Dit duurt een paar minuten, waarna de toepassing pas wordt opgestart.quote:Microsoft Office Professional 2007 wordt geconfigureerd.
Even zoeken leert dat er massa's mensen zijn met hetzelfde probleem, maar geen oplossing. Microsoft laat het zelf ook afweten, want er is geen KB artikel over. Kortom, you're screwed.quote:Op zondag 23 november 2008 12:48 schreef kamustra het volgende:
Ik heb een probleem met Office 2007:
Als ik een toepassing (word, excel, powerpoint, ..) open, krijg ik een scherm zoals in de installatiewizard van office, met de volgende tekst:
[..]
Dit duurt een paar minuten, waarna de toepassing pas wordt opgestart.
Wat kan ik hieraan doen, want dit is echt wel vervelend.![]()
Ik heb al geprobeerd:
* Office 2007 opnieuw installeren
* Office 2007 opnieuw installeren, met een andere CD.
* Office 2007 herstellen met de CD, elke versie van hierboven.
Maar niets werkte
Balenquote:Op zondag 23 november 2008 13:45 schreef Riparius het volgende:
[..]
Even zoeken leert dat er massa's mensen zijn met hetzelfde probleem, maar geen oplossing. Microsoft laat het zelf ook afweten, want er is geen KB artikel over. Kortom, you're screwed.
Welke bedoel je?quote:Op zondag 23 november 2008 13:46 schreef vosss het volgende:
Waarom hebben ze de allerbeste agendaview uit outlook 2007 gehaald
Is wel een oplossing voor, beter googlen.quote:Op zondag 23 november 2008 13:45 schreef Riparius het volgende:
[..]
Even zoeken leert dat er massa's mensen zijn met hetzelfde probleem, maar geen oplossing. Microsoft laat het zelf ook afweten, want er is geen KB artikel over. Kortom, you're screwed.
Die 'oplossing' ben ik via Google ook tegen gekomen, maar ik heb het bewust niet genoemd. Bij de meeste mensen bestaat die NoReReg key namelijk helemaal niet, terwijl ze toch het probleem niet hebben. Het is dus geen oplossing, maar een workaround, die bovendien niet voor iedereen afdoende werkt.quote:Op zondag 23 november 2008 15:16 schreef saban het volgende:
[..]
Is wel een oplossing voor, beter googlen.
Ik heb zelfs ooit de oplossing op FOK! geplaatst.
Lezen is ook een kunst, die NoNeReg dien je zelf aan te maken.quote:Op zondag 23 november 2008 15:31 schreef Riparius het volgende:
[..]
Die 'oplossing' ben ik via Google ook tegen gekomen, maar ik heb het bewust niet genoemd. Bij de meeste mensen bestaat die NoReReg key namelijk helemaal niet, terwijl ze toch het probleem niet hebben. Het is dus geen oplossing, maar een workaround, die bovendien niet voor iedereen afdoende werkt.
Dat bedoel ik helemaal niet. Wat ik bedoel is dat de meeste mensen geen problemen hebben met Office 2007, terwijl die NoReReg key helemaal niet in de registry aanwezig is. Het blijft dus een workaround, die bovendien volgens meerdere berichten alleen maar werkt voor Word, niet voor de andere onderdelen van het Office 2007 pakket.quote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef saban het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst, die NoReReg dien je zelf aan te maken.
Is gewoon een KB van Microsoft.
En waarom bewust niet genoemd als TS daarmee zijn probleem kan oplossen?quote:Op zondag 23 november 2008 17:58 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat bedoel ik helemaal niet. Wat ik bedoel is dat de meeste mensen geen problemen hebben met Office 2007, terwijl die NoReReg key helemaal niet in de registry aanwezig is. Het blijft dus een workaround, die bovendien volgens meerdere berichten alleen maar werkt voor Word, niet voor de andere onderdelen van het Office 2007 pakket.
Omdat TS al aangeeft dat het herconfiguratieprobleem optreedt bij alle onderdelen van het Office pakket. Dan kom ik niet aanzetten met een oplossing waarvan ik gelezen heb dat het bij de meeste mensen alleen werkt voor Word.quote:Op zondag 23 november 2008 18:54 schreef saban het volgende:
[..]
En waarom bewust niet genoemd als TS daarmee zijn probleem kan oplossen?
Je bent best een leek.quote:Op zondag 23 november 2008 18:59 schreef Riparius het volgende:
[..]
Omdat TS al aangeeft dat het herconfiguratieprobleem optreedt bij alle onderdelen van het Office pakket. Dan kom ik niet aanzetten met een oplossing waarvan ik gelezen heb dat het bij de meeste mensen alleen werkt voor Word.
Dat heb ik nooit eerder gezien, staat ook 'Plus' bij, dat ken ik helaas niet.quote:Op zondag 23 november 2008 21:18 schreef kamustra het volgende:
Ja! Het werkt!
@Riparius:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\12.0\Word\Options
kun je ook vervangen door powerpoint/excel etc.
Nu heb ik nog een klein probleempje (dit was ervoor ook al):
[ afbeelding ]
Dit duurt maar een paar seconden, en is dus nog aanvaardbaar, maar als iemand iets weet om het weg te krijgen, graag :-)
\quote:
http://office.microsoft.com/nl-nl/suites/FX101674101043.aspxquote:Op zondag 23 november 2008 21:31 schreef saban het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit eerder gezien, staat ook 'Plus' bij, dat ken ik helaas niet.
Ow?quote:lees: de 'volledig' functie is niet gelijk aan aangepast en dan alle opties op volledig vanaf hdd.
Kick, iemand?quote:Op zondag 23 november 2008 21:18 schreef kamustra het volgende:
Nu heb ik nog een klein probleempje
[ afbeelding ]
Dit duurt maar een paar seconden, en is dus nog aanvaardbaar, maar als iemand iets weet om het weg te krijgen, graag :-)
Dat dus, run as administrator, of je zelf even admin rechten geven.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
Is dit onder Windows XP of Vista? En heb je Administrator/beheerders rechten?
Ik kan me innemen als je niet voldoende rechten hebt, dat Office het register niet kan wijzigen zodat elke keer er gedacht wordt dat je Office voor de eerste keer opstart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |