abonnement Unibet Coolblue
pi_63683288
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef Tup het volgende:
Ik ben hevig teleurgesteld in deze film.
- Waarom wil Bauer niet naar de VS? Hoezo Bauer kiest voor de kinderen.

- De hele VS verhaallijn was onduidelijk en overbodig. Hoezo, de zoon van de president elect "weet iets", en dan is de film afgelopen.
Nieuwe titel: 24 Jack is Back: deceptie
Kortom, eens met
En die zoon weet iets en daar gaan ze natuurlijk verderop in S7

Waarom denk je dat die ambassade dude eerder langs kwam? omdat jack dan voor de rechter moet verschijnen

Redemption is niet een film met een einde en met antwoorden, deze film is juist weer het begin van een nieuw verhaal

Jack and 24 kan niet wachten!
don't be said don't be glue Einstein was ugly to!!
pi_63684228
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:01 schreef disco99 het volgende:

[..]

En die zoon weet iets en daar gaan ze natuurlijk verderop in S7

Waarom denk je dat die ambassade dude eerder langs kwam? omdat jack dan voor de rechter moet verschijnen

Redemption is niet een film met een einde en met antwoorden, deze film is juist weer het begin van een nieuw verhaal

Jack and 24 kan niet wachten!
Grappig, ik zocht naar een mogelijkheid om zoiets te zeggen en je bent de laatste poster.
Ik heb gekeken alsof het de eerste tee afleveringen waren van een nieuwe dag. Ik heb dag 1 en 2 gekeken, en de andere nog niet, dus ik mis vast veel. Maar er zijn nu al veel open einden getoond, dus ik reken zondag op uur 3 of anders op een vervolg later. Deze film is duidelijk nog niet af.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 1 december 2008 @ 23:36:35 #253
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63684404
Het verhaal in Africa is wel af. Die kinderen zijn gered, voor zover mogelijk. Daar ging 'redemption' in eerste instantie over. De overige verhaallijnen zijn ingezet als een intro naar seizoen 7, dat over een week of 6 begint. Mensen die dat niet snappen, hebben iets niet helemaal goed begrepen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63684603
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Het verhaal in Africa is wel af. Die kinderen zijn gered, voor zover mogelijk. Daar ging 'redemption' in eerste instantie over. De overige verhaallijnen zijn ingezet als een intro naar seizoen 7, dat over een week of 6 begint. Mensen die dat niet snappen, hebben iets niet helemaal goed begrepen.
Uit de film zelf is dat niet te snappen, want de opmaak was exact als die van de serie.
En hoe had men dat verder moeten begrijpen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 1 december 2008 @ 23:57:22 #255
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63684940
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:43 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Uit de film zelf is dat niet te snappen, want de opmaak was exact als die van de serie.
En hoe had men dat verder moeten begrijpen?
Misschien heb je gelijk dat dat in NL niet echt duidelijk is gemaakt. Op Amerikaanse sites over '24' begreep iedereen het wel en werd dat ook al maandenlang geschreven. 'Redemption' zou behalve een verhaal op zich (die kinderen in Africa) ook een intro zijn naar seizoen 7 (alle overige verhaallijnen, met Jack die wordt gearresteerd om te worden verhoord in de CTU affaire als de belangrijkste).
De eerste 17 minuten van het nieuwe seizoen zijn ook al te zien (staan op de dvd, maar ook op youtube en zijn overal te downloaden) en daar zie je het begin van hoe het verder gaat.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 2 december 2008 @ 00:22:22 #256
99433 Tup
Tupperwaar
pi_63685472
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:01 schreef disco99 het volgende:

[..]

En die zoon weet iets en daar gaan ze natuurlijk verderop in S7

Waarom denk je dat die ambassade dude eerder langs kwam? omdat jack dan voor de rechter moet verschijnen

Redemption is niet een film met een einde en met antwoorden, deze film is juist weer het begin van een nieuw verhaal

