Die leipo-foto van Boris

. Net een omgevallen schildpad

.
Ik heb nog geen naam, dus het is voorlopig 'poes' of 'klungel', want hij valt nog regelmatig

. Ik heb 'm van de stichting zwerfkatten rijnmond, die de kittens onderplaatst bij gastgezinnen, en vervolgens bij een dame die de coördinatie richting baasjes doet. Ik kwam binnen en klungel zette meteen een grote keel op om aandacht te vragen. Dat beest mauwt z'n longen uit z'n lijf! Ze zaten in allemaal aparte rennen (rens?). Hij is even op schoot geweest, wat hij heerlijk vond, en toen hij terugmoest probeerde hij via de muren van de ren omhoog te klimmen, om bij m'n handen te kunnen, waardoor hij dus naar achter kukelde telkens

.
Er was nog een héle mooie cyperse poes, ook zo jong, maar goed, die werd overschreeuwd door het zwarte monster. Dus ja, hij liet me weinig keuze over.
Echt idioot hoor, terwijl ik op m'n iPhone dat vorige berichtje typte, klom hij hélemaal in m'n nek, hard spinnend, mauwen om aandacht, kopjes *overal* en dat is de hele avond zo gebleven

. Hij mauwt wel erg veel, dat mag best een tikkie minder, maar ik denk dat het door de spanning kwam. Niet dat hij het eng vindt, als het kon, was hij spinnend ín me gekropen. Z'n favoriete plekje is in m'n nek, spelend met m'n haar, en als ik 'm niet wegtik kauwend op m'n oorlel

.
Oh, en net voordat ik weg ging (ik ben nu ff in m'n oude huis om spullen op te halen) was ik 'm kwijt, terwijl ik 'm bewust alleen in de slaapkamer heb gelaten (15 m2 is voldoende voor zo'n gup, anders raaktie verdwaald). Ik zoeken en roepen, hoor maar niets, uiteindelijk het dekbed uitgeschud, waar hij verward uit viel

. Meneer was even een dutje doen in het uiterste hoekje onder de dekens.
Sorry, overload

. Nieuwe-kitten-manie

.