abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63379777
Ik gooide hem dicht en we willen foto's. Game on.
pi_63379837
Ja, foto's!

Mijn kitten is inmiddels even groot als mijn volwassen poes, dus dat telt niet
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 november 2008 @ 18:06:21 #3
163650 Greys
pi_63379946
Ik ben in een enorme Verliefd-op-Borie-Blèr bui, dus ik spam ook HIER gewoon foto's

Borie Bruut!

Borie Leipo!

Borie Beauty!

Borie Bink!

Borie Stouterd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 november 2008 @ 18:06:56 #4
163650 Greys
pi_63379955
Zo. Clums... dat was het goede voorbeeld.
Nu jij!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63380037
Wat is hij toch geweldig Greys
pi_63380216
Echt Greys, ik vind dat Boor de plaats van Geer in had moeten nemen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_63380236
Boriefoto's mogen altijd!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 november 2008 @ 18:28:23 #8
163650 Greys
pi_63380409
Ik ben zó gelukkig dat jullie er niet al helemaal schijtziek van zijn, van alle Borie foto's!
Of dat jullie het in elk geval goed verborgen weten te houden Dan voel ik me niet zo schuldig over al mijn gespam
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 20 november 2008 @ 18:34:10 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63380543
tvp!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63381722
nou, hier dan ook iets om schijtziek van te worden: het is nog maar twee weken tot aan het songfestival...whiiiiiiiiiiiiii.
Vandaag het persbericht ontvangen zoals ook in de media komt. whiiiiiiiiiiiiiiii
ik slaak de hele dag interne gilletjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 november 2008 @ 19:52:50 #11
163650 Greys
pi_63382946
Is er nou al een filmpje op Youtube ofzo waarop we je kunnen zien en horen zingen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63383248
Die leipo-foto van Boris . Net een omgevallen schildpad .

Ik heb nog geen naam, dus het is voorlopig 'poes' of 'klungel', want hij valt nog regelmatig . Ik heb 'm van de stichting zwerfkatten rijnmond, die de kittens onderplaatst bij gastgezinnen, en vervolgens bij een dame die de coördinatie richting baasjes doet. Ik kwam binnen en klungel zette meteen een grote keel op om aandacht te vragen. Dat beest mauwt z'n longen uit z'n lijf! Ze zaten in allemaal aparte rennen (rens?). Hij is even op schoot geweest, wat hij heerlijk vond, en toen hij terugmoest probeerde hij via de muren van de ren omhoog te klimmen, om bij m'n handen te kunnen, waardoor hij dus naar achter kukelde telkens .

Er was nog een héle mooie cyperse poes, ook zo jong, maar goed, die werd overschreeuwd door het zwarte monster. Dus ja, hij liet me weinig keuze over.

Echt idioot hoor, terwijl ik op m'n iPhone dat vorige berichtje typte, klom hij hélemaal in m'n nek, hard spinnend, mauwen om aandacht, kopjes *overal* en dat is de hele avond zo gebleven . Hij mauwt wel erg veel, dat mag best een tikkie minder, maar ik denk dat het door de spanning kwam. Niet dat hij het eng vindt, als het kon, was hij spinnend ín me gekropen. Z'n favoriete plekje is in m'n nek, spelend met m'n haar, en als ik 'm niet wegtik kauwend op m'n oorlel .

Oh, en net voordat ik weg ging (ik ben nu ff in m'n oude huis om spullen op te halen) was ik 'm kwijt, terwijl ik 'm bewust alleen in de slaapkamer heb gelaten (15 m2 is voldoende voor zo'n gup, anders raaktie verdwaald). Ik zoeken en roepen, hoor maar niets, uiteindelijk het dekbed uitgeschud, waar hij verward uit viel . Meneer was even een dutje doen in het uiterste hoekje onder de dekens.