Jack and 24 kan niet wachten!
Ik vind het geen film terwijl het zich zo wel presenteert. Alternative titles volgens imdb zijn:
24: Day 7 Prequel (USA) (working title)
24: Exile (USA) (working title)
24: The Movie (USA) (working title)
Alleen de eerste snijdt hout. Aangezien we in NL nog wel even kunnen wachten op S7 blijven losse eindjes losse lijntjes. En zeg nou zelf: zijn ze zo goed dat ik maandenlang in spanning blijf afvragen wat "de zoon nou weet"?
Zelfs als prequel maar matig. Maar goed, we gaan het zien.
Reacties die overigens neerkomen op "dan snap je 'em niet" doen me een beetje denken aan liefhebbers van "serieuze kunst" of bijvoorbeeld "experimentele jazz". Als een film/serie/prequel me niets doet doet het me niets.
Wasserwunderland
  dinsdag 2 december 2008 @ 00:24:27 #257
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_63685513
Is S6 al in Nederland uitgezonden eigenlijk?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_63689090
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 00:24 schreef qu63 het volgende:
Is S6 al in Nederland uitgezonden eigenlijk?
Jazeker, op RTL 5 in januari 2007.
Chill
pi_63692129
We zullen een andere Jack Bauer zien dit seizoen, die ook niet zo bestendig is tegen kogels..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:33:22 #260
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63693038
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:53 schreef drGoeroe het volgende:
We zullen een andere Jack Bauer zien dit seizoen, die ook niet zo bestendig is tegen kogels..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt dan de eindscene.... of we zien Jack 12 afleveringen in een ziekenhuis liggen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63693769
Prachtige serie dit. Kan ook niet wachten op seizoen 7.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63694193
Hoe vaak zenden ze die series eigenlijk uit op Fox, ook 1 keer per week of vaker? Baal er altijd van om een week te wachten op de nieuwe uitzending, kijk er liever 2 of 3 achter elkaar.
Chill
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:21:48 #263
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63694205
1 per week
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63694314
En soms twee achter elkaar, zoals ze twee jaar geleden deden tijdens valentijn (liefde? juist meer actie!) en de season finale (wat wel gebruikelijk is).
pi_63694540
En ze beginnen in januari met 4 afleveringen in 2 dagen
pi_63694773
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:35 schreef Tja..1986 het volgende:
En ze beginnen in januari met 4 afleveringen in 2 dagen
Zo hoor ik het graag!
Chill
pi_63694955
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:43 schreef samdeman1984 het volgende:

[..]

Zo hoor ik het graag!
Ja, ik ook. Ik wacht ook niet meer op RTL. Heb seizoen 2 bij RTL gekeken (was het eerste seizoen dat ik keek), daarna alles gedownload vlak na uitzenddatum in de V.S. Ik wil veel te graag weten hoe het verder gaat. Heb seizoen 1 destijds ook in 2 dagen gekeken ofzo.
pi_63695492
24 marathon, klinkt inderdaad niet verkeerd op een vrije zaterdag/zieke doordeweekse dag
Chill
pi_63714528
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef samdeman1984 het volgende:
24 marathon, klinkt inderdaad niet verkeerd op een vrije zaterdag/zieke doordeweekse dag
Kan ik beamen.
Ik ben pas onlangs bekeerd tot 24 doordat ik seizoen 1 cadeau kreeg van een vriendin (welbegrepen eigenbelang ) en daarna heb ik de gekopieerde DVD's gekocht. Lekker hoor, gewoon de volgende dag door te kunnen kijken.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63716904
quote:
Op woensdag 3 december 2008 00:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Kan ik beamen.
Ik ben pas onlangs bekeerd tot 24 doordat ik seizoen 1 cadeau kreeg van een vriendin (welbegrepen eigenbelang ) en daarna heb ik de gekopieerde DVD's gekocht. Lekker hoor, gewoon de volgende dag door te kunnen kijken.
Zo'n grote fan en dan de GEKOPIEERDE DVD's kopen
It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes? Instantrimshot.nl
pi_63729957
Wat ik net zie op imdb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 3 december 2008 @ 17:43:27 #272
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_63730105
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:37 schreef northernlight81 het volgende:
Wat ik net zie op imdb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent wel een erg grote spuit11

Tony is nooit dood verklaard omdat er bij zijn "dood" geen silent clock is geweest. In de film kom je hier verder niks over te weten. Wij weten ook niet waarom Tony zo op het oog slecht is, dat komen we in Seizoen 7 pas te weten
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_63730120
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:37 schreef northernlight81 het volgende:
Wat ik net zie op imdb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is iets wat al meer dan een jaar een publiek geheim is, iedereen weet dat al Staat zelfs in de promo's en alles.
pi_63730325
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Jij bent wel een erg grote spuit11

Tony is nooit dood verklaard omdat er bij zijn "dood" geen silent clock is geweest. In de film kom je hier verder niks over te weten. Wij weten ook niet waarom Tony zo op het oog slecht is, dat komen we in Seizoen 7 pas te weten
Komt meer omdat ik nog niet alles heb gezien en daarom niet in dit topic kijk om geen spoilers te krijgen.
  woensdag 3 december 2008 @ 18:22:51 #275
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_63730991
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Jij bent wel een erg grote spuit11

Tony is nooit dood verklaard omdat er bij zijn "dood" geen silent clock is geweest. In de film kom je hier verder niks over te weten. Wij weten ook niet waarom Tony zo op het oog slecht is, dat komen we in Seizoen 7 pas te weten
Dat is geen reden natuurlijk
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')