de vandaag gehouden actie
quote:
Selectie en staf van Vitesse:

De maat is vol! Jullie staan gedeeld 17e, hebben twee keer gewonnen, het dramatische aantal van 12 punten behaald, evenveel goals gescoord, en jullie behaalden slechts 4 punten in uitwedstrijden, Vitesse is de club met het minst aantal gescoorde goals, minst aantal gewonnen wedstrijden en de langste reeks zonder overwinning. Dat, samen met jullie wanvertoning in Lienden, is de droevige balans, JULLIE droevige balans. Ondertussen vallen spelers en staf op, met het bagatelliseren van de situatie, en het recht praten van wanprestaties.

Nederlagen, zijn echter nog niet eens het grootste probleem: het grootste probleem is de gelatenheid en het duidelijk waarneembare gebrek aan inzet. Jullie leveren wanprestatie na wanprestatie: Graafschap, Roda JC, Utrecht en als toppunt FC Lienden. Verliezen kan, de manier waarop jullie de club vertegenwoordigen in met name de uitwedstrijden, is echter droevig. Waarom kan het in het Gelredome wel, maar kan het in uitwedstrijden niet worden opgebracht? Verliezen kan, maar doe het wel op een waardige manier: een Vitesse manier. De huidige manier is een schande.

Jullie hebben een verantwoordelijkheid:

- Een verantwoordelijkheid naar de maatschappij, met salarissen die meestal ver boven modaal liggen;

- Een verantwoordelijkheid naar een club die al jaren uit een dal probeert te krabbelen;

- Een verantwoordelijkheid naar de supporters, die al die droevige jaren achter de club zijn blijven staan; en die een vermogen betalen voor uitwedstrijden waar vervolgens geen kansen worden gecreëerd;

NEEM JULLIE VERANTWOORDELIJKHEID

Wij supporters, zijn er al wel jaren. Het enige wat wij van jullie vragen is inzet en respect. Heel simpel: laat zien dat je de supporters serieus neemt, door inzet, passie en strijd te tonen, maar ook -wat heel storend is- het fatsoen opbrengen om supporters na afloop van een -verloren- wedstrijd te bedanken voor hun onvoorwaardelijke steun. Sommigen van jullie mogen er schijnbaar aan twijfelen, maar dit is crisis in alle opzichten!

Het wordt tijd dat situatie erkent wordt, de tijd van pappen en nathouden is voorbij, de tijd van actie daarentegen gekomen. Spelers en trainers die na afloop van een schandalige vertoning als in Kerkrade, praten over passie, zijn blijkbaar niet doordrongen van de ernst van de situatie, en moeten hun positie in heroverweging nemen. Geen enkele reactie vanuit de club, spelers en staf na de bekernederlaag in Lienden is schandalig en een minachting jegens de supporters.

Mensen die de kantjes er vanaf lopen, of de waarheid niet zorgelijk vinden, zijn vanaf nu aan het verkeerde adres bij ons, de supporters. Hou je zelf een spiegel voor, voldoe ik wel? Breng ik wel genoeg? Laat ik zien waar ik voor gehaald ben? Zo nee, hoort daarbij schaamte, en actie! Niemand is groter dan de club, ongeacht zijn status. Ieder die niet wil bijdragen aan verbetering, mag vertrekken en zijn voor ons niet wenselijk.

Tevens vragen wij U, meneer Westerhof, als blijkt dat er geen klik met de selectie is, of u niet de juiste man op de juiste plaats bent: handel naar het clubbelang: en stap op. Zelfs na de grootste wanprestatie positieve punten opnoemen, zoals meerdere keren is voorgevallen, is totale onzin en schandalig. Ook voor U telt: niemand is groter dan de club.

Wat nu?

Stop met dit gezeur, en ga doen waar jullie voor betaald worden. Winst op Volendam maakt niks goed, permanente veranderding wordt geëist. Laat nou eindelijk eens zien dat jullie wel degelijk voor de club EN de supporters willen gaan. SCHUIM OP DE BEKKEN!

De supporters.
De reactie van de staf
quote:
Gaan jullie nu weg?
De reactie van de spelers.
quote:
De reactie van het niet aanwezige bestuur
quote:
Zo serieus worden supporters genomen vandaag de dag..
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:14:19 #142
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_64285826
Aaahh, laat dit maar lekker zo doorgaan.
pi_64287210
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:14 schreef J-heronimus het volgende:
Aaahh, laat dit maar lekker zo doorgaan.
Als je dan toch met je broek op je enkels achter je schermpje op reacties zit te wachten, kom dan in ieder geval met iets beters dan dit.
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:51:57 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_64287231
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:14 schreef J-heronimus het volgende:
Aaahh, laat dit maar lekker zo doorgaan.
Waar stonden jullie vorig jaar met de Kerst?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64287496
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:14 schreef J-heronimus het volgende:
Aaahh, laat dit maar lekker zo doorgaan.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:11:57 #146
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64287997
Wat een kansloos gedoe bij Vitesse. NIET normaal.
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:15:17 #147
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64288117
Echt zonde inderdaad, was ooit zo'n mooie club. Moet er niet aan denken dat dit met Heracles gebeurd.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:44:48 #148
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_64289355
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

Waar stonden jullie vorig jaar met de Kerst?
Dan weet je dus wat je moet doen: Het contract van Westerhof verlengen
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:47:29 #149
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64289459
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:15 schreef Damzkieee het volgende:
Echt zonde inderdaad, was ooit zo'n mooie club. Moet er niet aan denken dat dit met Heracles gebeurd.
Het meest kansloze is dat het gewoon een total package is
- Een waardeloos bestuur die de club als bedrijf runt, maar vergeet wie nou écht de klanten zijn.
- Een selectie zonder kritische kijk op eigen 'prestaties'.
- Een trainer die supporters negeert en weer verder 'traint'.

1+1+1=3. Hadden we de Mos nog maar, dan was 1+1+1 5 geweest
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:49:53 #150
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64289555
En 16 is 5
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')