Sorry, overload . Nieuwe-kitten-manie .
pi_63383332
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:52 schreef Greys het volgende:
Is er nou al een filmpje op Youtube ofzo waarop we je kunnen zien en horen zingen?
Neeeejjjj, damn, nog steeds niet. Alle optredens tot nu toe zijn niet opgenomen.
Owwww, zondag doe ik een soort auditie voor een bigband
Ook al niet opgenomen.
Het wordt echt wachten tot 6 december, vrees ik. Tenzij mijn optredentjes op 29 november worden opgenomen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63383500

Beter dan dit wordt het ff niet, qua foto's. Camera is kapot . Maar ik zal van het weekend 's kijken wat er de kieken valt .
pi_63383575
Een pluizebolletje . Of nouja, twee bolletjes eigenlijk .
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 november 2008 @ 20:25:20 #16
163650 Greys
pi_63383889
Clums!!! Ik zou hem lekker Klungel blijven noemen, toffe naam!
En wat klink je verliefd! Hij heeft zichzelf jou dus echt toegeëigend he, als poezenmama en blikopener! Net zo lang blèren tot je als een blok er voor viel!
Blijf maar fijn spammen en ratelen over Klungel hoor, dan voel ik me niet meer zo gegeneerd met mijn Boris-gejengel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63383942
Ahh... Een klungel voor Clumsy...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_63384009
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Die leipo-foto van Boris . Net een omgevallen schildpad .

Ik heb nog geen naam, dus het is voorlopig 'poes' of 'klungel', want hij valt nog regelmatig . Ik heb 'm van de stichting zwerfkatten rijnmond, die de kittens onderplaatst bij gastgezinnen, en vervolgens bij een dame die de coördinatie richting baasjes doet. Ik kwam binnen en klungel zette meteen een grote keel op om aandacht te vragen. Dat beest mauwt z'n longen uit z'n lijf! Ze zaten in allemaal aparte rennen (rens?). Hij is even op schoot geweest, wat hij heerlijk vond, en toen hij terugmoest probeerde hij via de muren van de ren omhoog te klimmen, om bij m'n handen te kunnen, waardoor hij dus naar achter kukelde telkens .

Er was nog een héle mooie cyperse poes, ook zo jong, maar goed, die werd overschreeuwd door het zwarte monster. Dus ja, hij liet me weinig keuze over.

Echt idioot hoor, terwijl ik op m'n iPhone dat vorige berichtje typte, klom hij hélemaal in m'n nek, hard spinnend, mauwen om aandacht, kopjes *overal* en dat is de hele avond zo gebleven . Hij mauwt wel erg veel, dat mag best een tikkie minder, maar ik denk dat het door de spanning kwam. Niet dat hij het eng vindt, als het kon, was hij spinnend ín me gekropen. Z'n favoriete plekje is in m'n nek, spelend met m'n haar, en als ik 'm niet wegtik kauwend op m'n oorlel .

Oh, en net voordat ik weg ging (ik ben nu ff in m'n oude huis om spullen op te halen) was ik 'm kwijt, terwijl ik 'm bewust alleen in de slaapkamer heb gelaten (15 m2 is voldoende voor zo'n gup, anders raaktie verdwaald). Ik zoeken en roepen, hoor maar niets, uiteindelijk het dekbed uitgeschud, waar hij verward uit viel . Meneer was even een dutje doen in het uiterste hoekje onder de dekens.

Sorry, overload . Nieuwe-kitten-manie .
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63384068
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]

Beter dan dit wordt het ff niet, qua foto's. Camera is kapot . Maar ik zal van het weekend 's kijken wat er de kieken valt .
Ah, gelukkig, je hebt alles lichtgekleurd. Dan loopt het kleine monster minder risico om over gestruikeld te worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63384195
Een zwart bolletje

Wat leuk!
Ziggy played guitar
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2008 @ 20:36:34 #21
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63384236
En je kan prima zien waar mijnheer gelegen heeft

Wat een poepie
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_63387625
Aaahw, echt leuk voor je. Werd ie nou gecombineerd met een andere poes of hoe zat dat?
pi_63387929
Dank je, ik vin het ook tof . En ja, met de poes van m'n huisgenote, maar die komt zondag pas. Ik belde m'n huisgenote overigens om te vragen hoe klungel het doet, zegt ze 'jezus, wat kan dat beest gillen' . Hij doet het wel alleen als hij mensen hoort. Hij gaat de kracht van negeersessies voelen dus .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2008 22:12:50 ]
pi_63388771
Ach, tis nog maar een baby
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63395296
goede morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')